[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
o widze ze byles na strojeniu u mojej kuzinki przyszlego meza hehe spoko wyniki
  
 
Przykra wiadomosc RS umarl 31 grudnia










To zostalo z mojego silnika najciekawsze ze nie wiadomo gdzie sie podzial tlok.

Planuje kupic jesszcze jeden silnik i zrobic 2.3 ale na seryjnych walkach jak bede mial kolka regolowane to wtedy wstawie rajdowe.
  
 
Leży sobie zmielony w misce? Szkoda ale złożysz nowy lepszy...
  
 
Pewnie w misce sobie znalazł miejsce

Ps. Opisz jak to się stało
  
 
pieknie.. pewnie smarowanie za slabe przy lepszych walkach.. na jakim oleju smigal?
ps. mi sie tak jeszcze nie udalo he dobrze, ze zostal w misce a nie przeszedl przez sciane grodziowa do srodka
  
 
za wysoko sie krecil ? nic innego jak nowy motor skladac

tlok raczej nie ma szansy uciec poza blok silnika wiec nie ma co panikowac
  
 
Dziwny fakap troche... Same z siebie się tłoki nie rozpadają, przy okazji niszcząc tuleje... Korba prosta?
  
 
Powiem tak sam sie zastanawiam od czego to poszlo jechalem sobie zjechalem z roda na 2 biegu przycisnolem potem 3 spokojnie i jak wrzucilem na 4 to bylo tylko slychac jak cos sie zmielilo w silniku i stanol i tyle bylo z jazdy.
Cisnienie oleju mi pokazywalo na wskazniku 2,2 bara ze jest.
A jzedzilem na oleju Carlube 10w60 dzieki niemu cisnienie wzroslo i na wolnych kontrolka oleju nie mrygala i silnik pracowal ciszej.

Jak macie jakies rady porady co do silnika 2,3 to chetnie wyslucham.
  
 
Jak na wolnych Ci kiedyś kontrolka mrugała to raczej silnik nie był w dobrej kondycji i coś nie tak było jednak z ciśnieniem.
  
 
kontrolka zaczela mrugac jak sie zalozylo walki rajdowe bo na wolnych nie rowno chodzil a zeby dobrze go wystroic na tych walkach to musze musialem zalozyc kolka regolowane i wtedy poprawic mape w ecu.
  
 
Widze ze za wiele sie nie dowiem i nikt nic nie podpowie. Juz sie dosyc naczytalem wszedzie o 2.3 i kazdy co innego nic konkretnego. Nikt nie chce sie podzielic wiedza.
  
 
czekaj, a kiedy ty pytałeś o 2.3?
Napisz do Zenqa, Małego10001 oni mają 2.3
  
 
4 posty wyżej
  
 
Jakie miałeś cisnienie na cylindrach?mierzyłeś?
  
 
Naskrobałem Ci priva, instrukcję do 2.3 obgadamy na spokojnie
z nie daleka jesteś , zapraszam w któryś weekend
  
 
Cytat:
2014-01-11 10:22:08, lukirs pisze:
Jakie miałeś cisnienie na cylindrach?mierzyłeś?



Pierscienie byly nowe zakaldane wiec cisnienie bylo dobre.
A co do cisnienia oleju to jak na moje to slabe bylo po odpaleniu go jak zimny to cisnienie bylo 3.2 bara jak sie rozgrzal to nie dawalo nawet 1bara oczywiscie na biegu jalowym. Podczas jazdy jak sie jechalo to wylo w granicach 2 barow.

Dodam ze na tym silniku 2.3 i walkach rajdowych i na slabo wystrojonym ecumaster-ze jak sie ustawilem a audi na autostradzie 4,2 V8 to sie zdziwielem ze objechalem jak chcialem. Dodam ze mam z tego filmik nawet.
  
 
moze pompa oleju sie konczyla ? to ze pierscienie nowe nie znaczy ze cisnienie ok itp jak cylindy wygladaly ?
  
 
Na moje to nie jest wina pompy oleju... Jak padnie pompa to silnik się zatrze, a pierwsze polecą panewki. Rozebrałeś już resztę?
  
 
Dokładnie.pytałem o ciśnienie w cylindrach bo po założeniu głowicy z RSa na 2.3 ciśnienie wzrasta sporo.
  
 
Cytat:
2014-01-11 20:13:08, lukirs pisze:
Dokładnie.pytałem o ciśnienie w cylindrach bo po założeniu głowicy z RSa na 2.3 ciśnienie wzrasta sporo.



Glowica byla z 2.3 od galaxy