[MKV] 1.6 V8 105 KM dodanie turbo - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ta wtyczka o którą chodzi koledze
to najprawdopodobniej jakaś dodatkowa wtyczka od układu chłodzenia
kiedyś sam się zastanawiałem co to jest
ale po telefonie do kolegi Sureca moje wątpliwości zostały rozwiane
chodzi o 2 pinową wtyczkę w pobliżu puchy filtra powietrza ??
jeżeli chodzi o obroty to u mnie przepustnica była troche zmęczona życiem i zasyfiona
wykręcenie jej i porządne wyczyszczenie rozwiązało problem


aha jeżeli chodzi o oznaczenie silnika to LRA występowała w MK3
Twój silnik to LJF
jbc to pytaj mam taki sam zawsze w miarę możliwości będę mógł pomuc
jeżeli chodzi o swap na rs'a to musisz zmienić też sanki
u mnie powoli projekt rusza ( na coś trosze innego )
ale będe się tym chwalił jak skończę go i odpale auto
bo jak nie wyjdzie to będzie " kolejne bujnie w chmurach "

[ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2011-08-08 21:16:08 ]
  
 

dzieki a powiedz nasmarowac ja potem czyms?
niewiem np.olej albo soc?
niemam pojecia zabardzo o mechanice ale glupi niejestem!
jest szansa ze jak ja rozbiore to juz niezloze?
niemajac praktyki w takich zeczach

tak ta wtyczka

[ wiadomość edytowana przez: kazimierczuk2 dnia 2011-08-08 21:39:14 ]
  
 
ja dałem smaru miedziowego
ja złożyłem bez problemu, tylko że przy takiej dłubaninie mam już trochę doświadczenia
ale i tak powinno Ci łatwo pójść
nom to jest wtyczka od układu chłodzenia
u nas jest to nie potrzebne
wiazka jest uniwersalna do kilku typów
także jak któryś z kolegów już wspomniał możesz kilka wolnych wtyk znaleźć
  
 
Cytat:
2011-08-06 21:45:24, kazimierczuk2 pisze:
AHA mam pytanie jeszcze! przy tej wersji 105KM przy filtrze powietrza niema takiego wejścia na wtyczkę jak w tej 90KM a ja mam kolo mojego filtra taka luzną wtyczkę czy mogę kupić taka obudowę by ta wtyczkę tam podpiąć ? i po co w ogóle tam jest? [ wiadomość edytowana przez: kazimierczuk2 dnia 2011-08-06 21:51:15 ] [ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-08-06 21:58:33 ] [ powód edycji: poprawa błędów ortograficznych ]



Przy filtrze w silniku 8V jest wolna wtyczka 2 pinowa do czujnika temperatury w silnikach 16V, a w 16V wolna jest jednopinowa wtyczka/fajka do czujnika ktory wystepuje w 16V. Instalacja była zamienna po czesci w obu silnikach.