[MKVII] 1.8 TD Membrany boostera - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to jest zabezpieczenie przed samoistnym odkręceniem, u mnie to jest zabezpieczone inaczej. Nakręć na to drugą nakrętke i zrób lekką kontre albo zostaw.


[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2011-06-01 21:15:31 ]
  
 
a tu filmik jak membrany boostera są dziurawe i ropka zostanie pociągnięta do turbiny
Klik
  
 
Pytanko dotyczące membran.Jak długo można jeździć z "walnientymi"membranami boostera?
  
 
Na filmiku od kleszczaka masz pokazane jak długo, ja to bym tego tak nie olewał i naprawił w trymiga.
  
 
Na filmiku od Kleszczaka to widać co się stanie jak puści uszczelnienie turbo - turbina zaczyna podawać olej do kolektora ssącego, dalej do cylindrów i następuje samozapłon. Akcja kończy się przeważnie tak, że spala się cały olej silnikowy i motor zaciera się w wyniku pracy "na sucho", albo wcześniej od przegrzania.
  
 
bardzo możliwe, tego już się nie dowiemy ale właśnie tak też zachowuje się silnik jak membrana jest dziurawa, potrafi zassać ropę i wskakuje na obroty.
Na dziurawych można jeździć ale jak ci zacznie sam podnosić obroty albo sam przyśpieszać to trzeba wymienić, u mnie była dziurawa ale nie miałem objawów wysokich obrotów, poprawiam całą elektrykę i podzespoły aby zmniejszyć spalanie bo booster też jak dziurawy to pali więcej.