Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Besslein F&F MEMBER 126 Happy End, 125p ... Breslau | 2013-07-24 17:22:38 Fee , nieładnie . Brytolskie serducho do takiego fajnego PN-a . To może jeszcze blendę tylną z Caro Plusa |
sem Warszawa | 2013-07-24 19:27:42 ojtam, ojtam. wsadzi 4 przepustnice z ITB i będzie dobrze |
madmat fso polonez katowice | 2013-07-24 19:58:39
Oryginalny silnik pozostawiam sobie na długie zimowe wieczory, na spokojnie będę sobie przy nim dłubał, a gdy będzie gotowy niewidze powodu co by nie zamontować |
mar125 (M) Furious Moderator 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2013-07-24 21:54:27
otwory przesunięte być powinny na zewnątrz |
Smar Przemyśl | 2013-07-24 23:22:27 Belka roverowska to +3cm na stronę w stosunku do"wąskiej". Czyli i tak powinno zostać 1,5 na stronę in "+". |
fiat_maniac F&F Sympatyk 4x125p+126p Kraków | 2013-07-25 01:33:42 to są dwie opcje, albo już ktoś przerabiał otwory w tej belce, albo przerobił wąską belkę z ohv-ki pod rovera. |
madmat fso polonez katowice | 2013-07-25 13:23:29 belka nie wyglądała na modzona wcześniej, no nie kumam, chciałem zostać przy wąskim zawiasie i przy okazji zrobić negatyw.
Chyba nie było roverów na wąskim zawiasie??? w przyszłym tyg. zrobię jakieś foty. [ wiadomość edytowana przez: madmat dnia 2013-07-25 13:27:32 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2013-07-25 13:40:08 Pytanie, czy ruszałeś podstawki pod górne wahacze?
Bo jeżeli mnie pamięć nie myli podstawki są inne pod górne wahacze ale sam wahacze taki same. Może w tym być problem Ja co prawda cały przód mam szeroki, przerabiałem tylko mocowania przednie wahaczy, ale z tego co pamiętam wahacze górne są takie same, różnica jest tylko samego mocowania które jest przykręcane. |
madmat fso polonez katowice | 2013-07-25 13:47:54 a no widzisz! podstawki górnego wahacza miałem kupione razem z wahaczami w "zestawie" z PN plusa, a zmieniałem jak leci z podstawkami. Sprawdzę temat bankowo. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2013-07-25 13:53:08
haha to jak ty to skreciles? Jesli te łodki masz z plusa a z przodu przykreciles do fabrycznego mocowania to tam jest 30mm roznicy - na bank cos musiales wygiac. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2013-07-25 13:53:32 ] |
madmat fso polonez katowice | 2013-07-25 14:12:52 przyłożyłem, przykręciłem, jakoś nie zarejestrowałem że cos tam nie gra
ale przynajmniej znalazła się przyczyna tatra looku, dzięki chłopaki z burze mózgów o rany, znowu będę musiał ze sprężynami walczyć:/ |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2013-07-25 14:58:41
Masz już odpowiedź dlaczego było Ci tak ciężko ścisnąć sprężynę ściętą dwa zwoje Zobaczysz jaki teraz będzie negatyw [ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2013-07-25 15:01:20 ] |
madmat fso polonez katowice | 2013-07-25 20:17:01
nooooo negatyw teraz już widzę jaki wyjdzie, ino w pozytywie heheheh |
madmat fso polonez katowice | 2013-08-04 09:15:55 Ma sie te oko do szczegółówprzynajmniej nie sa to nakrętki w cylindrach
zrobiłem sobie przymiarkę zeby sie zmotywować strefa walki no i na koniec ryj poloneza w wersji boca negra, wywierciłem tez w rdzeniu zderzaka cztery środkowe otwory dla lepszego przepływu powietrza przez chłodnicę udało mi sie również poskładać wydech, zamontowałem wał i masę duperelów do odpalenia auta pozostało: - uzbroić bak i podłączyć cały układ paliwowy - pospinanie elektryki i umocowanie aku w bagażniku - przegląd hamulców na razie tyle peace [ wiadomość edytowana przez: madmat dnia 2013-08-04 09:17:17 ] |
majki_vw Fiat 125 p Warszawa | 2013-08-04 13:02:52 dobra robota! |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2013-08-04 13:36:20 idziesz do przodu
zawsze podobał mi się ten front w polonezie! |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2013-08-04 14:04:20 Jest różnica co ?
Nie miałeś chyba teraz problemu z założeniem sprężyn ? |
madmat fso polonez katowice | 2013-08-04 20:25:26
no baa! teraz jest kozak |
madmat fso polonez katowice | 2013-11-23 18:49:15 |
madmat fso polonez katowice | 2014-09-27 14:43:32 czołem ludzie
ciężko mi w to samemu uwierzyć ale od czwartku auto juz jest na slasku, po dwóch latach postoju w końcu poskładałem dziada na tyle ze dał rade o własnych siłach przejechac 120km Oczywiście podczas jazdy wylazło kilka słabych punktów jak podpora wału i łozyska na tylnej osi i kilka dupereli ale ogólne git. a najfajniejszy jest wygar na zwykłych borewiczowych tłumikach i stożku, na wolnych cisza spokój, a jak sie depnie to drze morde) |