Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
grain LOB MEMBER eSSS 8 chojnice | 2012-06-04 21:42:30 Z tego co pamiętam to KME ogarnia ponad 300 km, nie wiem czy jest sens montować 2 parowniki? |
profil-usunięty | 2012-06-04 21:46:21
Lepiej wrzucić 2 mniejsze reduktory do 130-140KM, taki układ jest znacznie stabilniejszy termicznie i ciśnieniowo [ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2012-06-04 21:46:57 ] |
grain LOB MEMBER eSSS 8 chojnice | 2012-06-04 21:55:27 Może i tak być niech Ilku się wypowie co tam za gaz u niego siedzi i to wszystko ogarnia |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-06-04 23:58:19
Ilku ma najlepszą możliwą konfigurację Pb / lpg lajt = oszczędzanie, ogień = ogień z dupy a serio, to jak piszecie coś w ten deseń: zestawik |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-06-05 07:06:09 Gratulacje Daniel, ładna sztuka
Sterownik to tylko stag 300-6 ISA2 Wtryski w zasadzie każde pasują. Co do reduktora. W turbo mam teraz jakiegoś golda nadciśnieniowego i jest OK, w sintrze 3,2 mam golda zwykłego i też daje radę (miał momenty zawiechy po 3 latach używania, ale zestaw naprawczy mu pomógł). Jak jeszcze miałem 3,2 w B to miałem parownik magicjet + wtryski valtek34 i miała 1KM więcej na gazie jak na benzynie Ogólnie jeden parownik łatwiej zamontować i upchnąć jak dwa |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2012-06-05 08:31:38 Gold wyrobi...
Przy 4.2 jest OK to i w 3.0 będzie OK. Ostatnio na zlocie polatałem po lotnisku przez chwilę (aż się olej zgrzał...) i ani razu nie było spadku ciśnienia gazu poniżej 0.8 bara (instalkę mam na 1 bar ustawioną) a przy 0.8 ma sygnalizować beepem i przełączać się na benzynę. Sam reduktor to nie wszystko. Odpowiednie wpięcie w "ciepłą wodę" oraz odpowiedni wielozawór (to coś co siedzi w zbiorniku gazu). Przewody niepozaginane oraz odpowiednio pozarabiane po obcięciu (często po obcięciu miedzi zwężana jest średnica wewnętrzna) albo jeżeli chodzi o przewody to lecieć w syntetyki. Edit: hum... status mi się zmienił... [ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2012-06-05 08:32:56 ] |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2012-06-05 08:58:59 Co sądzicie o zamontowaniu wariatora do instalacji lpg,
ponoć lepiej można zestroić pracę silnika na gazie? |
marekcaramba (S) LOB MODER Jeep XJ, 2xAudi A8Q Warcz, 20 km od Gdańska na S | 2012-06-05 09:16:55 wariator do aut, które nie używają czujników stukowych
jak masz stukowce to wariator nic nie da... |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2012-06-05 11:51:45 Na poniedziałek jestem umówiony do gazownika w Bydgoszczy na Glinkach.
Wstępnie uzgodnione: -Sterownik stag 300-6 ISA2 -Wtryski Hana -Parownik np. KME gold -Butla 65l. Będę chciał aby miało to zapas do ogarnięcia 250KM Na miejscu jeszcze sprawa do uzgodnienia Wstępny koszt 3600zł. I zastanawiam się nad zamianą skrzyni na manuala |
Brutal LOB MEMBER Szczytno | 2012-06-06 11:27:06 bardzo podobny zestaw do mojego
wtryski bardzo fajne, cichsze niż benzynowe, 40000 przelatane na nich i nic się nie dzieje butle mam w kole, wchodzi 42l wystarcza na 300km |
dan-cnc LOB WETERAN Opel Omega 3.0 sedan Nakło | 2012-06-24 11:35:56 Omega zagazowana, przejechane na gazie dopiero co 700km.
Nawet nieźle chodzi i szybko na gazz przełącza . Zapala mi się błąd silnika i gaśnie po jakimś czasie, wcześniej tego nie było występuje po zagazowaniu. Błąd odczytany i jest to sonda lambda, chyba się nie wyrabia na gazie. Co do dalszych losów Omegi A 3.0 24V to decyzja chyba zapadła. Rocznik 1993 przebieg ok. 260 tyś. Pójdzie na sprzedaż bez silnika/osprzętu/komputera, skrzyni biegów i przeniesienia napędu. Ogólnie buda jest w dobrym stanie poza drzwiami i delikatnie progami. Na sprzedaż jest też Omega A 1.8 na wtrysku rocznik 1988 jako dawca dla 3.0 blach. Kupiona była specjalnie na części stan idealny drzwi praktycznie bez korozji, przebieg coś ok. 180tyś. Zdobyła nawet 1 miejsce na 1/4 mili w klasie do 150 KM na LP. Na razie info o sprzedaży gratów w tym wątku. Jak koś chętny lub coś potrzebuje to pisać na priva. Później więcej informacji o sprzedaż a dziale sprzedam. Trzeba uzbierać trochę kasy i poszukać taką zabawkę. opel ascona sport |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-06-24 18:41:32
priv |
erwinomega LOB WETERAN Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2012-07-04 22:55:35 Od dłuższego czasu zastanawiamy sie z żonką nad zakupem jakiegos małego dupowozika.Wymagania żony to 5 drzwi,silnik benzynowy,i najlepiej automat (ale nie koniecznie),reszta jak sie trafi.
Pytanie tylko "JAKI",żeby był dobry,mało awaryjny i takie tam inne "za". Czy polecilibyscie jakis konkretny model,marke? |
serek_elite LOB NET MEMBER Huntingdon | 2012-07-04 23:20:49 w jakim przedziale rocznikowym ma byc ten maluch?? |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-07-04 23:25:34
trza by budżet określić |
erwinomega LOB WETERAN Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2012-07-04 23:30:52
No tak Rocznik od 2007,cena do 4000 łojro. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2012-07-04 23:49:05 clio 1,4
polo 1,4 corsa 1,4 |
erwinomega LOB WETERAN Irmscher Ostroleka-Neustadt/Wstr. | 2012-09-02 19:53:22 No dobra nadszedł czas poważnych decyzji
Dzis z żonką oglądalismy Łopla Agile z powalającym silnikiem 1.0 rok prod.2009.Żona była pod wrażeniem wyposażenia,prowadzenia i optycznie sie jej podoba. Czy ktos miał do czynienia z tymi silnikami,nie spodziewam sie,że bedą super dynamiczne,ale chodzi mi głównie o awaryjnosc. Generalnie szukmy cos z małym sinikiem,bo koszty utzymania łamagi w D nie jest mały,wiec drugie auto musi byc bardzo ekonomiczne. |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2012-09-02 20:58:44
Mam corse z 1,2. Jeśli chodzi o moc to tragedia. Silniki przesycone elektroniką. Reszta auta też. Wszystko gada po CANie. Moja ma 250.000 i jakoś jeździ Myślę, że nie bierz nic poniżej 1,4. |