Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-05 08:40:51
Dużżżżżyyyy kozak. A wygląd- od przodu (1.38 sek filmu ) bezcenne . |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2015-05-05 08:56:06
zderzak mu płonie , opony się palą - hellboy |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-05 09:04:05
furious |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-05-05 09:06:57
niezły skurwiel |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2015-05-05 23:02:03 Biorąc pod uwagę że siedziałem za kierownicą w październiku zeszłego roku jak padł przed lasem to po tym dniu postępy we wjeżdżaniu się uważam za udane.
Więcej jazdy i efekty będą bardziej zadowalające |
Bilo 126p Radomsko | 2015-05-06 09:55:33 Przejazdy efektowne ale czasy na tym tracą |
fiatabarth F&F MEMBER FIAT 131 Warszawa | 2015-05-06 22:40:17 Ja nie jeżdżę na czas. Sprawdziłem je tylko raz po 4 przejeździe z czystej ciekawości
Traktuję to jako zabawę i treningowe wjeżdżanie się w auto. Ono raczej nadaję się pod drift, a że nie mam w okolicy za wiele imprez na płaskim to rozjeżdżam się tu. No i auta z podobnej epoki. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-28 09:25:45 Panowie chciałbym poruszyć kwestie startów w cyklu CA, a dokładniej przypisanie 125p 2.0 do odpowiedniej grupy.
W zawodach w Kielcach zostałem przypisany do grupy OPEN - co nie do końca mi się uśmiecha. Wg regulaminu czytamy: GRUPA 2. – OLDTIMER SPORT 8.6 Jednostka napędowa (blok) musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: ilość zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność doładowania. Ewentualne modyfikacje systemu zasilania po konsultacji z właścicielem cyklu. Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). W przypadku zaistnienia takich modyfikacji zawodnik jest zobowiązany do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów archiwalnych przed imprezą lub podczas badania kontrolnego w dniu imprezy. Zgodnie z tym co wygrzebałem FSO(nie Pan Heniek) na przełomie lat 1977/78 zakupiło partię silników 2.0 DOHC i tak w 1978r. zbudowali pierwszego Polskiego Fiata 125p 2000. Tak więc, było to rozwiązanie fabryczne i miło to miejsce w Historii. Wg mnie 125p 2.0 pasuje do takiej grupy... Jeżeli coś mieszam, to mnie poprawcie Mam nadzieję, że osoby posiadające taki wynalazek czyli Dwu litrowe zło, odezwą się w temacie... szczególnie te które chciały by startować w tym cyklu. Fajnie by było zrobić klasę 125p, ale do tego przydało by się więcej aut... wtedy można by dopakować auta które mają np silnik rovera itp a będą musiały śmigać w klasie OPEN. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-28 12:11:40
Pisałem trochę z P. Warzyńskim z CA i podobno dziś ma pojawić się załącznik 3 do regulaminu w którym mają być szczegóły dot. 125p z silnikami 1,6 1,8 i 2,0 Wg informacji jakie otrzymałem 125p z silnikiem 2.0 musi być repliką tj malowanie, felgi z epoki, poszerzenia błotników. Dziwi mnie to tym bardziej, że w dotychczasowym regulaminie nie było wzmianki o replikach itp Mam takie wrażenie, że jakoś nie lubią tych aut i za wszelką cenę chcą się ich pozbyć z toru Nie zmienia faktu, że rajdówka 2.0 była zrobiona przez fabrykę FSO i było to fabryczne rozwiązanie. Nie klepał tego ktoś na własną rękę... Tak czy inaczej czekam na ten dodatkowy załącznik aby móc się na jego temat wypowiedzieć... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-28 12:12:35
1. Czy Twój Fiat posiada klatkę ? 2. Fiaty do jednego wora, tak, ale : -BEZ ROVERA- bo to jest jednostka która, nie ma nic wspólnego, z tym autem i nigdy nie miała . 3. Wszystko co jest powyżej 1.6 litra- przelicznik z pojemności np czas X 0,15 ... |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-28 12:16:54
Tak, załącznikową. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-28 12:54:17 no to masz odpowiedź - czemu gr open.
Bez klatki byłbyś w gr 2.
Nie złe jaja Ale z drugiej strony: No według wszelkiej wiedzy na ten temat- fiat 125 2.0 dohc w wersji cywilnej nigdy nie występował. Co innego 1600 i 1800 DOHC. Dlatego wcale im się nie dziwię , że zrobili taki zapis. Rover od razu idzie w open - bez apelacyjnie Dodam , że nawet w przypadku Poldoneza z takim silnikiem - nigdy nie było homologacji na takie urządzenie- więc też open. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-28 14:05:46
Ale ja nie jade w grupie YOUNGTIMER CLASSIC ani OLDTIMER CLASSIC tam klatki nie może być w grupie GRUPA 2. – OLDTIMER SPORT tam klatka może być. Dodatkowo nie piszą, że auta powinny/muszą posiadać homologację.
i 2.0 w fiacie było rozwiązaniem fabrycznym ale nie seryjnym. A co do cywilnej wersji, to 2.0 był GTJ, też rozwiązanie fabryczne ale nie seryjne... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-28 14:57:22
Takiego rozwiazania nie było. Protypy nie są brane pod uwage. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-28 15:08:54
Gdzie znalazłeś taką informację? |
bimber1 (S) Furious Moderator kant Kraków | 2015-05-28 17:30:18
no było to tak z 3-4 lata temu,ale wtedy nie miałem klatki choc kubły,szelki i poliweglany były juz w aucie |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-29 07:20:26
Co wy do tej klatki się tak przyczepiliście |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-29 07:40:45
Rozwiązaniem fabrycznym , też nie było. Zapytaj Mruka - on to wytłumaczy. Fabryka- montująć w PF 125 p - 1.6 i 1.8 dohc, przewidziała tylko możliwość montażu 2.0 dohc. Ale nigdy nie wypuściła takiego modelu do sprzedaży. |