[Ogólne] czy escort mk6 dobrze jezdzi na gazie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
tak jak w temacie posiadam escorta mk6 94 rocznik silnik 1.6 16V i mam pytanie czy ten silnik będzie dobrze pracował na zwykłym gazie czy będzie odczuwalny spadek mocy czy będzie gasnął czy coś w tym stylu ?

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-08-12 06:46:53 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
Cytat:
2011-08-11 22:13:13, stallion pisze:
tak jak w temacie posiadam escorta mk6 94 rocznik silnik 1.6 16V i mam pytanie czy ten silnik będzie dobrze pracował na zwykłym gazie czy będzie odczuwalny spadek mocy czy będzie gasnął czy coś w tym stylu ?



Tak będzie odczuwalny spadek mocy. Pracował będzie przeciętnie, na pewno nie bez awaryjnie.
Lepiej dołóż do sekwencji, bo teraz z II generacją, raczej auto ciężko sprzedać - a pewnie kiedyś będziesz chciał zmienić.
  
 
Bedzie chodzil dobrze na lpg II generacji. Spadek mocy bedzie, zeby go nie bylo musisz zalozyc sekwencje
  
 
Cytat:
2011-08-11 22:19:11, deathrider_85 pisze:
Pracował będzie przeciętnie, na pewno nie bez awaryjnie.


jak bedzie mial partaczy gaziarzy to tak moze byc .
  
 
Miałem w takim samym 4 lata prawie gaz 3 i pół roku nic się nie działo nawet strzału nie było,dopóki pewien partacz zmienił mi uszczelki pod głowicą i rozebrał przy tym instalację instalka 2 generacji była ,u nas dziś koszt 1800 zeta,sekwencja z pierwszej półki 3000 zeta,a najtańsza to nawet 2300
  
 
Miałem instalkę ponad 6 lat ,ogólnie Escort do tej pory już 10 lat na LPG ,nic się nie działo ,żadnych strzałów .Stan oleju nie zmieniał się ani grama .Podstawa to dobre świecę i przewody i będzie hulał jak talala...
  
 
zgadzam się z kamil76 świece i przewody to podstawa mam oriona 1,6 od 5 lat w gazie i bez problemów. a co do sekwencji to chyba że myslisz przszłościowo ew. możesz sobie przełożyć do innego auta... dobra sekewncja 2300 zł.
  
 
dzięki za wszystkie informacje poza tym na sekwencje mnie nie stać licze sie z częściowym spadkiem mocy ale jak wszystkim którzy zakładają LPG chodzi mi o oszczędność a co do wypowiedzi jednego z kolegów auta nie sprzedam to auto "dostałem od ojca" (musiałem mu dołożyć 2 tyś na jego nowe auto) jest to auto które od dawna podziwiam jest w rodzinie przez 9 lat nigdy wcześniej nie wadziło gazu poza tym jest zadbane i mam sentyment do tej marki oraz do tego samochodu bo na nim stawiałem 1 kroki wiedz będę nim jeździł aż się rozpadnie a nawet dłużej
  
 
Cytat:
2011-08-12 19:56:05, stallion pisze:
... będę nim jeździł aż się rozpadnie a nawet dłużej ...



dobrze mowi

jak mnie nie bedzie stac na paliwa do fordow to zmienie firme a nie rodzaj zasilania silnika
  
 
zakladaj smialo gaz 2 generacji, jezeli jezdzisz mniejsze dystanse to przy sekwencji spora czesc dystansu bedziesz pokonywal na benzynie, 2 generacja jezeli jest dobrze zalozona i wyregulowana , swiece i caly uklad zaplonowy jest sprawny to nie ma prawa nic strzelic, dodam ze ja jezdze 1,8 zetec z gazem 1 generacji i osobiscie pokonalem nim ok 50 tys a poprzedni wlasciciel nie wiem ile i w czasie tego dystansu czyli jakies 3 lata mialem 2 wystrzaly gazu dodam ze calkowicie nieszkodliwe zgasl odpalilem i jazda dalej , z czego oba przypadki wynikaly z zaniedbania bo raz to byly przewody a innym razem zachcialo m i sie oszczednosci i troche go skrecilem za mocno kiedy jeszcze nie mialem pojecia o regulacji.
teraz instalacje serwisuje calkowicie sam regulacje wymiany filtrow itd i cieszez sie z taniego jezdzenia.
Jak chodzi o osiagi to wiadomo zwezka w dolocie a wiec i spadek mocy musi byc , jednak nie jest to jakos bardzo stresujace moj bez problemu na gazie osiaga 170 i to sprawdzane na krotkim odcinku a nie dluga prosta i sie chwala ze osiagaja 190 po pol godziny rozpedzania a wyprzedzanie tez nie stwarza problemow, wazniejsze od predkosci max jest moim zdaniem zeby auto ladnie sie wkrecalo nie szarpalo oraz nie gaslo a to wszystko przy poprawnie wyregulowanej instalacji nie stanowi problemu.
na koniec to chcialbym tylko ocenic te instalacje sekwencyjne za 2300, jak mam miec taka instalacje to juz wole miec mikser , no chyba ze lubisz przypadki zacinania wtryskiwaczy , gasniecia auta przy porannym przelaczeniu , szarpania i ogolnie wyzszych kosztow serwisu takiej instalki.
jezeli juz sekwencja to na pozadnych podzespolach i pozadnie zamontowana i wystrojona, o ile pozadne podzespoly mozna zazadac od gazownika tak z montazem i regulacja roznie bywa , a juz na pewno nie osiagnie sie tego instalacja zakladana w warsztacie za 2300
  
 
ja miałem w escorcie instalacje II generacji w 1.6 zetec 90 km, przez rok czasu zero problemów, nawet nie jeździłem na jakąkolwiek regulacje czy coś w tym stylu. nie gasł, wkręcał się jak należy itp.
Po escorcie kupiłęm Rovera w sekwencji, co chwile coś z nią było nie tak he, fakt że na Zenicie i Valteki czerwone czyli najtańszy osprzęt ale mile wspominam II gen, a sekwencje nie bardzo.

Jestem na etapie kupna BMW i mam na oku jedną w gazie zwykłym i wcale nie będę płakał, przez 3 lata ponoć raz strzeliła jak uszczelka puściła trochę oleju i poszło na świece, usczelke wymienił i mówi że już normalnie.

Największa wada no to zwężka przez mikser, ale ponoć BLOS załatwia sprawę, pomyśle nad nim jeśli ewidentnie będę odczuwał spory spadek. Druga wada to że na II generacji Ci więcej spali gaziku niż w sekwencji. ale to już nieznaczne różnice.
  
 
założyłem gaz do mojego essa oczywiście gaż II generacji jak narazie odpukać w nie malowane chodzi bardzo dobrze poza tym ze schodzi z obrotów wolniej i na niskich obrotach nie chodzi tak jak na benzynie jeździ ładnie płynnie oraz nie stracił wiele na mocy wiedz oby tak jak najdłużej
  
 
a jaką instalację założyłeś?
  
 
zwykła instalacja II generacji
  
 
ja mam II gen w 16 1.6V zadnych problemów, spadek mocy jest niewielki. Krótko mówiąc potrafi essi zapiszczeć przy starcie na światłach, tak wiec polecam zadnych braków w oleju i takie tam, ale podstawa to tak jak ,inni piszą dobre świece i kable pozdro