[MKVII]wysokie obroty na zimnym silniku - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SEGE, ja też napisałem swoje zdanie.
U mnie bynajmniej silnik śmiga bez problemu, jak odepnę przepływkę auto mi nie gaśnie, jazda bez podpiętej przepływki skutkuje tym, ze auto więcej spala. Miałem podobny problem po swapie, miałem przepływkę z 1,6, włożyłem tą co miałem i problem zniknął z obrotami.
  
 
Cytat:
2012-08-10 11:03:48, kiciek pisze:
SEGE, ja też napisałem swoje zdanie. U mnie bynajmniej silnik śmiga bez problemu, jak odepnę przepływkę auto mi nie gaśnie, jazda bez podpiętej przepływki skutkuje tym, ze auto więcej spala. Miałem podobny problem po swapie, miałem przepływkę z 1,6, włożyłem tą co miałem i problem zniknął z obrotami.



Czyli mogę mieć walniętą przepływkę? Nie spodziewałem się takiego obrotu sytuacji
  
 
Moim zdaniem przepływka. Sprawdź od kogoś z okolicy.
Chyba, że moją chcesz przepływkę z 1,8.
Krokowy też mam na sprzedaż z 1,8.

[ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2012-08-10 11:12:17 ]
  
 
Cytat:
2012-08-10 11:11:49, kiciek pisze:
Moim zdaniem przepływka. Sprawdź od kogoś z okolicy. Chyba, że moją chcesz przepływkę z 1,8. Krokowy też mam na sprzedaż z 1,8. [ wiadomość edytowana przez: kiciek dnia 2012-08-10 11:12:17 ]



Napisz priv co za ile.
  
 
poszło.
  
 
A ja Ci kolego powiem tak: sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Każdy to omija a to jest bolączką większości naszych escortów. W ASO oczywiście powiedzą że to jest łącznie z listwą wtryskową i jest to nierozbieralne ale to g....no prawda. Wymieniłem u siebie i auto śmiga jak należy!!!
  
 
Kiciek to nie jest jarmak tylko forum.Od dluzszego czasu cie obserwuje i ty wszystko masz i wciskasz kit ludziom oby tylko opchnac i kase z tego miec.Moze bys tak doradzil koledze zeby wzial benzynke i przeczyscil na przeplywce te druciki co?

[ wiadomość edytowana przez: batigol66 dnia 2012-08-11 08:50:44 ]
  
 
a Ty jak masz problem nie używasz szukajki tylko śmiecisz forum, ja staram się pomóc kolegom, a że mam co nie co do escorta to proponuję, nic na siłę.

Ty jedynie dużo szczekasz i jesteś zbyt opryskliwy na to forum moim zdaniem. Nie rób OT (off-topic, gdybyś nie wiedział co to jest). Masz problem, pisz na priva koleżko.
  
 
MODERATORY PROSZENI O INTERWENCJĘ
  
 
Nie mam problemu tylko najpierw doradz koledze zeby te czesci przeczyscil hm?
  
 
Jeśli zdecydujesz się czyścić to przygotuj sobie klucze TORXy z otworem, bo w śrubach jest wewnątrz bolec. Ja jak czyściłem to ich nie miałem, ale byłem na tyle zawzięty, że odkręciłem to żabką chwytając za cały łeb śruby.

Oprócz tego wystarczy Ci benzyna ekstrakcyjna i malutki pędzelek.
  
 
Bierzesz maly srubokrecik mlotek i lekko pukniesz w te bolczyki i ulatuja a ty sie meczysz.Zakladasz normalny torks i tyle.
  
 
Cytat:
2012-08-10 13:29:31, jk-cbr pisze:
A ja Ci kolego powiem tak: sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Każdy to omija a to jest bolączką większości naszych escortów. W ASO oczywiście powiedzą że to jest łącznie z listwą wtryskową i jest to nierozbieralne ale to g....no prawda. Wymieniłem u siebie i auto śmiga jak należy!!!



To zapewne nie to. Na gazie dzieje się to samo, a tym steruje już inny komputer. Instalacja BRC Sequent24.
  
 
Cytat:
2011-10-04 23:58:20, michal_shuma pisze:
Witam wszystkich mam problem z obrotami w essim: Gdy odpalam auto na zimnym silniku obroty wskakują w okolice 2tys. wraz z rozgrzewaniem silnika spadają by po przejechaniu ok 2km wrócić na pozycję 900/1000 obr. bywa ze na rozgrzanym silniku po zatrzymaniu sie np. na światłach obroty zatrzymuja sie na 1,5 tys by po chwili spaść do normalnej pozycji. gdy zakupiłem auto przewody od lambdy były odłączone/urwane sąde wymieniłem na inną z essika"dawcy" krokowca czysciłem benzyną i wd 40 odłaczylem czujnik prędkości escort 1.6 16v 1997r. proszę o pomoc te obroty na "ssaniu" to do szalu doprowadzają [ wiadomość edytowana przez: zsmarti dnia 2011-10-05 00:31:36 ]



Sprawdź:
1. Czujnik temperatury
2. Przepływka
3. Krokowy (bocznikowy zawór powietrza)
4. Podciśnienia
5. A przede wszystkim poszukaj tzw. "lewego powietrza"
  
 
wlasnie mechanicy nie wiedza nikt nie wie a w krokowym jest taka sprezynka na tyle jezdzenia autem napewno sie skórczy i jest tam tez regulacja byc moze wystarczy wkrecic ta srube delikatnie.to moje zdanie na ten temat.
 
 
Odpinałem już VSS ale wtedy przy dojeździe do skrzyżowania obroty spadają poniżej 900 i silnik przygasa czyli czujnik działa prawidłowo. Spróbuje wymienić czujnik temperatury co idzie do komputera, a później zostaje serwis bo już nie mam siły.

[ wiadomość edytowana przez: skopek dnia 2013-10-05 00:41:06 ]
  
 
a ja powiem tak. u mnie problem z obrotami znikl po zrobieniu wiazki silnika. wczesniej zawieszal sie na 1200-1300 czy zimny czy cieply. podmienianie krokowca, czyszczenie, szukanie lewego powietrza. zero zmian. ciagle byl problem, a po regeneracji wiazki jak reka odial.
  
 
Czujnik podmieniłem i dalej to samo. Mierzyłem rezystancje czujników bezpośrednio na wtyczce komputera i nie odbiegają od książkowych.