[mmaco01] MK VII German Cabs - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
@Jarcio81 Stał na alledrogo trochę i był za 4500 coś takiego. Ustrzeliłem go za około 3000zł bo stał kupę czasu na jakimś zadupiu i nikt go nie chciał, więc sprzedający nie chętnie ale opuścił cenę

Hmm z tą felą chyba racja, jednak chciałbym znaleźć coś niepowtarzalnego a ta felga niewątpliwie nią była. Odnośnie silnika już od kupna zacząłem myśleć o swap-ie, jednak znowu na oklepaną jednostkę 2.0 raczej odpada, myślałem o 1.8 + kompresor, tylko ciekawe czy to da radę jakoś współgrać. Zresztą w zimę będę miał kupę czasu na rozmyślania na temat jednostki napędowej

Też mam jakieś wrażenie że mało pali, może dlatego że wcześniej miałem Stratusa 2,5l

P.S Jeśli ktoś byłby chętny na te Zendery, proszę o pw.

[ wiadomość edytowana przez: mmaco01 dnia 2011-08-26 14:27:43 ]
  
 
Przepraszam za post pod postem. Otóż trafiła mi się możliwość pomalowania auta aeografem. Teraz tylko zastanawiam się jakie gustowne malowanie można by na to rzucić, najchętniej chciałbym zostawić seryjny kolor, dodać po prostu jakieś akcenty. Na razie wymyśliłem że pod maską na pewno będzie znaczek Ford namalowany na spodniej części maski, drugie co myślałem to w okolicy za drzwiami delikatny napis "german style" lub coś w tym rodzaju. Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało? Boję się że podejdzie pod wieś.

Felgi mam upatrzone, postawiłem na RH 16x8J szerokość rantu to 9cm więc nie jest mały, myślę jednak że nie będzie to felga docelowa.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
Przepraszam za post pod postem. Otóż trafiła mi się możliwość pomalowania auta aeografem. Teraz tylko zastanawiam się jakie gustowne malowanie można by na to rzucić, najchętniej chciałbym zostawić seryjny kolor, dodać po prostu jakieś akcenty. Na razie wymyśliłem że pod maską na pewno będzie znaczek Ford namalowany na spodniej części maski, drugie co myślałem to w okolicy za drzwiami delikatny napis "german style" lub coś w tym rodzaju. Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało? Boję się że podejdzie pod wieś.



Odpuść sobie to malowanie ... Masz ładnie zachowanego cabsa z ładnym lakierem . Machnij mu porządną polerkę , lepiej na tym wyjdzie niż z jakimiś "bochomazami" - takie moje zdanie .
  
 
Dokladnie tak jak kolega nizej napisal.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
... Jak myślicie będzie to jakoś wyglądało?...

to zalezy jak to bedzie wykonane, ale widzialbym u Ciebie dobra felge i fajna glebe a takie malunki zostaw innym...
...lepiej zrobic german style niz o tym pisac na aucie
  
 
Sam się zacząłem zastanawiać, bo taka okazja nie zdarza się często, chłopak ma naprawdę umiejętności i może to zrobić za free. Po pierwsze nic ciekawego, żadnego wzoru nie mogę wymyślić.
  
 
Cytat:
2011-09-03 01:06:58, mmaco01 pisze:
Felgi mam upatrzone, postawiłem na RH 16x8J szerokość rantu to 9cm więc nie jest mały, myślę jednak że nie będzie to felga docelowa.



Ciekawe jak Ty je zmiescisz z przodu ... jakie maja ET ??
  
 
ET 30. Myślę że powinny wejść na 99%.
  
 
Cytat:
2011-09-04 17:39:32, mmaco01 pisze:
ET 30. Myślę że powinny wejść na 99%.


Jak 30 to jakos wejda.
  
 
No i coś się ruszyło, wpadł wydeszek i buciki Shaper Champ. 9,5" tył 8" przód. Stoi jak koza, ale już szukam zawiasu.
Fotki:





Brak im polerki, co się niedługo zmieni.
  
 
fajna felga Polerka koniecznie
  
 
Pomaluj porządnie środki i wypoleruj ranty i będzie git

btw sam planowałem takie felgi wkładać do siebie ale okazja się trafiła i kupiłem cossy
  
 
W polerkę i malowanie rotorów będę bawił się w zimę. Na razie chciałbym go zglebić i tu moje pytanie, czy na springach używanych -40 siądzie cokolwiek? Trochę pojeździłem i trochę opadł, ale bez rewelacji, na gwint, szczerze mnie nie stać, z tego co patrzałem to kompletny kit też ładnie trzyma wartość więc pomyślałem na razie chwilowo o springach, dobry pomysł?
  
 
pomysł dobry, zawsze to nizej
  
 
Tylko kwestia czy to coś da, czy to będzie widać . Osobiście boje się -60 z serią amorami . Tylko teraz jeszcze jedna kwestia, koła z tyłu są jakieś 1-2 cm od amora i równo z nadkolem, teraz czy to nic nie będzie zawadzać
  
 
odradzam taki springi z seryjnymi amorami miałem kiedyś tak w swoim mk7 i było bez rewelacji nie zapomnę określenia mojego ojca podczas jazdy toż to nie samochód jakiś woź drabiniasty
  
 
Cytat:
2011-09-21 00:43:12, mmaco01 pisze:
Tylko kwestia czy to coś da, czy to będzie widać . Osobiście boje się -60 z serią amorami . Tylko teraz jeszcze jedna kwestia, koła z tyłu są jakieś 1-2 cm od amora i równo z nadkolem, teraz czy to nic nie będzie zawadzać



jakie ET maja te felgi??

Jezeli zalozysz sprezyny 40/40 to przod bedzie stal wyzej niz tyl, a chyba nie musze mowic jak to bedzie wygladac. przy takich springach najprostszym zabiegiem jest obciecie jednego zwoju progresywnego na przodzie i masz wtedy 50/40. Wtedy stoi to w miare rowno...
  
 
Strzelam że 35
  
 
30 Server, tak właśnie o tym myślę Tylko czy na tych springach będzie w ogóle jakaś różnica wizualna się zastanawiam
  
 
Cytat:
2011-09-21 21:06:04, mmaco01 pisze:
30 Server, tak właśnie o tym myślę Tylko czy na tych springach będzie w ogóle jakaś różnica wizualna się zastanawiam



bedzie dobrze, jezdzilem na takim setup'ie kiedys... szalu nie ma, ale jest znosnie. Proponuje przemyslec tez temat coilover`ow