Nie pali na jeden gar

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam carine e 95r i problem z silnikiem tzn. nie pali na jeden gar. swiece i kable wymieniony i to jednoczesnie. pomozcie cos z tym zrobic
  
 
jaki silnik?na aparacie zapłonowym czy cewki ?gazownik?może brak kompresji .pozdro.
  
 
mysle ze palec lub kopulka
  
 
jeden - a to było moim problemem (zapomniałem się pochwalić w temacie)
dwa
trzy
cztery

proszę się dopisać do któregoś z tych



[ wiadomość edytowana przez: Talus dnia 2010-02-15 08:51:41 ]
  
 
Witam serdecznie i po krótce opiszę usterkę. carina e 1.6 (99KM ) 174000 km benzyna, rok 96.
W trakcie jazdy na rozgrzanym silniku na samym początku usterki czasem delikatnie szarpnęło silnikiem, następnie z tygodnia na tydzień ta przypadłość się potęgowała, aż do momentu, że tylko na ssaniu na zimnym silniku auto pracowało równo. W chwili zagrzania się samochodu zaczęło telepać silnikiem ( nie palił na jeden cylinder).
W związku z powyższym przejrzałem podobne tematy na forum i zacząłem wymieniać:
świece, kable, kopułkę, palec, - bez zmian,
Zatem podejrzewając najgorsze (wtryskiwacz) udałem się do mechanika, który potwietrdził moje obawy, tzn. przełozył podejrzany wtryskiwacz na inny cylinder i faktycznie trafiony zatopiony. Oryginał kosztował mnie 480 zł + diagnoza i wymiana 150zł. Trochę z kwaśną miną z uwagi na cenę, ale uspokojony, że po tygodniach walki udało się w miarę szybko wyeliminować usterkę udałem się do domu. na drugi dzień po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów problem zaczął powracać, znowu telepało silnikiem, ale z przerwami. Wróciłem do mechanika, który dał mi roczną gwarancję na założony wtrysk i w trakcie kolejnej diagnozy okazało się, że kolejny wtrysk się zawiesza.

W związku z powyższym prosze o poradę, czy znowu wyłożyć kolejne 500 zł i czekać na padnięcie kolejnego wtrysku, czy może zastosować jakieś środki mieszane z paliwem mające właściwości czyszczące i oczekiwać cudu? Czy jest duże prawdopodobieństwo że kolejne wtryski będą padać?
z góry dziękuję za odpowiedź.
  
 
Cytat:
2011-06-20 13:37:04, maaxxx16 pisze:
Witam serdecznie i po krótce opiszę usterkę. carina e 1.6 (99KM ) 174000 km benzyna, rok 96. W trakcie jazdy na rozgrzanym silniku na samym początku usterki czasem delikatnie szarpnęło silnikiem, następnie z tygodnia na tydzień ta przypadłość się potęgowała, aż do momentu, że tylko na ssaniu na zimnym silniku auto pracowało równo. W chwili zagrzania się samochodu zaczęło telepać silnikiem ( nie palił na jeden cylinder). W związku z powyższym przejrzałem podobne tematy na forum i zacząłem wymieniać: świece, kable, kopułkę, palec, - bez zmian, Zatem podejrzewając najgorsze (wtryskiwacz) udałem się do mechanika, który potwietrdził moje obawy, tzn. przełozył podejrzany wtryskiwacz na inny cylinder i faktycznie trafiony zatopiony. Oryginał kosztował mnie 480 zł + diagnoza i wymiana 150zł. Trochę z kwaśną miną z uwagi na cenę, ale uspokojony, że po tygodniach walki udało się w miarę szybko wyeliminować usterkę udałem się do domu. na drugi dzień po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów problem zaczął powracać, znowu telepało silnikiem, ale z przerwami. Wróciłem do mechanika, który dał mi roczną gwarancję na założony wtrysk i w trakcie kolejnej diagnozy okazało się, że kolejny wtrysk się zawiesza. W związku z powyższym prosze o poradę, czy znowu wyłożyć kolejne 500 zł i czekać na padnięcie kolejnego wtrysku, czy może zastosować jakieś środki mieszane z paliwem mające właściwości czyszczące i oczekiwać cudu? Czy jest duże prawdopodobieństwo że kolejne wtryski będą padać? z góry dziękuję za odpowiedź.


Wylac ten rozpuszczalnik z baku i tankowac benzyne, oczywiscie wtryskiwacz jak padl to wymienic , a jak ma rezystancje to mozna czasami rozruszac pradem w nafcie i stukajac nim w kafelki na plasko korpusem nie koncowka.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
czyli mam rozumieć, że to przez chrzczone paliwo?, ale tankuję na sprawdzonych stacjach, ponadto przebieg 170 000km to nie jest chyba zbyt dużo dla japończyka. Tyle się słyszy o padających pompowtryskach w dieselach, ale to przecież miała być benzynowa niezawodna carina?!
  
 
podaj nr wtrysku bo mam 4 szt używane ale sprawna to może trochę oszczędzisz co do przebiegu to można uwierzyć jak jesteś pierwszym właścicielem
  
 
Cytat:
2011-06-20 20:18:26, maaxxx16 pisze:
czyli mam rozumieć, że to przez chrzczone paliwo?, ale tankuję na sprawdzonych stacjach, ponadto przebieg 170 000km to nie jest chyba zbyt dużo dla japończyka. Tyle się słyszy o padających pompowtryskach w dieselach, ale to przecież miała być benzynowa niezawodna carina?!


Jak sprawdzonych ,jak ci juz drugi wtryskiwacz padl na pysk.
Co niby sprawdzone? ze hot dogi maja smaczne czy pani z fajnym cyckiem obsluguje?
Troche juz sie zajmuje Toyotami i wierz mi ze aby w benzynowym silniku wtryskiwacz sie zatarl to juz czysty rozpuszczalnik lub poploczyny po lakierze dolewaja.
A jak wygladaja swiece zaplonowe kolorowe?
Naprawde moge policzyc na palcach jednej reki wtryski benzynowe jakie padly na przestrzeni 12 lat a juz dwa w tym samym aucie nie bylo przypadku , bo juz po pierwszym od razu paliwo do zlewu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
przed wymianą drugiego wtryskiwacza, pozostałe wtryski dałem do czyszczenia myjką ultradźwiękową - problem występował bez zmian, dodatkowo wlałem płyn do czyszczenia wtryskiwaczy liqui moly i powiem, że faktycznie samochód lepiej się zbiera przy przyspieszaniu i wkręca na obroty, ale awaria wtryskiwacza nadal występowała. Zatem zakupiłem wtryskiwacz, tym razem zamiennik i problem ustąpił.
pozdrawiam i dziękuję za porady