Problemy z silnikiem Toyota Avensis 2.0 D4D 2003

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam szanownych forumowiczow. Mam problem z Toyota Avensis 2.0 D4D 2003, jestem mechanikiem ktory pracuje samodzielnie a nie ukrywam ze zawsze przydala by sie druga opinia. Pracuje obecnie nad powyzszym autem przy ktorym rozlozylem bezsilnie rece. Na poczatku samochod chodzil ok dopuki sie nie zagrzal, kiedy juz do tego doszlo to najpierw nie bylo reakcji na pedal przyspieszenia momentami az w koncu samochod gasl i nie dalo sie go zapalic, po ostygnieciu odpalal. Podlaczalem do niego moj diagn. komp. ( Bosch KTS ) ale niestety brak jakichkolwiek bledow, dodatkowym problemem jest to ze nie moge podlaczyc sie do kompa w trybie pelno-serwisowym bo na wszystkich modulach ( po za ABS ) wyskakuje "nie znaleziono systemu" co nie pozwala mi na analizowanie danych takich jak cisnienie turbiny, cis. listwy wtr., egr, itd, Co dziwne moge sie podlaczyc do silnika w trybie OBD II ale to nie daje mi pelnych mozliwosci. tak czy inaczej po odlaczeniu czego kolwiek pod maska wyskakuje blad na kompie i wlacza sie czek eng. Czek engine nie wlacza sie podczas wystepowania usterki. Pogrzebalem troche przy nim: odlaczylem baterie nawet na 1 dzien - dalej brak odpowiedzi z mudulow, Sprawdzilem uziemienie przy module wtrysku, Oczyscilem wszystkie uziemienia pod maska wlacznie z klemami na baterii, sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i przekazniki, sprawdzilem wszystkie przewody i elementy podcisnienia, nawet sprawdzilem kompresje ( nie wiem po co ) i wszystko jest ok. jak to wszystko poskladalem do kupy to z autem jest nawet gozej: juz po lekkim nagrzaniu sie zaczyna sie ten cyrk: jak przegazuje to normalnie wchodzi na obroty ale jesli puszcze gaz to odrazu zgasnie, ale nie gasnie jak lekko przytrzymam gaz zeby go "wyrownac" do wolnych obrotow, chwile pozniej jesli wcisne pelny gaz to prawie nie ma reakcji ale jesli popuszcze i dodam znowu gazu to sie wkreca ( trzeba go wkrecac stopniowo ), wszystkie te o