Polonez z silnikiem V6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W 11 nr auto-moto z 20 sierpnia znajduje sie relacja z wyscigu na 1/4 mili w ktorej czytamy ze pojawil sie Polonez Atu z silnikiem V6 w klasie Outlaw ( twz.poza prawem, nie spelniajace warunkow technicznych regulaminu ), Plonez ten znalazl sie z pierwszej 10 uczestnikow tej kategorii samochodow !, nastepne eliminacje odbeda sie 06.09.2003 i 27.09.2003 rowniez na lotnisku w Modlinie.
  
 
Cytat:
2003-08-29 22:57:31, PiBuc pisze:
W 11 nr auto-moto z 20 sierpnia znajduje sie relacja z wyscigu na 1/4 mili w ktorej czytamy ze pojawil sie Polonez Atu z silnikiem V6 w klasie Outlaw ( twz.poza prawem, nie spelniajace warunkow technicznych regulaminu ), Plonez ten znalazl sie z pierwszej 10 uczestnikow tej kategorii samochodow !, nastepne eliminacje odbeda sie 06.09.2003 i 27.09.2003 rowniez na lotnisku w Modlinie.



z tego co wiem to byl to 2.8 V6 samochod nic nie pokazal na Modlinie a wrecz przeciwnie...przegralby z nijednym samochodem w klasie MINI (do 1500cm3)
  
 
TUTAJ - więcej o tym
  
 
To była raczej porażka , czasy w klasie Out law były bliskie 11-12 sekund, poldek miał czas 18 czyli najgorszy.
Ale jestem dobrej myśli może trochę go właściciel dopieścił i tym razem będzie lepiej .

macmind
  
 
Relacja w gazecie co innego a rzeczywistość też co innego...
  
 
Cytat:
2003-08-30 10:29:35, macmind pisze:
To była raczej porażka , czasy w klasie Out law były bliskie 11-12 sekund, poldek miał czas 18 czyli najgorszy.
Ale jestem dobrej myśli może trochę go właściciel dopieścił i tym razem będzie lepiej .

macmind

nie sadze, zeby cokolwiek mogl pokazac w tej klasie
  
 
Silnik 2.9 tak slyszalem

A co do pokazywania czego kolwiek to jego wlasciciel nie za bardzo profesionalnie podszedl do tych wyscigow ja jak bym juz wlozyl tyle kasy i checi w takie auto i wiedzial bym ze i tak bede startowal w outlaw to bym go wybebeszyl na maxa lacznie z plastikowymi klapami z przodu i ztylu, platikowymi blotikamii nawiercona podlaga itd a tu co widzialem nawet audio i foteli nie wyjal. Wyscig wygladal tragicznie zreszta mam to na DV i jak tylko pozrzucam to dam znac

pozdr
  
 
mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska
  
 
Cytat:
2003-08-31 17:07:16, Samael pisze:
mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska

gorzj jakbys musail to ubepieczyc lub zatankowac daltego wolabym zaladowac turbo do 1.4 jakbym ladowal kase to by dopiero jezidzlo
  
 
O dziwo nie jest tak zle z ubezpieczeniem niedawno mialem na "widelcu" znaczy bylem sklonny kupic autko z silnikiem 3.8 V6 i przy 40% ubezpieznie w linku wyszlo mi 1050zl takze nienajgorzej.

Mnie ciekawi inny aspekt przygotowania samochodu do wyscigow rownoleglych. Chcialbym na zywo zobaczyc cos najlepiej poldka z sekwencyjnym wyryskiem gazu fazy lotnej. Az sie dziwie ze zadna firma zakladajaca tekie instalacje jeszcze nie zrobila democara.

Co do dzwieku Vłek to jest poprostu bajka i muzyka ktora bym mogl slychac na okraglo szczegolnie na wolnych obrotow ehhhh rozmazylem sie

pozdr
  
 
Cytat:
2003-08-31 17:44:22, thaniel pisze:
O dziwo nie jest tak zle z ubezpieczeniem niedawno mialem na "widelcu" znaczy bylem sklonny kupic autko z silnikiem 3.8 V6 i przy 40% ubezpieznie w linku wyszlo mi 1050zl takze nienajgorzej.

Mnie ciekawi inny aspekt przygotowania samochodu do wyscigow rownoleglych. Chcialbym na zywo zobaczyc cos najlepiej poldka z sekwencyjnym wyryskiem gazu fazy lotnej. Az sie dziwie ze zadna firma zakladajaca tekie instalacje jeszcze nie zrobila democara.

Co do dzwieku Vłek to jest poprostu bajka i muzyka ktora bym mogl slychac na okraglo szczegolnie na wolnych obrotow ehhhh rozmazylem sie

pozdr

a ja uwielbiam blow-off moglbym sluchac tego na okroglo z reszta co do V6 niskim kosztem nie dalo by sie czegos wygrac...mam znajomego ktory ma corolle 1.4+nitro racer(juz wymontowal)ze 25hp zajal 4 miejsce w mini+.Gdy sie scigamy on oczywiscie bez N20 to wygrywa z dlugosc maski, wiec jakby zalozyc turbo w Roverze mysle, ze monza byloby o jakies dobrej pozycji pomyslec w mini+ przy stosunkowo nieskich kosztach...


[ wiadomość edytowana przez: WhitePower dnia 2003-08-31 18:10:49 ]
  
 
Ciekawe co to za silnik 2.9 fordowski czy 2.8 z BMW ? a moze cos innego. Co do oplat a OC w niektorych firmach powyzej pojemnosci 2000 ccm oplaty sa takie same, ja osobiscie wole wieksza pojemnosci i wiekszy moment niz 1400 ccm turbo przy tej samej mocy
  
 
tyle ze moment silnika turbo bedzie okolo 2(no moze lekko przesadzam) razy wiekszy przy tej samej mocy. 2.0t ktore teraz mam przy 1,6 bara doladowania ma okolo 270-280KM ale ma tez 400Nm, malo ktore silniki bez turbo maja taki wielki moment. wada takich silnikow jest niestety opozniona reakcja na gaz przez takie cos ostatnio wykrecilem piruet na zakrecie przy 100kmh, problemem bylo zejscie obrotow ponizej reakcji turbiny i z potwora zrobil sie kompletny mul, zamiast przejsc zakret pieknym bokiem wyladowalem na poboczu 10cm od kraweznikow.

-----------------
Pozdrowienia
Walezy

Fiat 131 Abarth s2000 :)
  
 
Cytat:
2003-09-01 08:53:37, Walezy pisze:
tyle ze moment silnika turbo bedzie okolo 2(no moze lekko przesadzam) razy wiekszy przy tej samej mocy. 2.0t ktore teraz mam przy 1,6 bara doladowania ma okolo 270-280KM ale ma tez 400Nm, malo ktore silniki bez turbo maja taki wielki moment. wada takich silnikow jest niestety opozniona reakcja na gaz przez takie cos ostatnio wykrecilem piruet na zakrecie przy 100kmh, problemem bylo zejscie obrotow ponizej reakcji turbiny i z potwora zrobil sie kompletny mul, zamiast przejsc zakret pieknym bokiem wyladowalem na poboczu 10cm od kraweznikow.

dzura turbinowa faktycznie nie jest ciekawa ale z drugiej strony jedziesz normalnie do 3.5 i nagle wgniata Cie w fotel-I like it
  
 
To moze warto pomyslec o ALSie... tylko zartowalem
  
 
Cytat:
2003-08-31 17:07:16, Samael pisze:
mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska


SIEMNAKO!!!
co ty gadasz chlopie?? V8 ponti sie nie zbiera????
JA osobiscie posiadam camaro V8 i zapewneiam scie ze szans bys nie mial zadnych!! jelsi sie nie sciga to napewno z innych powodow!!
byc moze skrzynia mu sie slizga lub poportu cos ma spiepszone!!! jak chcesz to moge ci pokazac jak sie zbiera v8 !!! Tylko ze mozesz wpasc w kompleks!!!!!! jesli mowa o V6 w pontim lub camaro to zwracam szacunek!! bo tu jedyne co mozna zdzialac to z wielkim wysilkeim wyprzedzi calibre 2.0 8v !!!!!

ale popieram to samo ja jezdze bez wydechow i zamiast radia slucham pracy silnika nie slyszalem pieknijszej pracy niz V8!!! mialem nie jedna v6 , tez V12 , ale w v 8 mozna sie zakochac!!!
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-09-01 13:02:15, SZAKAL-V8 pisze:
Cytat:
2003-08-31 17:07:16, Samael pisze:
mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska


SIEMNAKO!!!
co ty gadasz chlopie?? V8 ponti sie nie zbiera????
JA osobiscie posiadam camaro V8 i zapewneiam scie ze szans bys nie mial zadnych!! jelsi sie nie sciga to napewno z innych powodow!!
byc moze skrzynia mu sie slizga lub poportu cos ma spiepszone!!! jak chcesz to moge ci pokazac jak sie zbiera v8 !!! Tylko ze mozesz wpasc w kompleks!!!!!! jesli mowa o V6 w pontim lub camaro to zwracam szacunek!! bo tu jedyne co mozna zdzialac to z wielkim wysilkeim wyprzedzi calibre 2.0 8v !!!!!

ale popieram to samo ja jezdze bez wydechow i zamiast radia slucham pracy silnika nie slyszalem pieknijszej pracy niz V8!!! mialem nie jedna v6 , tez V12 , ale w v 8 mozna sie zakochac!!!
pozdrawiam

spoko!

chodilo mu zapewne oto ze w swojej klasie niczego nie osiagnalby tym samochodem z reszta amerykance tak maja duuza pojemnosc za to mala moc czyms takim mozna jezdzic w trasy ale na pewno nie scigac sie od swiatel do swaitel.Z drugiej strony przez to za te silinki nie sa wyzylowane mozna latwo wycisnac z nich b. duza moc i zabawki typu N20 praktycznie nie niszcza tych silnikow
  
 
Cytat:
2003-09-01 13:21:17, WhitePower pisze:
Cytat:
2003-09-01 13:02:15, SZAKAL-V8 pisze:
Cytat:
2003-08-31 17:07:16, Samael pisze:
mniejsza z tym jak sie ten podas zbieral, najlepsze to to ze mial silnik V6, u nas w miescie gosc ma pontiaca firebird z silnikiem bodajze V8, w biegach na 400m nie bierze udzialu bo ma cienki start, a jednak sam odglos silnika budzil szacunek, ja bym sie juz cieszyz z sameko posiadania V-ki pod maska


SIEMNAKO!!!
co ty gadasz chlopie?? V8 ponti sie nie zbiera????
JA osobiscie posiadam camaro V8 i zapewneiam scie ze szans bys nie mial zadnych!! jelsi sie nie sciga to napewno z innych powodow!!
byc moze skrzynia mu sie slizga lub poportu cos ma spiepszone!!! jak chcesz to moge ci pokazac jak sie zbiera v8 !!! Tylko ze mozesz wpasc w kompleks!!!!!! jesli mowa o V6 w pontim lub camaro to zwracam szacunek!! bo tu jedyne co mozna zdzialac to z wielkim wysilkeim wyprzedzi calibre 2.0 8v !!!!!

ale popieram to samo ja jezdze bez wydechow i zamiast radia slucham pracy silnika nie slyszalem pieknijszej pracy niz V8!!! mialem nie jedna v6 , tez V12 , ale w v 8 mozna sie zakochac!!!
pozdrawiam

spoko!

chodilo mu zapewne oto ze w swojej klasie niczego nie osiagnalby tym samochodem z reszta amerykance tak maja duuza pojemnosc za to mala moc czyms takim mozna jezdzic w trasy ale na pewno nie scigac sie od swiatel do swaitel.Z drugiej strony przez to za te silinki nie sa wyzylowane mozna latwo wycisnac z nich b. duza moc i zabawki typu N20 praktycznie nie niszcza tych silnikow




NIE ZGADZAM SIE Z TOBA!! od siwatle do swiatel!! z moim autem crx niema najmiejszychn szans!!!!! nie wiem czy jechales kiedys v8 !!! ale jelsi nie to ci dal przyklad nie raz cwaniaczki podjezdzali calbrami hondami i innymi zlomami !! i wiesz co wachali zawsze moje spaliny!! A WIESZ CZEMU SIE TAK DZIEJE BO AMERYKANSKIE SILNIKI PO PIERWSZE NIE SA WYSILONE PO DROGIE SA TO SILNIKI NISKOOBROTOWE!! I MAJA DUZO NIZSZY MOMENT OBROTOWY JAK ECONOBOCXY!!!!!! DLATEGO ECONOBOX NIE BEDZIE MIAL SZANS Z AMERYKANSKIM SILNIKIEM!!! CHOCIAZBY DLATEGO ZE NIZSZY MOMENT OBROTOWY JEST BARDZO DORBZE ZESTOPNIOWANY Z NAPEDEM
I JAK KTOS POTRAFI JEZDZIC v8 TO NIE JEDNEMU MOZE NAKOPAC DO DUPY!!!!!

A JELSI JUZ WESZLES NA TEMAT TUNINGU TO CI PWOIEM ZE ZA NIEWIELKIE PIENIADZE MOZNA Z v8 TKAIE MOCE WYCISNAC O JAKICH NIE SNILES!!!!!!!!!!!!!!!!! ZA TO Z ECONOBOXA WYCIAGNAC CHOCIAZ BY Z SILNIKA 2.0 250kKM TO KOSZTY TAKIE ZE PIEKNEGO MERCA KUPISZ M A POZA TYM ZYWOTNOSC SILNIKA TAK CZY INACZEJ OBNIZYSZ JESZCZE BARDZIEJ!!!!!!!!

NIEDAWNO JEZDZILEM OMEGA 3.0 24V I CI POWIEM ZE SCIGALEM SIE Z v8 KOLEGI TAK WLANSIE PROBOWALISMY!!
BO MOJA OMEGA MIALA 225 KM SERYJNIE!!! I WIESZ Z ENIE DALEM RADY NA ODCINKU OD SWIATEL DO SWIATEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO GDYBYM WLOZYL NITRO TO PEWNEI BYM GO LYKNA ALE PIERSCIENIE BY SIE STOPILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TO ZALEZY JAK NA TO PATRZEC!!!

POZDRAWIAM
  
 
..tak tak nie ma lepszej recepty na monstrualne pierdolniecie niż V8 np. 440 cu.i. (taki blok Max Wedge- od półcieżarówy-nie do zajebania)+ głowice Hemi+ jakaś sprężarka śrubowa, np GMC..przy 100 parooktanowym paliwie + oczywiscie parę innych kosmetycznych przeróbek mówimy o mocach rzędu800-1200 KM i momencie ~1000Nm..A niestety w Gównolandii nadwislańskiej to nieosiągalne..A braciak przysyła mi ze Stanów wkurwiające maile w których pisze że kolesie w warsztacie mu proponowali Pontiaca CudaR/T 427 cu.i.'70 (dobrze wyregulowany ma koło 500 KM i 700Nm) za pierdolone 3000 baxów...był lekko zapyziały(nie zgnity tylko matowy i podrapany gdzieniegdzie) i miał kiepską tapicerkę..poza tym na chodzie-tzn pali gumy(takie Radial T/A z białymi napisami na chromowanej , pełnej feldze, szerokie jak drzwi)z gazu na każdym z 4 biegów!!!!
  
 
Cytat:
NIE ZGADZAM SIE Z TOBA!! od siwatle do swiatel!! z moim autem crx niema najmiejszychn szans!!!!!



Zalezy jaki crx moge ci takiego zalatwic ze tylko zobaczysz jego tyl od swiatel do swiatel