Jak zwiększyć moc w Rs2000 - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-02-02 18:16:36, beniobb pisze:
jak planujesz głowice, możesz przepolerować kanały dolotowe i wydechowe, dorzucić ostrzejsze wałki i ewentualnie pokombinować z dolotem - większa przepustnica itd. Albo pokusić się o jakieś magiczne zewnętrzne sterowanie - Ecumaster i może parę koni więcej wyciągniesz z motoru...

Polerować kanałów dolotowych z tego co wiem się nie poleruje.
  
 
oki jak się nie poleruje (może kolega mefis uchyli rąbka tajemnicy dlaczego nie) to nie rób tego!!
  
 
Cytat:
2011-02-02 19:21:24, beniobb pisze:
oki jak się nie poleruje (może kolega mefis uchyli rąbka tajemnicy dlaczego nie) to nie rób tego!!

Gdyż może się paliwo skraplać na ściankach kanału i są problemy z odpaleniem, owszem przelot można poprawić, ale na lustro się nie poleruje. Nie piszę tego ze 100% pewnością, ale już od niejednej osoby słyszałem tą opinię więc coś w tym musi być.
  
 
Czy przy zmianie na sportowe wałki rozrządu trzeba coś jeszcze zmieniać?
Polerować przepustnice czy wkładać większa ale z czego?
  
 
seryjna Ci wystarczy jak narazie, wymień wałki i załóż regulowane koła rozrządu a do tego ecumaster2 i w 170 koni możesz celować w miarę bezpiecznie.
  
 
Przy wałkach można zrobić cała głowice

Aps tez można wywalić ( czy coś da nie wiadomo )

jak szaleć to szaleć można ITB wrzucić jak będzie ecu majster

wtryskiwacze tez można wymienić ;]

wrzuć wykres


[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2011-02-02 20:46:24 ]
  
 
Cytat:
2011-02-02 20:34:19, yezXR3i pisze:
seryjna Ci wystarczy jak narazie, wymień wałki i załóż regulowane koła rozrządu a do tego ecumaster2 i w 170 koni możesz celować w miarę bezpiecznie.



Aaa! Yeżyk żyje
  
 
Cytat:
2011-02-02 19:28:19, mefis22 pisze:
Gdyż może się paliwo skraplać na ściankach kanału i są problemy z odpaleniem, owszem przelot można poprawić, ale na lustro się nie poleruje. Nie piszę tego ze 100% pewnością, ale już od niejednej osoby słyszałem tą opinię więc coś w tym musi być.



no i kozak!! konkret odpowiedz z uzasadnieniem i wszyscy happy!! Yeż dobrze mówi - dąż do tego
  
 
tez słyszałem o tym skraplaniu

p.s. czy to nie stary RS Slawasa ?
  
 
Z tymi hamowniami sie tak nie kichajcie - z jednego pomiaru mozna miec wyniki rozbierzne o ok 12KM i kazdy jest prawdziwy na swoj sposob ... Wiec Panowie, ale ja juz nawet w wykresy nie wierze chyba ,ze bede widzial to hamowanie na wlasne oczy i zobacze wg jakiej normy jest
  
 
Cytat:
2011-02-02 22:42:13, mss pisze:
czy to nie stary RS Slawasa ?



Nie, to od kolegi Wajsu
  
 
Cytat:
2011-02-02 22:42:13, mss pisze:
tez słyszałem o tym skraplaniu p.s. czy to nie stary RS Slawasa ?


pomyliłeś odcienie czerwonego a tak swoją drogą obecny właściciel smalsize też sie wpisał w tym wątku- post numer 4

[ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2011-02-02 23:08:14 ]
  
 
hmm.. jak to auto od 'wajsu' to czasem nie były rs marcinsona? jeśli tak no to on wypluł na dyno 137 kuca. Chodził godnie to fakt, ale do 155 to brakuje przecież trochę.

co do wałków, to uderz do piercams - wysyłasz swoje i odsyłają ci sportowe, to i tak nie tania rozrywka, ale sprzęt jest sprawdzony. jednakże musisz pamiętać o tym, że spalanie pojazdu znacząco wzrośnie, a także spadnie Ci elastyczność do ok 1500-2000obr/min, do tego może wystąpić problem z wolnymi obrotami - może ich wcale nie być bo silnik równo będzie chodzić np od 1200obr/min. Takie są uroki wałków. No ale to jest tuning - nie ma nic za darmo, zawsze coś kosztem czegoś.
  
 
dzień dobry, witam kolegów specjalistów, jeśli można to wrzucę 5groszy, tzn.pozwoliceie ze podziele sie swoimi wypocinami.
-dolot - krótki, większy, poperowana przepustnica, szlifowane śróbki i tak dalej, puszka z włókna węglowego, 4 weglowe faki dolotu, filtr stożek itg plus weglowe puszka z kierunkowym wlotem.
-superchip - podobno dodaje 13 koni ale ja nie wieze
-wydech fi 63mm, kat sportowy, przelotowy srodkowy, przelot tylny na 2 strony

ile to dało nie wiem jak skoncze to hamownia

no i oczywiscie nowe wtryski, olej 10w60, swiece 4 elektrodowe nowe cewki - w innym poscie pisałem o ich "tuningu"
  
 
Cytat:
2011-02-02 23:31:57, yezXR3i pisze:
hmm.. jak to auto od 'wajsu' to czasem nie były rs marcinsona? jeśli tak no to on wypluł na dyno 137 kuca.



Tak to ten Rs tylko gośc wywalił skóre i tylni eszyby uchylane ! Wiem bo mialem je kupowac
  
 
Cytat:
2011-02-03 19:58:24, Intel pisze:
Tak to ten Rs tylko gośc wywalił skóre i tylni eszyby uchylane ! Wiem bo mialem je kupowac



dokladnie. to jest rs marcinsona, a stary rs slawasa jest w moim posiadaniu od ponad 2 lat
  
 
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.
  
 
Cytat:
2011-02-03 21:15:44, eliasz1987 pisze:
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.



my to wszystko wiemy, ale kolega wajsu ( z krosna ) kupil go od kolegi marcinson z krakowa.
  
 
Ja bym magnetyzer jeszcze zapodał kanały się szlifuje,ale nie na lustro.A to że się skrapla na sciankach dotyczy silników z jednopunktem i gażnikiem gdzie droga do komory spalania jest większa niż w wielopunkcie.
  
 
Cytat:
2011-02-03 21:15:44, eliasz1987 pisze:
Tego RSa kupiłem na allegro od kolesia z Krosna. Miał dwa mój to ten z felgami Coswortha.

a drugi jest niedaleko w Rzeszowie i Krośnie, ma go kolega KJU