[RS2000] po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce palić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!
padła uszczelka - przegrzałem silnik - chłodnica dostała, blok sie przegrzał. Zaczęła uciekać woda.
Potem strzeliła cewka WN
I zacząłem grzebanie,
Pierwsze cewki z laguny - juz to opisywałem,
potem głowica
badanie szczelności szlif, podkładka - i składanie
ciśnienie w cylindach - około 20
paliwo podaje
swiece daja iskre
I NIC NIE PALI!!!!
porozkładałem, wykreciłem swiece wsadziłem do gniazd, krecę słupki ognia po koleji - czyli paliwo jest, iskra jest
skrecam
i nic ....gdaknie i koniec
wałki dobrze złożone kabelkologia dobrze - i dalej nic - POMOCY!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-02-18 18:44:59 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu i literówek ]
  
 
Cytat:
2011-02-18 18:35:41, qrba pisze:
Pierwsze cewki z laguny - juz to opisywałem



moze tu masz blad?
  
 
chyba nie bo wczesniej przed wymina uszczelki chodziło jak złoto
zreszta tak jak napisałem jak jest wszystko rozkrecone iskra jest taaaaka duza
  
 
a rozrzad nie przestawiony przypadkiem, albo zamienione miejscami wtyczki wtrzskiwaczy ewentualnie cewek
  
 
rozrzad na znacznikach a cewki zmieniałem - bez zmian
  
 
Widze że kolejny rs do uzdrowienia w krk, jak co mogę pomóc w uruchomieniu, u smalsize sie udało to może i uciebie sie uda
Pozdr.
  
 
a 20 bar to tak ma byc?
jakos wysoko jak na benzyniaka.
moze i tak ma byc w koncu to nie 30-36.
skoro wszystko jest tak jak bylo to dlaczego nie "chodzi"?
bo cos jest nie tak. wrozbitow tu nie ma. trzeba szukac.
  
 
albo jest "nierzad" przestawiony albo "fajki" nieteges.
badz co badz to dosc prosty benzyniak.
1 i 4 razem i 2 z 3 "sparkują". jak w kazdym zetorze.

[ wiadomość edytowana przez: CKsrv dnia 2011-02-18 20:32:45 ]
  
 
jeszcze jedna wskazowka
zaczynam podejrzewac ze to cos z regulatorem cisniennia paliwa lub wtryskami
strasznie zalewa swiece - a jak wiadomo rs ma problemy jak ma zalane swiece
jutro rano ciag dalszy walki

ps
dzieki za oferty pomocy - jak nie dam rady na pewno skorzystam
  
 
Cytat:
2011-02-18 22:54:17, qrba pisze:
jeszcze jedna wskazowka zaczynam podejrzewac ze to cos z regulatorem cisniennia paliwa lub wtryskami strasznie zalewa swiece - a jak wiadomo rs ma problemy jak ma zalane swiece jutro rano ciag dalszy walki ps dzieki za oferty pomocy - jak nie dam rady na pewno skorzystam



bardzo cenna informacja !

mialem taki problem, bo tez mi zalewalo swiece. krecil, krecil i nie odpalal. i tylko w sytuacji, ze po jakiejs dluzszej jezdzie chodz pozniej juz i nawet po dluzszym postoju.

wycwanilem sie i przy odpalaniu wciskalem pedal gazu do podlogi i krecilem. odpalal od strzala.

a wiesz co potem pomoglo? wymiana swiec na nowe jak reka odial do dzis nie ma problemu z odpalaniem.
  
 
Wez zobacz czy wtyczki krokowca z czyms nie zamieniles - pasuje np do czujnika temperatury - mi tak kiedys sie zdarzylo i nie odpalil za nic.
  
 
Tez juz myslalem o zamianie wtyczek, podobnie z dwoma owalnymi wtyczkami na podszybiu ktore rowniez mozna zamienic. Ale wowczas autko nie mialoby iskry ani paliwa, a tutaj kolega mowi ze wszystko dostaje, i ze jak swiece luzne to puszcza ogniki, a jak skreci to nie dziala Moze faktycznie rozrzad przestawiony?! Cisnienie paliwa nie takie?!
  
 
Cytat:
2011-02-18 23:17:53, FAROW pisze:
Tez juz myslalem o zamianie wtyczek, podobnie z dwoma owalnymi wtyczkami na podszybiu ktore rowniez mozna zamienic. Ale wowczas autko nie mialoby iskry ani paliwa, a tutaj kolega mowi ze wszystko dostaje, i ze jak swiece luzne to puszcza ogniki, a jak skreci to nie dziala Moze faktycznie rozrzad przestawiony?! Cisnienie paliwa nie takie?!



Jak zamieni krokowca z czujnikiem cieczy to iskra jak i paliwo tez beda
  
 
Cytat:
2011-02-18 23:26:24, Seba pisze:
Jak zamieni krokowca z czujnikiem cieczy to iskra jak i paliwo tez beda



MOżna też zamienić wtyczke krokowca z wtyczką od rezystora przeciwzakłóceniowego na błotniku(kolory nawet bardzo podobne.

Ja bym jednak świece wymienił. Ew odłącz cz temp na komp
  
 
zaraz schodze do garazu i walcze
o wynikach napewno napisze
  
 
mi sie wydaje ze moze te cewki od lagi "zniszczyly" edisa, swiece badz kable WN/NN..
Jak wtyczka od krokowego odłączona to nie odpali chocby nie wiem co.
Wczesniej chodzil teraz nie tzn ze raczej wtyczki nie pozamienialy sie.

Skad jest tak mocno odprezony ze ma po 20atm?
Wtryski jak? Moze pompa paliwa ładuje za małe cisnienie, wykreć listwe i sprawdz czy nie leja i jakie cisnieniee na niej.
Dokladnie RS jak jest przylany paliwem to nie pali dopiero jak go wspomozesz powietrzem(pedel w podloge) to zaryra. (zazwyczaj wtedy jak zgasisz auto na lpg mieszalniku, to tzreba wspomoc butem przy odpaleniou)
W profilu piszesz ze maszz chipa - na dzien dobry wyrzucilbym ten twor.
dzialaj powodzenia
  
 
w RS'ie nie ważne jak wtryski podepniesz bo działają full group więc z kolejnościa nie będzie problemu
  
 
relacja z roboczodnia

odkrecilem pokrywe zaworow - zeby poraz kolejny sprawdzic ustawienie - wszystko ok
spawdzilem kabelki - ok
polożylem pokrywe - nie skrecilem, podpiąłem swiece i .... odpalił od kopa!!!!!!
nosz k------- nac
poskrecałem pospinałem i NIC!!!
obawiam sie ze spotkalo mnie najgorsze - kabelkologia
gdzies cos nie łaczy
  
 
Cytat:
2011-02-19 14:58:26, Mikatt pisze:
w RS'ie nie ważne jak wtryski podepniesz bo działają full group więc z kolejnościa nie będzie problemu



No wlasnie ,mozesz to rozwinac?? Tzn w moich juz karteczki z numeracja odpadly i czy jest to naprawde obojetne,czy idzie chociaz jakos rozroznic gdzie ktory ma byc ??Bo zapewne jest roznica miedzy 1i4 a 2i3 - po to ma dwie sondy by korygowac wtrysk


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2011-02-19 20:08:17 ]
  
 
Cytat:
2011-02-19 19:18:30, qrba pisze:
relacja z roboczodnia odkrecilem pokrywe zaworow - zeby poraz kolejny sprawdzic ustawienie - wszystko ok spawdzilem kabelki - ok polożylem pokrywe - nie skrecilem, podpiąłem swiece i .... odpalił od kopa!!!!!! nosz k------- nac poskrecałem pospinałem i NIC!!! obawiam sie ze spotkalo mnie najgorsze - kabelkologia gdzies cos nie łaczy



pewnie w miejscu gdzie wychodza z pod pokrywy. sciska je.