Dalej omega, a może coś innego? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-06-04 21:25:43, grain pisze:
To może taki zestaw : -stag 300+ - wtryski Hana - parownik np. KME gold

Sterownik i wtryski ok, ale reduktor zmieniłbym na 2x Zavoli
Zwłaszcza Dan jak masz w planach mocniejszy silnik
 
 
Z tego co pamiętam to KME ogarnia ponad 300 km, nie wiem czy jest sens montować 2 parowniki?
  
 
Cytat:
2012-06-04 21:42:30, grain pisze:
Z tego co pamiętam to KME ogarnia ponad 300 km, nie wiem czy jest sens montować 2 parowniki?

W praktyce Gold ledwo ogarnia 200KM, Homer może potwierdzić a on w temacie LPG jest ekspertem

Lepiej wrzucić 2 mniejsze reduktory do 130-140KM, taki układ jest znacznie stabilniejszy termicznie i ciśnieniowo

[ wiadomość edytowana przez: Immo dnia 2012-06-04 21:46:57 ]
 
 
Może i tak być niech Ilku się wypowie co tam za gaz u niego siedzi i to wszystko ogarnia
  
 
Cytat:
2012-06-04 21:55:27, grain pisze:
Może i tak być niech Ilku się wypowie co tam za gaz u niego siedzi i to wszystko ogarnia



Ilku ma najlepszą możliwą konfigurację Pb / lpg
lajt = oszczędzanie, ogień = ogień z dupy

a serio, to jak piszecie coś w ten deseń:
zestawik
  
 
Gratulacje Daniel, ładna sztuka
Sterownik to tylko stag 300-6 ISA2
Wtryski w zasadzie każde pasują.
Co do reduktora.
W turbo mam teraz jakiegoś golda nadciśnieniowego i jest OK, w sintrze 3,2 mam golda zwykłego i też daje radę (miał momenty zawiechy po 3 latach używania, ale zestaw naprawczy mu pomógł).
Jak jeszcze miałem 3,2 w B to miałem parownik magicjet + wtryski valtek34 i miała 1KM więcej na gazie jak na benzynie
Ogólnie jeden parownik łatwiej zamontować i upchnąć jak dwa
  
 
Gold wyrobi...

Przy 4.2 jest OK to i w 3.0 będzie OK.
Ostatnio na zlocie polatałem po lotnisku przez chwilę
(aż się olej zgrzał...) i ani razu nie było spadku
ciśnienia gazu poniżej 0.8 bara (instalkę mam na 1 bar ustawioną)
a przy 0.8 ma sygnalizować beepem i przełączać się na benzynę.

Sam reduktor to nie wszystko.
Odpowiednie wpięcie w "ciepłą wodę" oraz
odpowiedni wielozawór (to coś co siedzi w zbiorniku gazu).

Przewody niepozaginane oraz odpowiednio pozarabiane po
obcięciu (często po obcięciu miedzi zwężana jest średnica wewnętrzna) albo jeżeli chodzi o przewody to lecieć w syntetyki.


Edit:
hum... status mi się zmienił...

[ wiadomość edytowana przez: marekcaramba dnia 2012-06-05 08:32:56 ]
  
 
Co sądzicie o zamontowaniu wariatora do instalacji lpg,
ponoć lepiej można zestroić pracę silnika na gazie?
  
 
wariator do aut, które nie używają czujników stukowych

jak masz stukowce to wariator nic nie da...
  
 
Na poniedziałek jestem umówiony do gazownika w Bydgoszczy na Glinkach.
Wstępnie uzgodnione:
-Sterownik stag 300-6 ISA2
-Wtryski Hana
-Parownik np. KME gold
-Butla 65l.

Będę chciał aby miało to zapas do ogarnięcia 250KM
Na miejscu jeszcze sprawa do uzgodnienia
Wstępny koszt 3600zł.

I zastanawiam się nad zamianą skrzyni na manuala
  
 
bardzo podobny zestaw do mojego
wtryski bardzo fajne, cichsze niż benzynowe, 40000 przelatane na nich i nic się nie dzieje
butle mam w kole, wchodzi 42l wystarcza na 300km
  
 
Omega zagazowana, przejechane na gazie dopiero co 700km.
Nawet nieźle chodzi i szybko na gazz przełącza .
Zapala mi się błąd silnika i gaśnie po jakimś czasie, wcześniej tego nie było występuje po zagazowaniu.
Błąd odczytany i jest to sonda lambda, chyba się nie wyrabia na gazie.

Co do dalszych losów Omegi A 3.0 24V to decyzja chyba zapadła.
Rocznik 1993 przebieg ok. 260 tyś.
Pójdzie na sprzedaż bez silnika/osprzętu/komputera, skrzyni biegów i przeniesienia napędu.
Ogólnie buda jest w dobrym stanie poza drzwiami i delikatnie progami.
Na sprzedaż jest też Omega A 1.8 na wtrysku rocznik 1988 jako dawca dla 3.0 blach.
Kupiona była specjalnie na części stan idealny drzwi praktycznie bez korozji, przebieg coś ok. 180tyś.
Zdobyła nawet 1 miejsce na 1/4 mili w klasie do 150 KM na LP.


Na razie info o sprzedaży gratów w tym wątku.
Jak koś chętny lub coś potrzebuje to pisać na priva.
Później więcej informacji o sprzedaż a dziale sprzedam.

Trzeba uzbierać trochę kasy i poszukać taką zabawkę.


opel ascona sport
  
 
Cytat:
2012-06-24 11:35:56, dan-cnc pisze:
Na sprzedaż jest też Omega A 1.8 na wtrysku rocznik 1988



priv
  
 
Od dłuższego czasu zastanawiamy sie z żonką nad zakupem jakiegos małego dupowozika.Wymagania żony to 5 drzwi,silnik benzynowy,i najlepiej automat (ale nie koniecznie),reszta jak sie trafi.
Pytanie tylko "JAKI",żeby był dobry,mało awaryjny i takie tam inne "za".
Czy polecilibyscie jakis konkretny model,marke?
  
 
w jakim przedziale rocznikowym ma byc ten maluch??
  
 
Cytat:
2012-07-04 22:55:35, erwinomega pisze:
Od dłuższego czasu zastanawiamy sie z żonką nad zakupem jakiegos małego dupowozika.Wymagania żony to 5 drzwi,silnik benzynowy,i najlepiej automat (ale nie koniecznie),reszta jak sie trafi. Pytanie tylko "JAKI",żeby był dobry,mało awaryjny i takie tam inne "za". Czy polecilibyscie jakis konkretny model,marke?



trza by budżet określić
  
 
Cytat:
2012-07-04 23:25:34, 7gsi pisze:
trza by budżet określić



No tak
Rocznik od 2007,cena do 4000 łojro.
  
 
clio 1,4
polo 1,4
corsa 1,4
  
 
No dobra nadszedł czas poważnych decyzji
Dzis z żonką oglądalismy Łopla Agile z powalającym silnikiem 1.0 rok prod.2009.Żona była pod wrażeniem wyposażenia,prowadzenia i optycznie sie jej podoba.
Czy ktos miał do czynienia z tymi silnikami,nie spodziewam sie,że bedą super dynamiczne,ale chodzi mi głównie o awaryjnosc.
Generalnie szukmy cos z małym sinikiem,bo koszty utzymania łamagi w D nie jest mały,wiec drugie auto musi byc bardzo ekonomiczne.
  
 
Cytat:
2012-09-02 19:53:22, erwinomega pisze:
Łopla Agile z powalającym silnikiem 1.0 rok prod.2009.


Mam corse z 1,2. Jeśli chodzi o moc to tragedia. Silniki przesycone elektroniką. Reszta auta też. Wszystko gada po CANie.
Moja ma 250.000 i jakoś jeździ
Myślę, że nie bierz nic poniżej 1,4.