[MKVII] swap z 1,3 na 1,6 16 V z MK 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie brzmi czy wszystko bedzie pasowac mam mk 6 1,6 16v i chce przelozyc do mk 7 1,3 monowtrysk . Ale czy sie da ?



[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-19 21:35:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-20 16:10:28 ]
[ powód edycji: poprawiono tytuł ]
  
 
Po pierwsze to nie jedzie, po drugie nic nie pasi. Ale dać się da, razem z całym osprzętem i wiązkami.


[ wiadomość edytowana przez: mefis22 dnia 2011-06-20 01:57:21 ]
  
 
a jak wyglada sytuacja z mk7 1.6 16v na .2.0 ?
  
 
Cytat:
2011-06-20 12:52:03, maciasty pisze:
a jak wyglada sytuacja z mk7 1.6 16v na .2.0 ?



Zależy jakie, 2.0 N7A czy Zetec ?
  
 
Jeśli chodzi o 2.0 zetec z mondeo to sytuacja jest identyczna jak tu:
swap 1.6 16vescort mkVII=>1.8 16v RKC mondeo mk1

Czyli ku**a nic nie pasuje
  
 
a silniczek od rs 2000? jakie koszty wogole wchodza za takiego swapa (po za kupnem silnika)
  
 
Silnik z osprzętem na pewno cena czterocyfrowa, a ile dokładnie to szukaj na allegro. Przełożenie silnika jeśli wszystko będzie plug&play to możesz ugadać z mechanikiem 500zł, a jeśli będzie trzeba przerabiać to cena drastycznie idzie w górę.
  
 
nic nie trzeba przerabiać jak chcesz RSa, wyciągasz silnik z wiązką i skrzynią i wkładasz RSa z wiązką i skrzynią, RSowe półośki i hula. Skrzynka bezp. też przekładasz.
Kupujesz RSa za 2000 zł i wymieniasz, reszte sprzedajesz.
  
 
Cytat:
2011-06-20 14:23:20, Qwet pisze:
Jeśli chodzi o 2.0 zetec z mondeo to sytuacja jest identyczna jak tu: swap 1.6 16vescort mkVII=>1.8 16v RKC mondeo mk1 Czyli ku**a nic nie pasuje



ale szczęśliwie udało sie wszystko spasowac. nawet michy i pompy oleju nie przekładałem, jedynie jeszcze kompa nie załozyłem, za to elektryczne szybki( narazie przód) juz zagościły z mondziaka
  
 
Dalsze pytania bo widzę ze moje pytanie zeszlo na dalszy plan
po przekładce mam dylemat z wiązkami a mianowicie przełożyłem cala wiązkę kompa cala wiązkę silnika i nie chce odpalić , a dodam ze dawca to mk6 1,6 16V 1993 r biorca mk 7 1,3 1995 rok
I moje pytanie brzmi czy musze przełożyć skrzynkę z mk 6 do mk7 czy zezbic w wiązce mk6 do skrzynki mk 7
Proszę o konkretne odpowiedzi z góry baardzo dziękuje
  
 
A może ktoś ma doświadczenie jak zrobić obejścia w wiązce dochodzącej do skrzynki

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-06-25 12:44:54 ]
  
 
a kompa przelozyles? pewnie jest immo i nie pali.
  
 
tak kompa przełożyłem i dodam ze dawca nie miał immo a biorca ma ale znajomy mechanik mówił ze jak kompa bez immo przełożę to immo nie będzie działał
  
 
Cytat:
2011-06-25 13:24:39, cwojdzik pisze:
tak kompa przełożyłem i dodam ze dawca nie miał immo a biorca ma ale znajomy mechanik mówił ze jak kompa bez immo przełożę to immo nie będzie działał


a powiedzial Ci tez, ze piny m.in. od wtryskow i paru innych rzeczy sa w innych miejscach?
jesli nie pozamieniasz pinow to nie ma prawa nic dzialac...
  
 
No i fordzik gada az milo . Zrobic cos od początku do końca ,, BEZCENNE'' satysfakcjia gwarantowana
Wiec tak do zrobienia swapa z 1,3 monowtrysk mk7 biorca z immobilajzerem a 1,6 16V wielopunkt dawca bez immobilajzera potrzeba:
-silnik z skrzynią i półosiami( bez zabawy )
- chłodnica z wentylatorem i dolna belką podtrzymującą chłodnice
-wiązka silnika
-wiązkę prowadzącą do skrzynki bezpieczników
-i skrzynkę bezpieczników
- wiązką do pompy paliwa

bo niestety przy immobilajzerze trzeba podpiąć wiązkę bez zabezpieczenia immobilajzera a do skrzynki bezpieczników też dochodzą kable sterowane przez immobilajzer
kilka kluczy garść chęci i trzy dni roboty
dodam ze wszystko robiłem sam da sie no i pomoc naszego klubu nieodzowna

Wielkie podziekowania dla Maylo

[ wiadomość edytowana przez: cwojdzik dnia 2011-07-02 18:31:06 ]