[kowzan] RS Cosworth - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Splitter obowiązkowo, bo inaczej na winklach przestaje się robić ciekawie przy 150+. Na niektóre krawężniki i przez niektóre garby po prostu nie podjeżdżam/nie przejeżdżam i da się żyć.

Co do wydechu - całość od turbo do samiuśkiego końca jest od nich, dedykowane. Może ujmę to tak - jeździłem głośniejszymi samochodami. Szczególnie cicho nie jest. Ekstremalnie głośno, z drugiej strony, też nie.

@Hex - może w takim razie na zlocie się spotkamy? Byłem ostatnio całkiem niedaleko 3city. Szkoda, że się nie zgadaliśmy...
  
 
Cytat:
2011-06-28 18:02:05, zenq pisze:
kowzan, nie jest tak zle na 18 to jak na zwyklym esku na 17 - a wielu tak jezdzi bez problemow. ps. juz sie gubie o ktorym cossie tu gadacie ;p



Uwierz mi - jest. Poza tym 18" w essiem zakrawa już na dubstyle, a od tego staram się być daleko. Dość powiedzieć, że w rajdach płaskich Escorty "WRC" startowały na asfalcie na 17-kach.
  
 
Cytat:
Będzie można pomacać, przymierzyć się i takie tam.


Pojeździć,po ścigać...oczywiście za Cossa sterem...
 
 
Cytat:
2011-06-28 19:40:47, przemo2 pisze:
Pojeździć,po ścigać...oczywiście za Cossa sterem...



Ok, zgoda
  
 
Cytat:
2011-06-28 19:43:19, Mateklobez pisze:
Ok, zgoda


Mati to bież Cossa Hex-a,a ja Kowzana,a potem zamiana.Jak coś zostanie ... to inni się przelecą też
 
 
Nie dam wam, bo wyjdzie, że to 1.6 z bodykitem i co wtedy?
  
 
Cytat:
2011-06-28 20:01:24, kowzan pisze:
Nie dam wam, bo wyjdzie, że to 1.6 z bodykitem i co wtedy?


Jeśli 1.6 tak by latał,to chcę taki do Bandziora.
 
 
Chip i krotka skrzynia :>
  
 
Jaki by nie był...i tak wszyscy będą mieli jęzory do pasa.A jak go usłyszą...dla mnie to lepsze od sexu.


[ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-28 20:10:49 ]
 
 
Cytat:
2011-06-28 20:09:56, przemo2 pisze:
Jaki by nie był...i tak wszyscy będą mieli jęzory do pasa.A jak go usłyszą...dla mnie to lepsze od sexu. [ wiadomość edytowana przez: przemo2 dnia 2011-06-28 20:10:49 ]



zona nie ma ci za zle?

aaa wiem. przeciesz ty zaczynasz od dania zonie tabletki na bol glowy, a ona " ale mnie przeciesz glowa nie boli ", a wtedy przemo krzyczy " ha, a mam cie "

kowzan. ja jak sie do niego przymierze to raczej juz go nie odzyskasz nawet jak to bedzie 1.6, bo jego bodykit jest perfaekcyjny
  
 
Cytat:
2011-06-28 20:51:18, smallsize pisze:
nawet jak to bedzie 1.6, bo jego bodykit jest perfaekcyjny



nie jest 1.6, akurat własnoocznie widziałem i mogę ręczyć czym tam chcecie
  
 
Cytat:
2011-06-28 21:19:51, MaRRecki pisze:
nie jest 1.6, akurat własnoocznie widziałem i mogę ręczyć czym tam chcecie



ja tam wiem. fotki nie zmyslaja
  
 
lotki też bym nie montował,podobnie jak morette tak lepiej wygląda. na jakim booscie jezdzisz na codzien, mierzyłeś czasy 1/4 , 100-200? Seryjnie ten samochód ma raczej małą moc (220km), a pomimo tego katalogowo pierwszą setke osiaga w 6,1s, zastanawia mnie czy to zasluga niezwykle krótkiej skrzyni?

[ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2011-06-29 12:03:42 ]
  
 
Dobrze zestopniowana skrzynia i niska masa, jak na 4x4 oczywiście.

Co do czasu na 1/4 mili - wszystko zależy, ile jest zakrętów.

Co do seryjnej mocy - on nie ma seryjnej Z cossiego można bez większego trudu wycisnąć 320 koni, a przy dolozeniu jeszcze nieco gotówki - 380-400. Dopiero 400+ robi się mocno kosztowne, bo przestaje seryjne T25 wystarczać.

A co do boosta - na codzień smigam na 1,3 z overboostem do 1,64.

[ wiadomość edytowana przez: kowzan dnia 2011-06-29 12:15:46 ]
  
 
Jak się kształtuje moment obrotowy? Turbo dziura jest czy w ogóle jej nie ma?
  
 
Pompować zaczyna mniej wiecej od 2300, jeśli dobrze pamiętam.
Jak wrócę do wyjściowego setupu, to pojadę się odhamować i zobaczymy co wyjdzie
  
 
Jest turbo jest tuning sam myslałem kiedyś nad zakupem cossiego zanim na dobre wjeździłem się w bmw, ale 'dostępnosc' i ceny części mnie odstraszyły. No i stan wiekszosci egzemplarzy na rynku wtórnym nie jest najlepszy. Ale mimo wszystko podoba mi się
  
 
Cytat:
2011-06-29 14:14:26, jozwa_maryn pisze:
Jest turbo jest tuning sam myslałem kiedyś nad zakupem cossiego zanim na dobre wjeździłem się w bmw, ale 'dostępnosc' i ceny części mnie odstraszyły. No i stan wiekszosci egzemplarzy na rynku wtórnym nie jest najlepszy. Ale mimo wszystko podoba mi się


bo Cossich na świecie jest mało, a w Polsce jeszcze mniej. To rarytas i trzyma cenę...choć coraz więcej ich się pojawia...
  
 
Cytat:
2011-06-29 13:22:37, kowzan pisze:
Pompować zaczyna mniej wiecej od 2300,...



Ale szczęśliwiec Ja mam BigTurbo, zaczyna żyć trochę przed 3500, a przy 4tyś jest wystrzał z procy i ciężko głowę od fotela oderwać
Tylko ja mam ten plus że mogę bez dmuchania jeździć po mieście i po 100km wlewam tylko 12L

Cytat:
2011-06-29 14:14:26, jozwa_maryn pisze:'dostępnosc' i ceny części mnie odstraszyły.


Bez przesady, za kopułkę, palec, przewody, świece i wszystkie czujniki do silnika zapłaciłem 600zł, tyle potrafi kosztować jeden czujnik do renault, to samo z resztą części takich jak wahacze czy poduszki silnika w Angli tak tanie nawet wzmacniane ze z wysyłką wychodzi taniej niż u nas do pierwszego lepszego auta.

[ wiadomość edytowana przez: Hex dnia 2011-06-29 17:50:55 ]
  
 
Cytat:
2011-06-28 18:04:17, smallsize pisze:
grzesiu. o cossim kowzana



wiem wiem, tylko zawsze jak sie pojawi jakis coss na forum to jest pol watku spamu o kosiarce Azraela;p

kowzan - no wiem wiem z tymi 18", ale pieknie na takich wyglada
a na zime planujesz cos zmienic czy te 17" zostaja ?