[125p] Pamiątka rodzinna - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-10-18 21:52:27, ---Michal--- pisze:
A montował ktoś 15 do fiata? Chciałbym wiedzieć jak to wygląda



montowałem... wygląda jak stolec...
  
 
Co ty gadasz Darku, moje były wpożo
  
 
Rzecz gustu. Mi chyba bardziej u Darka podchodziły niż u Ciebie.
  
 
ja miałem jakieś tam sprychowe BBS-y. Ogólnie ładne 7 cali rancik - spoko... ale jednak teraz fiacik na 13 - tkach z niskim laczkiem mi lepiej leży - wszystko rzecz gustu jak już kylo stwierdził. A Twoje koła Tomaszu to do fiata wogóle nie pasowały moim zdaniem... te szerokie 14 od sztaszka to inna bajka jest.
  
 
Oj chłopcy, starzejecie się, ironia wam już obca Pewnie że stalówki ładniejsze, teraz się zastanawiam po ch..j ja tyle dystansów kupowalem jak teraz leżą po półkach
  
 
obawiam się ze na 13 z niskim profilem może być za nisko...
  
 
dlaczego za nisko??
miski rover nisko nie ma...
  
 
Cytat:
2011-10-19 16:42:34, ---Michal--- pisze:
obawiam się ze na 13 z niskim profilem może być za nisko...



nie lękaj się... śmiało montuj
  
 
I miej samochod wygladajacy jak smieszna deskorolka - ale to modne
  
 
Miski nie ale już wydech tak . Przy zawieszeniu ciachniętym tak jak u mnie i profilu 50 jest za nisko. Przycieranie wydechem to normalka, jak jest większy garb to i podłużnice dostaną...
IMHO 185/60 na przód, na tył 175/50 lub 195/45
  
 
no panowie jak ciachacie spręż nie wiadomo o ile to się nie dziwcie, że szorujecie wydechem. Może trzeba też pomyśleć o poprowadzeniu rury wyzej??? Nikt na to nie wpadł???

Ja mam niski laczek na 13-tkach, wydech podniosłem maks jak się dało i nic nie szoruje i nie obciera przez garby da się przejechać. Fakt nie wyglebiłem kanta tak, że zawias się na odbojach opiera i po krawężnikach nie skaczę... ale co kto lubi
  
 
Fur widziałeś rovera od spodu? NIE MA możliwości poprowadzenia wydechu wyżej. U mnie i tak jest podciągnięty pratycznie do samej podłużnicy. No chyba, że puścisz go w kabinę
  
 
Darek w roverze wydech przechodzi z lewej strony pojazdu na prawą stroną, pod podłużnicami...
  
 
wiem jak w rovie idzie wydech ale odnoszę wrażenie, że rurę da się schować pomiędzy skrzynią a drążkiem kierowniczym

Edit: ma ktoś wogóle fotę tego gówna od spodu?



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2011-10-20 11:03:36 ]
  
 
Fur w roverze jak chcesz zachowac pierwszy tlumik to masz przerabane, da sie poprowadzic wydech kompletnie inaczej ale to juz zupelnie customowa rzezba.
Ja swoim na poilcjantach obcieram czasem

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-10-20 11:09:27 ]
  
 
Cytat:
Ja mam niski laczek na 13-tkach


No to to już pod prokuratora podlega, szczeólnie to jeżdżenie po garbach Na drugi raz kładź laczek na 16 tkach, bo to już wolno
  
 
szesnastki za stare
  
 
Jaqo wywal pierwszy tłumik - zyskasz z 3-4 cm na prześwicie . Jeżeli chodzi o głośność nie ma zupełnie różnicy.
  
 
Cytat:
2011-10-20 14:46:57, Piatka pisze:
Jaqo wywal pierwszy tłumik - zyskasz z 3-4 cm na prześwicie . Jeżeli chodzi o głośność nie ma zupełnie różnicy.



A jak to się ma do osiągów w porównaniu z seryjnym tłumikiem/katalizatorem? Ja osobiście myślałem aby przenieść na drugą stronę wydech, właśnie koło drążka kierowniczego, ale stwierdziłem, że za duża rzeźba, jak na zysk może ze 2 cm... Podniosłem go na maxa pod podłogę i i tak jest do dupy
  
 
Nie zauważyłem odczuwalnej różnicy po wywaleniu tłumika.
Myślę, że coś można by zyskać robiąc wydech do końca z rury fi50 i adoptując jakieś sensowne tłumiki.