Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-11-04 10:14:09
Nigdy nie wiesz co robil z tym poprzedni wlasciciel i kto to skladal. Ja mialem splanowana glowice, nowe sruby, wszystko dokrecone jak w ksiazce i dziala. |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-04 10:43:59 dokładnie teraz sam to zrobię i będzie GIT |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-05 21:08:42 ciapa ze mnie znalazłem już schemat układu chłodzenia
|
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-15 20:48:21 pany następne pytanko pomierzyłem śruby głowicy w sposób taki jak jest opisany w ravie
żadna śruba nie przekracza 97 mm ale wymiary praktycznie każdej są inne tzn. wszystkie maja tą samą długość jak leżą jedna obok drugiej w żadnej gwint nie jest rozciągnięty ani gdzieś szczerbiony. po wkręceniu ich w magistralę wysokości od bloku do łba są od 57mm do 95mm. o co kaman? tak może być... |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-11-16 00:25:22 nie pamietam teraz jaki wymiar graniczny jest - 94 czy 97 mm?
te chyba 4ry szpilki od strony kola zamachowego nie wkrecaja sie glebiej bo opieraja sie o miske olejowa |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-16 10:31:02 |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-11-16 11:24:10 ja mialem tez tak ze jedne wkrecaly sie o pare cm glebiej od drugich, to sprawdzalem na drugim bloku, bylo to samo - a sruby byly nowe z pudelka, stare tak samo, wiec luz. [ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-11-16 11:24:53 ] |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-16 12:01:44 to może tak jest rzeczywiście, może tak jak piszę flap opierają się o miskę, ale z tych parametrów co mam chyba się kwalifikują...
składam na tych zobaczymy czy podczas skręcania nie będą się ciągnęły i będą trzymać stały wynik... jeśli tak będzie to zostają jeśli nie kupię nowe i pozamieniam. corteco, payen, fai czy victor reinz? jakie śruby w razie czego nabyć? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2011-11-16 12:14:38 Jak sie mieszcza w tolerancji to przykrecaj, nie sprawdzisz czy ciagna etc bo one sie skrecaja w chinskie osiem przy dokrecaniu, tak jak bys sprezyne dokrecal Dokrec wedlug procedury i tyle, ma dzialac - a nie jak niektorzy jakies dociaganie po 90 stipni wiecej bo im sie wydaje ze bedzie lepiej |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-16 13:27:13 nie no kręcę 20nm 180 stopni raz i później 180stopni drugi raz |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-11-16 16:46:57
to jest pewne na 1000000000000% zrobilem szpilka dziure w aluminiowej misce |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-16 17:49:29
aha to już nie ma wątpliwości |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-17 16:49:20 ale syf w tych szklankach
Dobrze że je rozebrałem Wszystkim też przy okazje remontu polecam to zrobić fakt 2 godziny z myciem wychodzi, ale teraz przynajmniej wiem że są czyste i chodzą |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-18 15:46:32 przypomniałem sobie o zdjęciu benzyna z 3 szklanek, po ich wyczyszczeniu
|
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2011-11-18 15:59:27 dziwnie ostre to zdjęcie, czy aby napewno umyłeś wszystkie - jak by były naprawdę brudne to byś był tak naćpany, że byś aparatu nie utrzymał w łapkach |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-18 16:05:37 benzynka ekstrakcyjna to słabe ćpanie, na nitro to bym nie utrzymał |
Furiosus (M) Furious Moderator duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2011-11-18 16:17:38 ja zło myłem rozpuchem ale była jazda |
Piotrek42gv 125p/126p Nałęczów k/Lublina | 2011-11-18 16:33:35 a z ciekawości po umyciu będą ciszej pracować?? |
CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2011-11-18 17:44:55 myślę że będą cichutkie bo nie dziwie się że były głośnie jak tam taki gnój był w środku to ciężko chodziły żeby nadążać kasować luz.
teraz chodzą jak Pan bóg przykazał |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2011-11-18 18:18:38
Fak of Jeśli chodzi o mnie i moje "skręcanie żeby było lepiej" to uwierz- gdybyś zobaczył mój silnik z bliska to wyrzuciłbyś go od razu na śmietnik i szukał drugiego- a ja go złożyłem tylko na sztukę, żeby to jeździło, bo nie miałem innego pod ręką. Aby zobaczyć co jest do poprawy w całym swapie. Dobry silnik mam już na zapas, więc jak ten się wysra to wcale nie mam zamiaru go naprawiać. Ba! Żeby było śmieszniej- w tym co jeszcze jeździ wymieniłem TYLKO uszczelkę i pasek rozrządu. Bez planowania, bez pomiaru szpilek, bez sprawdzania głowicy i bloku I nawet jeśli padnie za 10 tys km- to w moim przypadku z tymi przebiegami jakie robię tym autem to będzie gdzieś za 3-4 lata |