[Xr3i] da sie omin±æ lub usun±æ immobilizer?

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Potrzebuje wsadzic kompa z RQB do RDA ale nie odpala... rozrusznik krêci normalnie. W RDA mam immo a w RQB raczej nie by³o. Jest jaka¶ opcja?

[ wiadomo¶æ edytowana przez: Nofy dnia 2011-03-21 15:53:28 ]
  
 
orientuje siê kto¶ na forum czy da siê co¶ z tym zrobiæ?
  
 
probowales zmieniac piny tak jak przy zmianie kompa z mondeo??
  
 
nie, na czym to polega? zaraz biegne na gara¿
  
 
zamienia kilka pinow miejscami we wtyczce od kompa podaj mi swojego maila na priv
  
 
Wie kto¶ jakie mam ECU? Ja mam z 94 a tamten by³ 92 mk5... moze to jest problemem?
  
 
byly roznice pomiedzy wewnetrznym immo a zewnetrznym. obydwa sie dosc latwo rozbraja, alr to musze miec fotke wnetrza kompa.
  
 
moge roszebraæ kmpa i wys³aæ fotki ale wydaje mi siê ¿e w kompie z RQB mk5 nie ma wewnêtrznego immo... a ja mam w mk6 immo i on moze robic problem. Pomoze co¶ usuniêcie instalacji immo? Gdzie ja znajde i co wykrêcic?
  
 
Zenq... przesy³am fotke wnetrza kompa RQB, mam nadzieje ¿e pomo¿esz.



Próbowa³em jeszcze pokombinowaæ co¶ z tym immo ale nie wiem co mam zrobiæ.Sci±gn±³em plastik i zobaczy³em to:



od³±czy³em tak taka bia³± kostke ale to nic nie pomog³a. Rozrusznik krêci ale nie s³ychaæ pompy paliwa. Pomó¿cie
  
 
Nikt na forum nie mia³ podobnego problemu z kompem lub immo?
  
 
Cytat:

Aktualne ECU musi spe³niaæ nastêpuj±ce kryteria:
ECU Musi byæ EEC IV, pó¼niejsze by³y EEC V
Musi byæ 60-pinowe z³±cze
(Tylko EEC IV mia³ wtyk 60-pinowy, EEC V mia³ 104 piny)
Wewnêtrzny EDIS
(W systemie kontroli zap³onu oko³o 1993 ford przeniós³ EDIS do jednostki steruj±cej ECU)
Wewnêtrzny PATS
System blokady (immobiliser). Ford przedstawi³ PATS w 1992 r. by³o on montowany poza ECU, pó¼niej (ok. 1993) Ford przeniós³ PATS do
¶rodka ECU
Zewnêtrzne PATS nie powinny powodowaæ problem z ECU.
Je¶li powy¿sze siê zgadza z tym, co jest zamontowane w Twoim samochodzie, przechodzimy do identyfikacji ECU z Mondeo 2.0.



z tego co siê zorientowa³em to ja mam zewnêtrzny EDIS bo wszystkie EEC-IV mia³y zewnêtrzny. Z tego opisu wnioskuje ¿e nie da mi nic jak kupiê kompa z mondeo bo i tak nie bedzie dzia³a³. Poza tym mam troche inne ustawienie kabli ni¿ w tym opisie. Jedynym rozwi±zaniem jest kupienie kompa z kluczykiem i ze stacyjk±? Dzisiaj siê dowiedzia³em ¿e pompa paliwa dzia³a ale immo blokuje mi wtryski...
  
 
Czy ¶wiec±ca ca³y czas dioda w zegarku oznacz problem immo?
  
 
nofy posz³a wiadomo¶c na gadu
  
 
Cytat:
2011-04-05 15:50:26, Nofy pisze:
Czy ¶wiec±ca ca³y czas dioda w zegarku oznacz problem immo?


jesli caly czas swieci, to tak