[Teos]RS 2000 by Teos replika Cosworth - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-03-10 22:21:13, Zenderman pisze:
No coś z tymi kołami nie tak?? A masz te małe kołpaczki to tych felg??



Niestety nie mam jeszcze
  
 
co do tych jak to jeden forumowicz nazwał "kołpaczków" to ja raz jednego zgubiłem, ogólnie ciężko dostać, i troszkę drogie jak na taką pierdołkę. Dobrze że z czasem znalazłem, ktoś był na tyle dobry że zauważył w trawie i oparł o ogrodzenie gdzie znalazł i było widać jak się jechało he.
  
 
Troche odswieze watek filmik przedstawia jak przebieegaly prace i jak przebiegaja na dzien dzisiejszy.

http://www.youtube.com/watch?v=Vh74IJc98nk
  
 
Będzie łatwiej KLIK
  
 
Noo ładnie, chociaż jakoś nie podoba mi się te wielkie nadkole z przodu, jakoś to tak nie kosiarkowo wygląda.
  
 
Blotniki sa orgnial bym musial sie pobawic z zawieszeniem zeby to wygladalo jak orginal.

Teraz jest aktualnie w malowaniu komora silnika i poprawki lakiernicze a silnik bedzie inny wstawiony oczywiscie forda a dokladnie bedzie przerobka na RS 2300 i walki beda rajdowe wstawione.
  
 
łooo to widzę że jest nas dwóch ja też zacząłem budowę repliki tyłu to nie poszerzałeś chyba a nie myślałeś o przeróbce napędu chociaż na tył bo ja się zastanawiam tylko myślę jak to zrobić ale widziałem escorta V8 z napędem tylnym czyli się da.Masz jakiś namiar na spojlery progowe bo ja nie mogę znalezć
  
 
Namiary gdzies mam tylko poszukac musze. Tylu nie ruszalem wcale. Znam kolesia co przerabial na 4x4 i jak to widzialem to jest z tym trochce roboty widzialem jak on cial swojego zeby most wstawic a wstawial od orginalnego 4x4 escorta rs bo dorwal skrzynie, most i cala belke.
  
 
nieźle ale właśnie co razi to koła.
  
 
zgadza się roboty przy zmianie napędu jest mnóstwo ale radość bezcenna a jak byś znalazł namiary na te progi to daj znać
  
 
pomalowałeś ładnie, a o rogach błotników zapomniałeś bez tego dolna lotka wygląda kiepsko.. znaczek z klapy wywal bo szpeci strasznie.
co do przednich błotników, to trzeba się było nie szczypać, tylko albo dospawać troche mięsa do nich, albo się pobawić i ze zwykłych 'pseudo cossy ogarnąć (tylko żeby siatka w skrzelach była zamocowana. bez niej czgoś im brak.)

Co do 4x4 to nie zapomnij że podłoga bagażnika, belka poprzeczna z tyłu i jeszcze pare pierdół jest inne w 4x4. Jak sie nie spieszysz to jestem w trakcie dorabiania tulejek na tył. wszystko bedzie zwymiarowane itd. Same napędy są dość delikatne i chyba od razu lecieć w inne (mondek, x-type)

ps: mam nadzieje że żadnego ori RS4x4 nie uśmiercisz przy tym. 500szt to nie za wiele...
  
 
trochę dziwna krytyka bo z tego co kolega pisał to przednie błotniki to orginał więc co znaczy że się szczypał wyglądają na orginalne błotniki a i co Ci nie pasuje w tylnej lotce ja tam nic nie widzę znaczek rzeczywiście też bym wywalił tak to spoko mi się podoba felgi pierwsze bym zostawił
  
 
cosworth ma inny rozstaw kół i osi więc jego orginalne błotniki nie siadają idealnie na zwykłej budzie. o szczypaniu mówiłem w tym sensie że trzeba było ich nie oszczędzać, tylko dopasować do zwyklaka poprzez 'cięcie-gięcie'

cosworthowe błotniki tylne poza tym, że są szersze to są i wyższe na rogach na tyle, żeby licowały się ze spoilerem dolnym na klapie. teraz on 'wystaje' ponad błotnik, bo błotnik ze zwyklaka jest zliciowany do klapy na zero.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-03-04 19:41:24 ]
  
 
a spoko ja u siebie będę kombinował ze zwykłymi spróbuję dospawać trochę mięsa no i powalczę z tyłem zobaczymy jak wyjdzie
  
 
Tak off topic, ale Tomex, jak ty chcesz budować replike cossa to takie rzeczy powinieneś widzieć nawet przez zamknięte oczy



[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-03-04 19:53:31 ]
  
 
podobno człowiek uczy się całe życie
  
 
Dokladnie. przednich blotnikow nie ruszalem bo szkoda psuc cos orginalnego a z tylu przybeda poszerzenia z czasem ale wiadomo jak to jest fundusze. Ale i tak jak sie jedzie ludzie zatrzymuja co sa w temacie to sie pytaja czy orginal to jest i mowia ze fajnie zrobiony a takie cos cieszy.

Teraz niedlugo bede odbieral od malowania i beda nowe fotki jak ida prace.
  
 
To musisz się pobawić z kątem wyprzedzenia zwrotnicy żeby to wyglądało
  
 
Tylko bawiąc się niech nie zapomni zepsuć sobie geometrii podwozia i prowadzenia

Wygląda jak wygląda, ale ja bym tego nie ruszał. Prędzej poszedłbym drogą wspomnianą przez venoma - dopasowanie błotników.
  
 
Troche odswieze RS 2300
A tu kumpla Paka PakoRS

[ wiadomość edytowana przez: Teos1 dnia 2013-06-18 10:00:38 ]