Wymiana felg, problem ze szpilkami/nakrętkami. - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z tego co mi wiadomo w MKIV się takich nie stosuje. Musisz mieć szpilki wkręcane np. takie:
http://allegro.pl/szpilki-wkrecane-m12x1-5-m12x1-25-tuning-sport-kjs-i1565421004.html
(w fordzie masz M12x1,5)

Cytat:
2011-04-18 21:58:02, Grenseal pisze:
Czy to nie przypadkiem to co podaje w linku? Link

  
 
Cytat:
2011-04-18 21:37:21, Seba pisze:
chyba tym,ze ciezko dostac sruby z takim stozkiem jakie maja orginalne nakretki do fordowskich felg.



Zakładałem różne alu do swojego na śrubach i wszystko pasowało.
Do stalówek i do aluminiowych felg mam śruby ze stożkiem, różnią się tylko długością.
Można zastosować takie rozwiązanie klik
  
 
Do oryginalnych alu Forda muszą być oryginalne nakrętki. W z oryginalnymi częściami Forda powiedzieli mi, że w MKIV występowały śruby o parametrach oryginalnych nakrętek i mogą mi je sprowadzić w cenie 32 zł za sztukę.

Cytat:
2011-04-18 22:03:57, maniutello pisze:
Zakładałem różne alu do swojego na śrubach i wszystko pasowało. Do stalówek i do aluminiowych felg mam śruby ze stożkiem, różnią się tylko długością. Można zastosować takie rozwiązanie klik

  
 
Cytat:
2011-04-18 22:03:57, maniutello pisze:
Zakładałem różne alu do swojego na śrubach i wszystko pasowało. Do stalówek i do aluminiowych felg mam śruby ze stożkiem, różnią się tylko długością. Można zastosować takie rozwiązanie klik


Maniutello - miales org alu forda do aut powyzej 92roku ?? Stare fordowske alu mialy stozek typowy,ale te nowsze - zwykla sruba czy nakretka z alu np vw czy opla czy czego kolwiek przechodz prawie na wylot przez otwory w feldze fordowskiej nowszych rocznikow.
  
 
Cytat:
2011-04-18 22:18:33, Seba pisze:
Maniutello - miales org alu forda do aut powyzej 92roku ?? Stare fordowske alu mialy stozek typowy,ale te nowsze - zwykla sruba czy nakretka z alu np vw czy opla czy czego kolwiek przechodz prawie na wylot przez otwory w feldze fordowskiej nowszych rocznikow.



Czyli otwory mają większą średnicę Tego nie wiedziałem
Sprawdzę przy najbliższej okazji jak to jest z tymi śrubami.
  
 
Cytat:
2011-04-18 22:02:51, tevenet pisze:
Z tego co mi wiadomo w MKIV się takich nie stosuje. Musisz mieć szpilki wkręcane np. takie: http://allegro.pl/szpilki-wkrecane-m12x1-5-m12x1-25-tuning-sport-kjs-i1565421004.html (w fordzie masz M12x1,5)



Rozumiem, że po zakupie szpilek Link muszę zakupić oryginalne nakrętki forda, ale, które? Podaje dwa linki: Link1 czy Link2
  
 
Cytat:
2011-04-18 23:35:19, Grenseal pisze:
Rozumiem, że po zakupie szpilek Link muszę zakupić oryginalne nakrętki forda, ale, które? Podaje dwa linki: Link1 czy Link2



Obojetnie czy link 1 czy link 2 - roznia sie tym ,ze sa przelotowe lub zamkniete - kwestia gustu/wizualnosci.

Cytat:
2011-04-18 22:39:19, maniutello pisze:
Czyli otwory mają większą średnicę Tego nie wiedziałem


Dokladnie tak
  
 
Zamknięte ładniejsze ,ale wstawiając te szpilki jest duża szansa że gwint będzie wystawał poza nakrętkę i będzie następny problem .Więc weź te otwarte
  
 
Cytat:
2011-04-19 13:31:21, kamil76 pisze:
Zamknięte ładniejsze ,ale wstawiając te szpilki jest duża szansa że gwint będzie wystawał poza nakrętkę i będzie następny problem .Więc weź te otwarte


Zawsze można to zmierzyć i przewidzieć, czy dasz radę dokręcić. A szpikę zawsze można uciąć...choć tego raczej nie polecam...
  
 
Ja będę próbował skracać. Mam nadzieje, że nie wynikną żadne problemy.
  
 
Jeśli masz felgi z dekielkami zakrywającymi śruby to bierz przelotki bo będziesz miał pewność, że będzie ok.