[Hex] Escort MKV - Strona 12

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no qrde, nie wiem jak Ty mogłeś cześniej jeździć.
  
 
Od razu +60kucy Ci doszlo, mowie Ci Hex ;P
10 konikow za jedna zaslepke, lmniejsze opory powietrza masz teraz
  
 
Cytat:
2013-06-08 19:50:05, Hex pisze:
Z cyklu: "Jak się nie ma co się lubi" to trzeba sobie radzić Link1 Temat jeszcze do dopracowania, trzeba wywiercić otwór na lambdę i poprawić spasowanie, ale ogólnie już jest dobrze Sprawdzone, trzyma ciepło pod osłoną. Nie podoba mi się jeszcze to że się tak błyszczy jako jedyny element pod maską, więc możliwe że pójdzie w czarny mat, lub się zanurzy w hydrografice na carbon.


Powiem szczerze, że może i to spełnia swoją rolę, ale wygląda mocno 'nieprofesjonalnie'
znalazłem 2 obrazki które mogą cię zainteresować.

taki kocyk chyba by rozwiązał twój problem
A tutaj osłonka.

nie mówię że masz mieć dokładnie taką i do tego polerowaną, bo jak sam mówisz średnio ci się to widzi, ale jej forma jest dobra. nie jest to pasek blachy tylko ładnie wyprofilowany i wytłoczony element który wygląda jak profesjonalna część. Myślę że w takim aucie jak twoje nie warto iść na łatwiznę i wkładać pod machę byle co. osłona to niby bzdet, ale jak otwierasz maskę to może to tak "wiejsko" zalecieć (bez urazy)


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2013-06-10 16:18:04 ]
  
 
Cytat:
2013-06-10 16:13:55, Venom_4x4 pisze:
Powiem szczerze, że może i to spełnia swoją rolę, ale wygląda mocno 'nieprofesjonalnie'


Wiem, też mi się to średnio podoba, ale póki co działa i to dobrze.
Cytat:
Venom_4x4 pisze:
Obrazek znalazłem 2 obrazki które mogą cię zainteresować.
Obrazek taki kocyk chyba by rozwiązał twój problem


Myślałem nad tym, nawet nie wiesz jak intensywnie Ale poczytalem trochę na Angielskich forach i zrezygnowałem, gotują się od tego turbiny i zapiekają.
Cytat:
Venom_4x4 pisze:
A tutaj osłonka. Obrazek


Osłonka faja, masz jakąś stronę producenta?
Cytat:
Venom_4x4 pisze:
Myślę że w takim aucie jak twoje nie warto iść na łatwiznę i wkładać pod machę byle co. osłona to niby bzdet, ale jak otwierasz maskę to może to tak "wiejsko" zalecieć (bez urazy)


Nie obrażam się, bardzo dobrze że wyrażasz swoją opinię, o to właśnie chodzi
  
 
producenta nie mam bo to chyba custom. podskocz do jakiegoś zdolnego blacharza i ci wyklepie cos w ten deseń. większe kształtniejsze i takie jak ci się wymyśli. jakby dobrze pokombinował to może by tą tkaniną szkaną to podkleił i zaklepał ją na rantach. Jakbyś mu dał np dużą osłonę wydechu z czegoś, taką co ma wytłoczony ten znaczek że gorace (ta przekreślona łapka) i z tego by ci to wydłubał to wogóle byś miał to mega elegansior.

Tak btw, to nie myślałeś o ceramizacji tej turbinki? opinie są racej pozytywne, sam się zastanawiam nad tym, żeby kolek w Hipeco tą ceramiką pokryć.
  
 
Słyszałem od dobrych ludzi że to raczej jednosezonowy zabieg, później się łuszczy i odpada, przynajmniej w autach turbo, na racingforum można trochę poczytać, niby nie drogo bo za kolektor 270zł Ale wolę to przeznaczyć na coś innego
  
 
Wiele czołowych projektów w PL driftngowych i nie tylko smiga na takich kocykach i nikomu turbo sie nie przegrzewa, także nie masz co się zastanawiać tylko wyłożyć 240pln w re5spect czy gdzie indziej na takie coś. Nie może ci się turbo przegrzać od czegoś takiego chyba, że byc walił na pełnym boocie 2h...

  
 
rex, oni nie jeżdżą tymi autami na co dzień, i nie stoją w korkach.
  
 
Żeby nie było że nic się nie dzieje, dzieje się cały czas, ale o mało istotnych rzeczach szkoda pisać


Aluminiowy wieszak tylnego dyfra z poliuretanowym wkładem, i pokolorowane płytki ustalające poduszek amortyzatorów.
  
 
ty to potrafisz fajne zabawki sobie kupić
  
 
Próbowałem zrobić escortowi jakąś sesyjkę, ale ze mnie słaby fotograf
Jedno najciekawsze zdjęcie:

A pod maskę trafiło to przed czym długo się broniłem i wmawiałem sobie że to nie dla mnie, filtr stożkowy.


Dźwięk zasysanego powietrza niszczy uszy, telefon niestety nie wyłapuje tej częstotliwości, ale coś tam słychać.

http://www.youtube.com/watch?v=YmYi7iAUKs0 
  
 
to teraz trzeba na zlocie posłuchać
  
 
stożek


turbinka jednak troszke zaglusza, ale mimo to ladnie slychac

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2013-07-15 19:23:48 ]
  
 
Plan ulepszenia hamulców wymusił na mnie zmianę felg na większe.
Co niestety robię bardzo niechętnie, standardowe bardzo mi się podobają, ale coś za coś
Poszukiwana felga: Niska waga, szprycha, 17" i ET im niższe od 25 tym lepiej
Nieoczekiwanie na Angielskim forum jeden pan się chyba wysprzedawał, wśród rzeczy których chciał się pozbyć znalazły się 4 sztuki felg OZ SuperTurismo 18x8 ET 20 w stanie "nie trzeba prostować ani malować"
Teraz tylko kupić oponki i albo będzie dobrze, albo dalej będę szukał 17tek
  
 
one ładnie wyglądają na esach, sam przymierzałem w zimie takie felgi, ale stan nie był adekwatny do ceny i nie szło zejść nic. Potem wpadły cossy
  
 
a może poszukasz cossów 18" ?

  
 
Venom, idealne rozwiązanie, lecz mnie na nie nie stać
  
 
Aktualności są takie że w samochodzie został wymieniony worek części, uszczelniacze, jakieś olejki, trochę kabelków, przewody hamulcowe i jakieś tam pierdółki

Miałem też okazję porównać kolor lakieru do oryginału, lakiernikowi się prawie udało, minimalna różnica
z młodszym bratem
  
 
Cytat:
2013-09-04 23:27:28, Hex pisze:
i jakieś tam pierdółki



to jaki masz w końcu półksiężyc?
  
 
jethro, mamy taki sam