Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-29 10:51:00 Trach, bach (dodane do regulaminu CA):
W samochodach Polski Fiat 125p można stosować następujące silniki: karoseria do 1975r. silniki 1300 OHV i 1500 OHV, karoseria do 1975r. Monte Carlo1600, Akropolis 1800 (replika wizualna) karoseria po 1975r. (MR75) silniki 1300 OHV, 1500OHV, 1600OHV, 1600 DOHC, 1800DOHC i 2000 DOHC (wszystkie zasilanie gaźnikowo) Chyba było warto porozmawiać z P. Tomaszem - redakcja rozmawiała z A. Jaroszewiczem, który też potwierdził, że było 2000 w 125 - którym zresztą startował [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2015-05-29 10:51:38 ] |
Lukasz_Wais F&F MEMBER 3xFiat 125p Iwonicz | 2015-05-29 11:09:58 Bardzo ładnie |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-29 12:59:46
No i co z tego ? Produkowali - nie. A że sobie w obr-poskładali, to nie oznacza, także że było to rozwiązanie fabryczne. Składali tam wiele wynalazków. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-29 14:08:06
Jak to co? To że fiatem 125p można być normalnie klasyfikowanym w grupie dla aut z epoki a nie OPEN dla dziwnych wynalazków. Przecież nie chodzi o produkowanie..... GREGOOOOOR czytaj ze zrozumieniem... jeżeli miało coś miejsce w historii i było rozwiązaniem zastosowanym przez fabrykę(nieważne w jakiej ilości) bez względu czy było w sprzedaży czy też nie kwalifikuje sie do danej grupy... regulamin CA jest dostępny można poczytać... |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-29 14:30:01
Czytam , czytam. Ale włożenie silnika 2.0 dohc do 125 p- nie było rozwiązaniem - zrobionym przez fabrykę. Regulamin w tym momencie mówi jasno: Jednostka napędowa musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Nie są dozwolone zmiany systemu zasilania silnika: gaźniki na wtrysk i odwrotnie, zmiana ilości gaźników. Nie są dozwolone nieoryginalne kolektory wydechowe i dolotowe. Modyfiacje wtrysku oraz inne wątpliwości po konsultacji z właścicielem cyklu. Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfiacje jednostki napędowej, które miały miejsce w historii (rozwiązania fabryczne). W przypadku zaistnienia takich modyfiacji zawodnik jest zobowiązany do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów archiwalnych przed imprezą lub podczas badania kontrolnego w dniu imprezy. Jednostka napędowa musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Nie są dozwolone zmiany systemu zasilania silnika: gaźniki na wtrysk i odwrotnie, zmiana ilości gaźników. Nie są dozwolone nieoryginalne kolektory wydechowe i dolotowe. Modyfiacje wtrysku oraz inne wątpliwości po konsultacji z właścicielem cyklu. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-29 14:48:29
OBRSO należał do FSO i był ich tunerem, to trochę tak jak by powiedzieć, że AMG nie jest fabrycznym rozwiązaniem(prototypy)... fabryka zakupiła ten silnik/silniki i na jej zlecenie/ zlecenie zarządu taki silnik wylądował w 125p w OBRSO. |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-05-30 07:57:45
OBRFSO - należało do fabryki -FSO. Ale decyzje podejmowano tylko i wyłącznie w OBR. Fabryka - nic nie kupowała. Kupował OBR -skąd mieli kasę to insza inszość. I to oni sami sobie ustalali i koncypowali jaki silnik - podzespół - mogą włożyć i sprawdzić czy zda egzamin, czy jest sens, czy go nie ma. Na wniosek OBR-u - dopiero później były zamawiane przez fabrykę - wytypowane - podzespoły do seryjnej produkcji. AMG - i jego przeróbki- nie są fabrycznym rozwiązaniem. To Mercedes stosuje rozwiazania sygnowane i wytypowane przez AMG. To ja odbiję piłeczkę. W latach 80- dokładnie w 1988 roku, powstał w Prodrive silnik BMW 1859 ccm 20 V - 5 zaworów na cylinder. Moc około 200 KM. Miał być alternatywą dla M3. BMW testowało ten silnik – a właściwie PRodrive. Wyprodukowano około 10 takich silników. Później ten sam silnik z głowicą 16 V- M42, był wdrożony do seryjnej produkcji. Czy jeżeli będę miał w seryjnym BMW E30 – 318 IS taki silnik, będę mógł startować w cyklu CA – w klasie seryjnej ? To tak samo jak z silnikiem z Fiata 2300. OBR włożyło do wyścigowego 125 taki silnik. Mogę startować z takim silnikiem – Fiatem 125 ??? No niestety nie. Także wszelkie dywagacje- na temat włożenia przez OBR- 2.0 DOHC- do Fiata 125- jako rozwiązania FABRYCZNEGO. Mijają się z tym co jest napisane w regulaminie. Bo nie było to rozwiązanie fabryczne- Tylko koncepcja OBR. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-05-30 08:12:48 Gregor jeżeli masz dokumentację że był taki 125p to czemu nie? |
Bilo 126p Radomsko | 2015-05-30 13:51:31 Regulamin przebudowano przychylnie dla 125p, ale puki co na liście startowej na Ułęż z Fiatów jest tylko 124 i 126p |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2015-06-06 22:18:58 I po zawodach.
Ułęż jak zawsze mi się podobał,pogoda dopisała sprzęt jakoś dojechał także ok. Co prawda trasa nie na moje auto i brakowało mi wolnych przejazdów po imprezie, ale i tak dzień minął mi bardzo miło w doborowym towarzystwie. |
Pablo79 F&F MEMBER FSO 125p / PF 125p M ... Puławy/Lublin | 2015-06-07 07:55:23 ekipa F&F jak zwykle nie zawiodła, super atmosfera, piękna pogoda, grill, kiełbaski i nawet można było trochę pojeździć
wieczorem jakaś mała relacja a tymczasem krótki filmik http://youtu.be/GRYoKjRxoBk [ wiadomość edytowana przez: fuso dnia 2015-06-07 14:02:39 ] |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-06-07 16:19:15
byłeś w Tajdze? |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2015-06-07 17:55:26 Nie byłem, ale jak pojadę to z lutownicą. |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-06-07 21:28:10 ja bym dodał do zestawu poxiline |
kylo125 F&F MEMBER Fiat125p Lublin | 2015-06-07 21:43:33 Do tego migomat, parę cybantów i można myśleć o wyjeździe za bramę. |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2015-06-07 21:54:11
Jednak Paweł Kra mniej poszedł w zielone |
pwr79 F&F MEMBER 125p Warszawa | 2015-06-08 08:10:11
Zamiast cybantów lepszy kanał |
Pablo79 F&F MEMBER FSO 125p / PF 125p M ... Puławy/Lublin | 2015-06-08 21:47:24 fot. Maria Bo. więcej zdjęć na https://plus.google.com/photos/106000397419496188263/albums/6158063720188632289?authkey=CN6U9_mSkfSyywE [ wiadomość edytowana przez: Pablo79 dnia 2015-06-08 21:58:11 ] [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2015-06-09 09:20:41 ] [ powód edycji: link ] |
gregor125 F&F Sympatyk Fiat 125 p;FSO-Polonez Warszawa | 2015-06-11 10:21:27 Podajcie Wasze wyniki |