Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-10-14 23:16:49 [i] |
MacioBA Miłośnik FSO Fiat 125p Rybnik | 2003-10-14 23:20:36 [i] |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-10-14 23:34:40 niestety objawy wskazuja na zawał ale nie poddawaj sie może to jalaś błachostka |
GDA Miłośnik FSO 3city | 2003-10-15 08:02:03 Cóż dodać - jedynie współczuć |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2003-10-15 16:50:18 Jak blacha jest nieciekawa to się nie kalkuluje-zrobisz silnik a później bedziesz musiał zrobic blachy-gra nie warta świeczki. |
dowciapny Polonez Caro 1,5 GLE Warszawa-Bielany-Chomiczówka | 2003-10-15 20:16:32 i dla tego nie oddaje swojhego leopolda do zadnego warszatatu tylko grzebie w nim sobie sam. po pierwsze nic mi nie rozp*&^%%, po due coraz lepiej sie poznaje swoj wlasny samochod a jak cos zaczyna stukac to szukam gdzie i dlaczego i likwiduje problem, no chyba ze sam se nie dam rady to jade do znajomego i razem go robimy.
pozdrawiam i zycze powodzenia (ja bym znicza jeszcze nie zapalal nad tym polderem bo sam mam ten rocznik) dowciapny |
RATMAN Miłośnik FSO Astra F Łódź | 2003-10-15 23:12:50 Ojjj zeby sie teraz na tobie nie zemscił za to ze chciałeś go już pochować...... Jak widziśz FSO to twarde samochody... |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-10-15 23:31:05 Mi w evo III wpadła do gara (przez dolot oczywiście) podkładka fi 8 mm. Połomotało, ale na szczęście wypadła sama. Tłok i komora spalania były jak potem patrzyłem "podziubane" ale zaworki były ok.
Mak - fajnie że jeszcze pojeździsz z tą rejestracją BTW Ile kosztuje samo zdjęcie i założenie głowicy? ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2003-10-15 23:49:24 Jak zdejmowałem głowice w lublinie to w cylindrach było pełno kulek (podobnych do łożysk), zaczełem szukać od czego to doszedłem do tego że to kawałki upalonych wtrysków i komór wirowych. musiły sporo w nim jeżdzić ale silnik poszedł na złom. Tłoki popękane wtryski poupalane, komory wirowe same wypadły z głowicy, to była istna masakra
|