Koncepcje na odrestaurowanie alufelg 16 - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A próbował ktoś robić to papierem wodnym na mokro (mechanicznie i ręcznie)?
  
 
Cytat:
2011-03-18 11:41:43, surec pisze:
A próbował ktoś robić to papierem wodnym na mokro (mechanicznie i ręcznie)?


A to wodnym robi się inaczej

Shad-k, 120 to sie ściany na gładko robi, a ty fele 80- lecisz . gładko to jest po papierze 2000



[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2011-03-18 12:05:59 ]
  
 
Shadk-k coś długo Ci to zeszło. Bierz szlifierkę z regulacją obrotów i jazda Ja bym to wypolerował tylko z czoła, a reszta w czarny psiknąć i powinno być lux. Nie jest to przecież roboty na 100h. Chociaż pamiętam, jak polerowałem moje stare cromodory to w pewnym momencie myślałem że je wypierdzielę za okno... Powodzenia!
  
 
Surec Przecież od papieru 600 szlifuje się na mokro.
Shadk-k A nie mówiłem, że lepiej szkiełkować Jak nie masz wprawy to szlifierkami nawet nie próbuj, bo porobisz fale tak jak pisał srvserver, pamiętaj też, żeby nie szlifować cały czas "góra/ dół" bo porobisz głębokie rysy - a na koniec robisz już tylko koliste ruchy. Dodatkowo jak będziesz na etapie papieru powiedzmy ok.320 przeleć całą felę lakierem (obojętnie jakim byle ciemny) i szlifuj dalej, w ten sposób będziesz wiedział gdzie jeszcze są rysy i wżery (w zagłębieniach zostaje farba)
  
 
Cytat:
2011-03-18 11:50:07, Venom_4x4 pisze:
A to wodnym robi się inaczej Shad-k, 120 to sie ściany na gładko robi, a ty fele 80- lecisz . gładko to jest po papierze 2000 [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2011-03-18 12:05:59 ]

chodziło mi o usunięcie wżerów
  
 
Cytat:
2011-03-18 13:05:17, Pele19m pisze:
Surec Przecież od papieru 600 szlifuje się na mokro. Shadk-k A nie mówiłem, że lepiej szkiełkować Jak nie masz wprawy to szlifierkami nawet nie próbuj, bo porobisz fale tak jak pisał srvserver, pamiętaj też, żeby nie szlifować cały czas "góra/ dół" bo porobisz głębokie rysy - a na koniec robisz już tylko koliste ruchy. Dodatkowo jak będziesz na etapie papieru powiedzmy ok.320 przeleć całą felę lakierem (obojętnie jakim byle ciemny) i szlifuj dalej, w ten sposób będziesz wiedział gdzie jeszcze są rysy i wżery (w zagłębieniach zostaje farba)



dokladnie - lece recznie - raz zachacze kantem szlifierki i bedzie refleks po wypolerowaniu. wsio bedzie ok tylko czasu narazie na to nie ma.
  
 
Oto i foty, widać jak felgi wyglądaja po piaskowaniu i że da sie je mimo wszystko spokojnie ogarnac majac troche cierpliwosc




  
 
Cytat:
Oto i foty, widać jak felgi wyglądaja po piaskowaniu i że da sie je mimo wszystko spokojnie ogarnac majac troche cierpliwosc


Z mojego doświadczenia powiem Ci bracie tak:
Cisza,spokój,ciepła piwnica,cztery fele,cicho grające radio,trochę piwa (4x 4-ro pak,bo 4 dni mi to zajęło) i dasz rade.Efekt już widać.Dobra robota.
 
 
Preferuje ciepła suszarnię i skórzany fotel

pić raczej nie piję, prędzej papierosek na odstresowanie.

będzie dobrze myśle

A tak wygladał es podczas przymiarki i jeszcze jak na felach byly opony 205/55:



Uploaded with ImageShack.us

[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-03-21 21:52:48 ]
  
 
Mała aktualizacja, kilka zdjęć w trakcie pracy nad felgami









  
 
Mi sie podoba
  
 
oczywiscie to jeszcze nie koniec
  
 
Całkiem ładnie w to wygląda. Kapsle białe?
  
 
dekle rowniez będa polerowane.
  
 
Pomysl nad nie stosowaniem dekli - wg mnie agresywniej przez co lepiej to wyglada.
  
 
zobaczymy - zawsze mozna je zdjąć
  
 
aktualizacja:







Rancik już dojechany papierkiem 2500, zostały z niego usunięte wszystkie zadziory - teraz jest idealnie gładki jeszcze tylko dokonczyc ramiona papierem od 600 w góre i malowanie wnęk na czarno

[ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-04-06 08:56:34 ]
  
 
Cytat:
2011-04-06 08:56:17, shadk-k pisze:
...i malowanie wnęk na czarno [ wiadomość edytowana przez: shadk-k dnia 2011-04-06 08:56:34 ]



A jednak... mozolna praca co?
Nie maluj na czarno, tylko jakiś ciemny szary i dużo perły do tego

P.S Nie wiem czy masz już opony ale: jakieś 2-3 tyg temu kupiłem oponki na tył i powiem, że opona oponie nierówna. Z przodu mam Michelin pilot sport 205/45 i opona jest równo z felgą, ogólnie wąskie sie wydają jakby były 185... średnica taka jak 175/65 R14 (praktycznie to samo), Z tyłu Goodyear eagle też 205/45 i ta opona jest po prostu szersza o 2cm od tej z przodu trochę wystaje poza felgę, ale to też za sprawą protektora. średnica też taka sama. Przy takim zestawie nic nie trze, ani przy skręcaniu, ani przy obciążeniu z tyłu, ale jakby te goodyeary były z przodu to nie wiem czy byłoby tak kolorowo.
Jak będę kupował następne opony to na przód dam 185/50 a z tyłu 205/45 (czyli mniej więcej tak jak teraz) w koleinach nie najgorzej, a z tyłu fajnie szeroko wygląda. Sory za OT

[ wiadomość edytowana przez: Pele19m dnia 2011-04-06 09:59:45 ]
  
 
Powiem szczerze bez bicia - nie powiekszylemsobie zdjec jakie zamiesciles i bylem przekonany,ze wneki sa na bialo prysniete - i to mi sie podobalo
  
 
Cytat:
2011-04-06 15:46:50, Seba pisze:
Powiem szczerze bez bicia - nie powiekszylemsobie zdjec jakie zamiesciles i bylem przekonany,ze wneki sa na bialo prysniete - i to mi sie podobalo

Tez mi sie wlasnie tak wydawalo ze wneki sa biale i fajnie to wygladalo...