MALUCH TROPHY - polskie torowe wyścigi 126p - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak ktos chce na bardziej dlubanych rzeczach jezdzic niech idzie do D2. A nie podchodzic do tematu w sposob: on ma fajnie auto zrobione to zrobmy jednak zeby on tez musial je przerabiac. Takim podejsciem daleko nie zajdziemy.
  
 
Cytat:
2011-01-20 08:29:35, 5Turbo pisze:
Jak ktos chce na bardziej dlubanych rzeczach jezdzic niech idzie do D2. A nie podchodzic do tematu w sposob: on ma fajnie auto zrobione to zrobmy jednak zeby on tez musial je przerabiac. Takim podejsciem daleko nie zajdziemy.



Dlatego dobrze że będzie spotkanie organizacyjne dla zainteresowanych - będzie można porozmawiać na spokojnie, bez zbędnego napinania się na forum
  
 
Panowie będzie cały rok na to żeby dopracować szczegóły !!

lepiej skupcie się żeby w TYM roku pojawiło się możliwie najwięcej
samochodów (które nie będą straszyły i nie było później opinii że zrobili jakieś wyścigi złomów)

więc nie bijmy piany na tematy w tym momencie mało ważne,
tylko do garażów i do roboty (no chyba że ktoś już ma gotowy sprzęt ) bo sama idea narodziła się dosyć późno i jest mało czasu
  
 
mało czasu czy ktoś z was sprawdził kiedy odbywa się pierwsza eliminacja?? jest pod koniec maja więc obecnie mamy 4 miesiące na dostosowanie auta do powoli budującego się regulaminu. Jak ktoś mi powie że nie jest wstanie przebudować silnika pod ten regulamin przez ten czas to jest to troszkę śmieszne.
Chyba że chcecie budować auto od podstaw do w pierwszym roku mija się z celem, ja jak znajdę kasę i regulamin będzie realny do tego co mogę zrobić to jedynie co to wyjmę drugi kubeł i koło zapasowe i w drogę. Wiem że każdy chce wygrać ale nie przesadzajmy, w końcu lepiej dojechać w połowie stawki niż dużo gadać i nawet nie wystartować. Niech regulamin będzie prosty a jak ktoś będzie chciał oszukiwać to obojętnie jaki regulamin będzie to i tak oszuka.

W D1 zostawił bym seryjną głowicę i seryjny gaźnik ze zmienionymi dyszami z pojemnością 662 max a reszta w silniku dowolna a pozostałe silnik w D2
Jedynie co bym się zastanawiał to jak zrobić sprawę z laminatami i poli czy mogą być w tych klasach czy tylko w D2
  
 
Cytat:
2011-01-20 07:41:21, Porthos pisze:
Wręcz przeciwnie - regulamin staje się jak najbardziej przejrzysty i klarowny - porozmawiaj z Christophe, to powie ci dokładnie o co w nim chodzi : nalega bardzo mocno aby nie było żadnych protestów, kombinacji i "oszukistów" - więc trzeba wyeliminować możliwości przekrętów.



Ludzie beda oszukiwac wiec im pozwolmy na te przerobki. Co za gigantyczna bzdura. Z takim podejsciem wiem na kogo bedzie trzeba uwazac jesli chodzi o przekrety

Nie widze żadnego sensu odchodzenia od uznaniej i sprawdzonej w Polsce homologacji, wg ktorej zbudowano dziesiatki aut, sporo ich ciagle jest, duzo jest ciagle w uzyciu. To jak wymyslanie kola na nowo.
Wiem, że chcesz dobrze ale chyba nie do konca rozumiesz ocb.

P.S. juz temu Christophe'owi wspolczuje, pewnie ma co chwile telefony "ja chce to, a ja to albo inaczej nie wystartuje"
  
 
Cała dyskusja powoli przestaje mieć sens, kazdy kto chce to pojedzie w tym roku,zobaczy na własne oczy co i jak i jeżeli rozgrywki wypalą wtedy bedziemy martwić sie regulaminem.

Ja sobie wstepnie wyliczyłem ze koszt jednego weekandu w tym roku bedzie mnie koszował ok 1500zł dzielac to przez ilosc przejechanych kilometrów jest to bardzo korzystny stosunek,i bedzie to tansza zabawa niz kjs/sprinty/góry/rajdy razem wziete.
  
 
jaqo doskonale wiem ocb. Zadzwoń też będziesz wiedział

Tak czy siak - chwilę czasu zostało, więc trzeba zaszpachlować odrapania, pomalować i jechać w maju do Poznania

[ wiadomość edytowana przez: Porthos dnia 2011-01-20 11:03:52 ]
  
 
Ale do mnie to przemawia - mniej ograniczen -> mniej rzeczy ktore mozna oszukac -> mniej oszustw.
I odwrotnie. Przeciez najwiecej awantur oszustwowych jest/bylo w Nkach i pucharach, nie?

Zreszta ile jest przykladow na dobrze przygotowane silniki Nkowe objezdzajace super wypasione hiper tuningi, ktorymi podnieca sie 3 fora internetowe, tvn turbo i onet? Przy takiej wieeelkiej konkurencji jaka bedzie w tym roku, jakie to ma znaczenie? Wazne zeby jakiekolwiek samochody w ogole byly. Oczywiscie fajnie miec stabilny, niezmieniajacy sie regulamin ale i tak nie ma bata zeby na przyszly rok bylo tak samo jak w tym, ktorego nawet pierwszym nie mozna nazwac, a raczej zerowym. Wiec o co kruszyc kopie, zwlaszcza ze ogolny zarys wydaje sie mi (przyznam ze laikowi) rozsadny?

aha - zeby nie bylo ze jestem niepolakiem i nie narzekam to powiem ze plombowanie silnikow na dwa wyscigi ssie. Bulszit straszny.

[ wiadomość edytowana przez: qubek dnia 2011-01-20 12:56:39 ]
  
 
pieprzyć silniki..
Najważniejsze są: ciuchy , kask, pasy i kubeł.
Lekką reką to 5 koła.
I o to powinniście walczyć !!!!!! mogą być z homologację utraconą,
Techniczne dyrdymały mają być nie skomplikowane i jasne.
Najlepiej tak jak było w rallycrosie
Grupa A
I H1.
  
 
Cytat:
2011-01-20 12:44:25, qubek pisze:
Przy takiej wieeelkiej konkurencji jaka bedzie w tym roku, jakie to ma znaczenie?


Nie ma - nikt nie mowi o tym roku.
  
 
No panowie, starczy, tak jak Przemo napisał do garaży, żebym tu ładne zdjęcia pooglądał zimą
Bo narazie to jak w całej serii kawałów wygląda, ze skórą niedzwiedzią włacznie. Regulamin będzie niedługo a spotkanie organizacyjne najprawdopodobniej w kwietniu i ponoć w mieście z którego kot pochodzi
  
 
Cytat:
2011-01-20 12:53:36, gregor125 pisze:
Najważniejsze są: ciuchy , kask, pasy i kubeł. Lekką reką to 5 koła. I o to powinniście walczyć !!!!!!


Dobrze mowi, polac mu!
Jeden polski kierowca formuly jezdzi tam gdzie ciuchy, kask itp sa tanie. Pomimo ze formula F3 kosztuje tyle co lancer.
  
 
Dodam tylko tyle, że najważniejszym argumentem są osiągi w tej klasie, aha i metki mają być czytelne i nie sprane.
  
 
Strona zaczęła działać
  
 
Cytat:
2011-01-22 07:40:43, ziober pisze:
Strona zaczęła działać


Dziwne, u mnie nie prazy
  
 
Na chwile odblokowali. Pewnie jakieś testy czy coś
  
 
regulamin
na ile on jest wstępny a na ile ostateczny to nie wiem
  
 
Kto ma z przodu klejonkę ?
  
 
raczej wszyscy , bo zeby jezdzic bez klejonki to rza byc hardkorem
  
 
Ładnie przygotowane regulaminy i co najważniejsze jest już ten na 2012 rok. Na szybko kilka spostrzeżeń:
1. Z bredami lipa?
2. Drzwi, klapy z niepalnego materiału - czyli laminaty odpadają??