Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2011-08-08 21:12:26 ta wtyczka o którą chodzi koledze
to najprawdopodobniej jakaś dodatkowa wtyczka od układu chłodzenia kiedyś sam się zastanawiałem co to jest ale po telefonie do kolegi Sureca moje wątpliwości zostały rozwiane chodzi o 2 pinową wtyczkę w pobliżu puchy filtra powietrza ?? jeżeli chodzi o obroty to u mnie przepustnica była troche zmęczona życiem i zasyfiona wykręcenie jej i porządne wyczyszczenie rozwiązało problem aha jeżeli chodzi o oznaczenie silnika to LRA występowała w MK3 Twój silnik to LJF jbc to pytaj mam taki sam zawsze w miarę możliwości będę mógł pomuc jeżeli chodzi o swap na rs'a to musisz zmienić też sanki u mnie powoli projekt rusza ( na coś trosze innego ) ale będe się tym chwalił jak skończę go i odpale auto bo jak nie wyjdzie to będzie " kolejne bujnie w chmurach " [ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2011-08-08 21:16:08 ] |
kazimierczuk2 escort cupe chorzow | 2011-08-08 21:37:48 dzieki a powiedz nasmarowac ja potem czyms? niewiem np.olej albo soc? niemam pojecia zabardzo o mechanice ale glupi niejestem! jest szansa ze jak ja rozbiore to juz niezloze? niemajac praktyki w takich zeczach tak ta wtyczka [ wiadomość edytowana przez: kazimierczuk2 dnia 2011-08-08 21:39:14 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2011-08-08 21:45:31 ja dałem smaru miedziowego
ja złożyłem bez problemu, tylko że przy takiej dłubaninie mam już trochę doświadczenia ale i tak powinno Ci łatwo pójść nom to jest wtyczka od układu chłodzenia u nas jest to nie potrzebne wiazka jest uniwersalna do kilku typów także jak któryś z kolegów już wspomniał możesz kilka wolnych wtyk znaleźć |