[RS2000] po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce palić - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-02-19 19:18:30, qrba pisze:
relacja z roboczodnia odkrecilem pokrywe zaworow - zeby poraz kolejny sprawdzic ustawienie - wszystko ok spawdzilem kabelki - ok polożylem pokrywe - nie skrecilem, podpiąłem swiece i .... odpalił od kopa!!!!!! nosz k------- nac poskrecałem pospinałem i NIC!!! obawiam sie ze spotkalo mnie najgorsze - kabelkologia gdzies cos nie łaczy

a jak tam u ciebie instalacja do silnika? bo ja mialem tak że mi nie chciał palić ae wina była w kablach, były sparciałe. Sam to zrobisz.
  
 
Cytat:
2011-02-19 20:53:28, Kleszczak pisze:
a jak tam u ciebie instalacja do silnika? bo ja mialem tak że mi nie chciał palić ae wina była w kablach, były sparciałe. Sam to zrobisz.



  
 
Cytat:
2011-02-19 14:58:26, Mikatt pisze:
w RS'ie nie ważne jak wtryski podepniesz bo działają full group więc z kolejnościa nie będzie problemu


rs full grupy nie ma tylko półsekwencje(pracuje parami) tak jak Seba napisał
  
 
Cytat:
2011-02-18 23:26:24, Seba pisze:
Jak zamieni krokowca z czujnikiem cieczy to iskra jak i paliwo tez beda



Mowilem o owalnych wtyczkach na podszybiu Ze jak sie je zamieni to nie bedzie iskry i paliwa
  
 
jak nie wiedzialem jak podpiac wtryski to rzucilem wiązek bewładnie i tak jak przewody z wtyczkami sie ułożyły, tak podpialem i gra.
Farow o jakich wtyczkach mówisz? które co łączą?

w mk7 w pokrywie zaworów była jeszcze wtyczka od czujnika faz rozrzadu, moze zmien pokrywke gdzies to podepnij i bedzie gralo

skad masz po 20atm na cyl?
  
 
dokladnie, w RSie masz pol na pol wtrysk, jak ktos ma lpg sekwncje to dobrze widac jak steruje oddzielnie dawkami dla 2 par cylindrow, wystarczy odlaczyc jedna lambde
  
 
a propos 20 atm na cylindrze - to jakas bzdura ktora napisalem - bo jak sie okazalo manometr pokazuje predkosc wiatru na saharze a nie cisnienie w cylindrze - musze pozyczyc jakis sprawny to sprawdze
z tego co wyczytałem to cisnienie na cylinder powinno byc w granicach 12 14 atm - czy ktos to moze potwierdzic zaprzeczyc?
  
 
w starym N7A miałem 13-13-9-13 po zakupie zrobilem 80kkm i tam gdzie bylo 9atm puscila uszczelka i woda lala sie na cylinder. Nie wiem ile pod koniec bylo atm na cyl ale do konca jezdzil elegancko i silnik pracowal równiótko, oleju ani grama.
teraz nie wiem jaka mam kompresja podobno po 13..
w drugim rs jest 13-13-13-13
takze seryjnie cos kolo tego zapewne
najlepsze jest to ze rs odpala i jezdzi na dwoch garach i całkiem dobrze mu idzie haha na tarym silniku jakies 100km bez cewki musialem zrobic [polecam nie testowac]

jak tam korba, zagadal wkoncu?
  
 
a razie przerwa na prace temet wroci pewnie dopiero w weekend
  
 
a jednak
wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazuja ze oprocz problemow z glowica - ktore usunałem jeszt jeszcze jeden
pierscionki
jak sie przegrzał chyba polecialy pierscionki i mogl stracic kompresje
jeszcze nie zmierzylem - bo nie mam poprawnego czujnika
ale
CZY KTOS MA DO SPRZEDANIA SAM BLOK- SPRAWNY ZA CYWILIZOWANE PIENIADZE
mam nadzieje ze nie bedzie trzeba ale pytam jakby co
  
 
Cytat:
2011-02-23 09:58:16, qrba pisze:
a jednak wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazuja ze oprocz problemow z glowica - ktore usunałem jeszt jeszcze jeden pierscionki jak sie przegrzał chyba polecialy pierscionki i mogl stracic kompresje jeszcze nie zmierzylem - bo nie mam poprawnego czujnika ale CZY KTOS MA DO SPRZEDANIA SAM BLOK- SPRAWNY ZA CYWILIZOWANE PIENIADZE mam nadzieje ze nie bedzie trzeba ale pytam jakby co



jak szybko i sprawnie sprawdzić kompresje???
Z góry wielkie dzięki
  
 
Cytat:
2011-02-23 10:07:45, trifoglio pisze:
jak szybko i sprawnie sprawdzić kompresje??? Z góry wielkie dzięki



Wykrecasz świece 1 na cyl wkręcasz manometr jeden kreci silnikiem 2 obserwuje i tak na każdy cyl. Jak źle coś to poprawić proszę. Ale tak mi się coś pamieta
  
 
wykrecic swiece
wkrecic czujnik
zakrecic
i tak 4 x na kazdym cylindrze
i jest
  
 
Cytat:
2011-02-23 09:58:16, qrba pisze:
CZY KTOS MA DO SPRZEDANIA SAM BLOK- SPRAWNY ZA CYWILIZOWANE PIENIADZE mam nadzieje ze nie bedzie trzeba ale pytam jakby co



Jak coś to za 1 tyś ci cały silnik sprzedam
  
 
Cytat:
2011-02-23 10:24:24, qrba pisze:
wykrecic swiece wkrecic czujnik zakrecic i tak 4 x na kazdym cylindrze i jest


ja jeszcze przy kreceniu mam otwarta przepustnice na maksa (pełen but)
Jakies 3-4 uderzenia w manometr wystarcza (jak szczelnie trzymasz sprzecik do pomiarki)
nie wydaje mi sie zeby same pierscionki byly przyczyna.. sprawdz czy masz paliwo w oleju, bo jak nie to raczej jest git

Na popych spróbuj
  
 
Na popych spróbuj
[/quote]


dowcipny....
wlalem troche oleju do kazdego cylindra - co by uszczelnic - i odpala
- przynajmniej na chwile
ale jak go wyłącze to juz nuie chce wspolpracowac
- a z innej bajki jak wyglada paliwo w oleju
olej z benzyma sie raczej miesza w kolorze zman nie ma - na niucha ?
ilr tego paliwa moze sie wymieszac
  
 
woda z olejem zrobi mleko a paliwo hmm.. pojdzie na gore albo na doł nie wiem co gestsze - latwo sprawdzic homemade a pozniej popatrz na miarke. mozesz niuchnac przez korek wlewu albo najlepiej spusc olej - zobacz - i zalej go zznowu jak bedzie oki, moze przy okjazji jakies opiłki metalu znajdziesz.. minuta roboty i juz jasniej

korba sa takie chwile ze humor mi dopisuje nie obraz sie ale prawie zawsze
PS. RS odpala nawet na -20 to czemu ma nie dopisywac
  
 
mi sie zdaje że benzyna może sie rozpuścic w oleju- ale jutro sprawdze
ty sie nie dziw ze mnie szlag trafia - tobie pali a mnie - kupa
  
 
te...a w motorynkach i komarkach to suchą benzyne laliście?
  
 
ja polecam sprawdzić jeszcze wiązkę kabli co biegnie nad kolektorem ssącym...mogą być przebicia a kolektor jest z alu i już nie bedzie palić...

ja tak miałem nie wiedziałem co się dzieje dopiero w nocy zauwazyłem przy otwartej masce dyskotekę