[125p] Marakant Klasyk "71r - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-08-20 18:33:57, kylo125 pisze:
Mi się podoba na tych felach co jest



Mam podobne zdanie wszak to samochód najbardziej ma się podobać jego właścicielowi-skoro Mar wrzucił taką felę widać taką miał wizję swojego klasyka
  
 
Nawet niech Ci po głowie nie chodzi zakładanie innej felgi. Tak jest fpyte i nie ma co psuć.
  
 
IMHO lepiej wyglądała cała srebrna ta felga. A balony so fajne.
  
 
ogarnięte oc i przegląd , dziś zbierzność (podłużnice udało się wspawać prosto - trzyma wymiary ),autko zatankowałem podpiołem linkę prędkościomierza i zaczołem nawijać "nowe" kilometry , stan licznika podczas remontu 71717km , funkcja "black panel" dla mniej odważnych obserwatorów kreski śmierci jest rewelacyjna.
Czy ktoś może mi powiedzieć czy Polski Fiat miał homologację drogową bez pasów (pierwsze roczniki)? Poczytałem w necie i wychodzi że auta przed 06.1971r moga nie mieć wcale pasów...
  
 
Mogą, jak nie mają miejsc do mocowania.
A w każdym były, tylko nie montowali, ale też bardzo krótko.
Więc niestety musisz założyć.
  
 
Tak jak Gregor pisze, przed tą datą mogłeś nie mieć punktów kotwiczenia i tym samy pasów, ale w kancie pewnie masz , to i pasy muszisz mieć.
  
 
Wczoraj Fiacik miał debiut w 'branzy ślubnej' na imprezie u Kasi i Arka (Puszysty).
Orszak weselny w postaci klasyka prowadzonego przez pana młodego oraz obstawiające go zielony 125p Carvmachine'a oraz moja rajdówka przyciągały oczy wszystkich dookoła .
Kwiaty na białym przygotowała kwiaciarnia 'Zielona Zebra' (Przemkowa Agata )






  
 
Świetnie Ci wyszedł klasyk. Na zdjęciu wygląda jak z prospektu ALE zdecydowanie felgi jak dla mnie nie pasują.Może patrze staromodnie ale kołpaczki oryginalne ładniej by mu pasowały.
  
 
fele troche niepasuja, ale autko ladniunie i czerwone inside. git
  
 
oj tam perdolyta felgi prawie jak tuning z epoki. Białych klasyków na kapslach jest jak psów. Ten ma smaczek!

  
 
pierdolicie hipolicie stare dziadki! Felgi są mega furious i tak ma być!!
  
 
Otóż to, popieram przedmówców, felgi jak najbardziej ok.
  
 
Mi też się felunek podoba. Jak najbardziej pasuje do fury.
  
 
Też jestem za, felgi idealnie pasują do tego kanta nadając mu nietuzinkowy wygląd.
  
 
Cytat:
2012-08-21 21:14:30, mar125 pisze:
Czy ktoś może mi powiedzieć czy Polski Fiat miał homologację drogową bez pasów (pierwsze roczniki)? Poczytałem w necie i wychodzi że auta przed 06.1971r moga nie mieć wcale pasów...



Az ciezko mi to przyznac, bo uwazam ze jezdzenie bez pasów to skrajny debilizm, ale masz racje, nie musza.
Gregor i Poochaty sie mylą.
Homogenizacja nie ma nic do tego.
  
 
Homogenizacja nic do tego nie ma, ale przepisy mają:

Dz. U. 2003.32.262

...

w pasy bezpieczeństwa na siedzeniach wyposażonych w punkty kotwiczenia; przepis stosuje się do:
a) przednich siedzeń w samochodach osobowych, zarejestrowanych po raz pierwszy po dniu:
– 30 czerwca 1971 r. - z silnikiem o pojemności skokowej powyżej 1.400 cm3,
– 31 grudnia 1971 r. - z silnikiem o pojemności skokowej od 1.000 cm3 do 1.400 cm3,
– 30 czerwca 1972 r. - pozostałych,
b) siedzeń innych niż przednie - w samochodach osobowych zarejestrowanych po raz pierwszy po dniu 30 czerwca 1993 r.,
c) siedzeń w pojazdach innych niż wymienione w lit. a i b, wyposażonych w punkty kotwiczenia pasów bezpieczeństwa - zarejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1993 r.;
przepisów lit. a-c nie stosuje się do pojazdu z nadwoziem otwartym;


Wszystko zależy od daty rej. bo ten rocznik jest przełomowy. Może być tak że musi, a może że nie musi, ale to już Marcin sobie musi sam sprawdzić, bo to on ma dwód rej. w ręce
  
 
I teraz masz racje, a Mar pytal sie o samochody sprzed czerwca, a te - jak sam napisales - pasow zamontowanych miec nie musza.
  
 
Qubek, ustawa tak naprawdę precyzuje jedynie, czy samochód mógł wyjść wtedy z fabryki bez pasów zgodnie z ustawą. I może się okazać że faktycznie mógł wyjść i mógl być jeszcze bez tych pasów legalnie zarejestrowany. Natomiast to wcale nie znaczy że faktycznie bez pasów wyszedł, bo to, że prawo do tego czasu na to pozwalało, to wcale nie znaczy że samochód tych pasow nie miał. A jeżeli miał , to pomimo ustawy ma je mieć po dziś dzień. Insza inszość kto tego teraz dowiedzie...
BTW teraz tak zakumałem, Marcin Ty tam masz chyba 1300 ccm? Bo wtedy to auto się łapie pod tą drugą datę...
Jakoś mi się tak zakodowało w pale, że kant to musi mieć 1500

OT
ten przepis dot. pasów jest naprawdę zagmatwany, jak się w niego dobrze przypatrzycie, to zauważycie pewna totalną abstrakcję
  
 
To nie jest ustawa, tylko rozporzadzenie odpowiedniego ministra. I nie uwazam zeby bylo bardziej zagmatwane niz normalnie tego typu teksty.

Jego znaczenie jest jasne - jesli samochod zostal wyprodukowany przed 30 czerwca 1971, to nie musi miec pasow z przodu. Dla mniejszych silnikow te daty sa jeszcze pozniejsze.

I naprawde nikt nie sprawdza, czy dany egzemplarz mial fabrycznie zamontowane pasy, tylko ktos je odkrecil i wsadzil w ich miejsce zaslepki, czy tez nie. Takim samochodem przechodzisz normalnie przeglad bez pasow i tyle.

Nie ma co robic problemow tam, gdzie ich nie ma.
  
 
Cytat:
I naprawde nikt nie sprawdza, czy dany egzemplarz mial fabrycznie zamontowane pasy, tylko ktos je odkrecil i wsadzil w ich miejsce zaslepki, czy tez nie. Takim samochodem przechodzisz normalnie przeglad bez pasow i tyle.



Toteż i napisałem:
Cytat:
Insza inszość kto tego teraz dowiedzie...


I nie szukam żadnych problemów gdzie ich nie ma. Jakby nie było , to by pytanie nie padło. EOT