Opel Vectra B Zender 2.2 DTR by tomekka 124,9 KM/268,2 Nm - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dzięki, ale tęsknie też za essem jak patrze na twoje poczynania to hoho
  
 
Cytat:
2011-05-05 20:56:38, tomekka pisze:
dzięki, ale tęsknie też za essem jak patrze na twoje poczynania to hoho



szczerze to kopiłeś sobie auto w którym już za dużo nie da się zmienić i ile da się coś ;/

no chyba że kupisz recaro i dasz do obszycia no moze jeszcze gwint i heble oraz koło i to tyle
  
 
A tak się zapytam, jest jakiś chip czy cos do tego silnika ?? bo 2.2 i 125 koni to nie wygląda na maximum jego możliwości
  
 
Pewno że się da
  
 
Cytat:
2011-05-05 21:31:05, kolo21dg pisze:
Pewno że się da



ile da się z tego silnika wykrzesać bez większych problemów? pewnie już niejedna taka dźgnięta jeździ
  
 
to jest ten sam silnik co w saabie 9-3, z tego co czytałem bardzo dużo tam się nie podniesie, chyba tylko boxem coś można zdziałać...
  
 
Cytat:
2011-05-05 21:31:05, kolo21dg pisze:
Pewno że się da



np ?

PS. mam nadzieje że nie będziesz dawał loga imshera czy jakoś tak do całego pakietu Zendera

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2011-05-05 21:43:50 ]
  
 
byłem już w Masters Tuning powiedzieli mi 1200 za program z hamownią także już nie długo... więcej niż 155 nie chce z niego wyciągać, wolałbym raczej wariant lajtowy
  
 
Rozsądnie i dobrze, szkoda by było silniczka
  
 
Cytat:
2011-05-05 22:03:24, tomekka pisze:
byłem już w Masters Tuning powiedzieli mi 1200 za program z hamownią także już nie długo... więcej niż 155 nie chce z niego wyciągać, wolałbym raczej wariant lajtowy



Zapytaj jeszcze w TuneForce, tam dobrze robią ople i chyba taniej
  
 
Międzyczasie doszła sesja z drugą Vectrą

wycięty został katalizator, teraz jest przelotowy i śmiga aż miło
ps. czuć różnicę !

dziś jeszcze zamontowałem domykanie szyb i szyberdachu z pilota po podwójnym ryglowaniu

youtube

sesja


[ wiadomość edytowana przez: tomekka dnia 2011-05-18 22:44:43 ]
  
 
wszystko na raz się domyka ?? Duże obciążenie dla aku ale za to fajnie wygląda

Ten irmi na klapie pasuje jak świni siodło
Wszystko w Zenderku a tu nagle logo Irmiego.

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2011-05-18 23:39:28 ]
  
 
szukam emblematu zendera lub opc

co do obciążenia jeżdżę tylko z otwartym szybrem, szyb w ogóle nie otwieram więc nie będzie tak źle

[ wiadomość edytowana przez: tomekka dnia 2011-05-19 08:22:06 ]
  
 
ja bym tłumik zmienił na ten z MSD ;p
  
 
Cytat:
2011-05-19 08:20:15, tomekka pisze:
szukam emblematu zendera lub opc



Jak znajdziesz to chętnie pochytam od Ciebie tego irmiego
  
 
Mnie także nie pasuje ta toporna kanciata końcówka ale reszta na +
  
 
przy poszukiwaniu tłumika do vectry szukałem właśnie tego irmschera, wg mnie fajnie pasuję do całości samochodu a nie jak wszystkie okrągłe raczej go nie zmienie
  
 
I masz rację. Nie zmieniaj, pasuje do kanciatej sylwetki Vecrty
  
 
Długo mnie nie było ale to nie znaczy że przy Viki nic nie było modzone

oprócz Detailingu całego auta

1. Glinkowanie - Bilt Hamber Auto Clay Soft

2. Korekta maszynowo - Meguiars SwirlX, okazał się za słaby, została użyta pasta 3M ultimate compound w galonowym opakowaniu od kolegi. następnie Swirlx 2 razy na hologramy,

3. Cleaner - Dodo Lime Prime

4. Wosk - FINISH KARE 2685 PINK PASTE WAX/ Dodo Juice Hard Candy

5. Do skóry - Cleaner Gliptone Gt12, Conditioner Gt11

6. Plastiki wewnątrz - PB natural look, zewnątrz PB Trim restorer

7. Opony - Meguiars Endurance High Gloss

8. Silnik - AUTOGLYM VINYL & RUBBER CARE

powymieniałem trochę rzeczy

- Tarcze, klocki przód GM + wymiana płynu
- sworzeń TRW lewy, geometria (strasznie rozjechany był)
- Pasek osprzętu ContiTech
- nowa manetka tempomatu
- Poduszka silnika lewa
- 3 nowe opony Goodyear Excellence 215/45/17 jedną wybuliło dlatego 3 szt.
- usunięta ramka tablicy rejestracyjnej z przodu
zdjęcia jeszcze przed wymianą ww. rzeczy














a później auto wróciło od lakiernika, usunięta została malutka rdza z tylnej klapy i maski, lepiej dmuchać na zimne dwa zderzaki miały małe pęknięcia więc zostały poklejone i pomalowane żeby było idealnie .... i jest do tego grill zendera + emblemat Opla i dokładka tylnego zderzaka poszły w czarny połysk.
Planuję jeszcze plastiki pod maską dać w czarny połysk i obudowę turbiny w chrom nie polerkę



bardziej aktualne, świeci się



teraz zbieranie złociszy na chipa

edit. a no i doszedł bardzo ładny parktronic



[ wiadomość edytowana przez: tomekka dnia 2011-08-08 21:29:26 ]
  
 
z nudów wyczyściłem kolektor ssący, ależ tam było syfu !! ;O

a dziś podjechałem na hamownie co by sprawdzić ile drzemie mocy w kocurze jestem mile zaskoczony

(wycięty katalizator) w innym 2.2 widziałem na serii chyba 119 więc jest spoko




w domu zorientowałem się, że koleżka pomylił się przy wpisaniu przebiegu zamiast 22 dał 33 :/ ale co tam







na wrzesień jestem umówiony na program, miał być razem z wydechem z kwasówki, ale w następnym tygodniu pociągnie mnie po kieszeni maglownica :/