Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-06 22:43:50 az to kolega upierdliwy
nastepna fota bedzie z obudowa - zdemontowałem bo przekładałem chłodnice |
zigg mk7 Piotrków Trybunalski | 2011-10-06 22:44:27 Nie upierdliwy tylko spostrzegawczy |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-06 22:46:16 to zapytaj nie oceniaj
|
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2011-10-07 06:39:57
Kolega ma na pewno sprawne bo juz wszysko ma super/extra ino zbyt mietkiego ma |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 09:16:33
wiesz miejsca pod maska mam na tyle że zmiesci mi sie rozpórka, a ze za pytam do jakich pozespołów niby tracę dostęp??? nie wiemm jak ty ale w tamtych okolicach nie grzebałem od czasu generalki - bo nie ma potrzeby, zreszta, odkrecenie jejnie stanowi żadnego problemu, tuleje mam z proflexa wiec sztywniej juz byc nie moze - no chyba ze unibole (ale bez przesady) rurkowe konstrukcje mi sie nie podobaja - a chce żeby było 2 w jednym ladnie i sztywno |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 09:17:20
wiesz w moim wieku juz sie zdarza... |
stilon Ford Escort RS2000 Elbląg | 2011-10-07 10:00:20 w/g mnie kicha to pod maske wpakować |
profil-usunięty | 2011-10-07 11:28:24 Kol.Qrba,posłuchaj dobrych rad ludzi mądrzejszych i bardziej doświadczonych w tych tematach od siebie.
Więcej pokory. |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 11:30:20
ups ostro a jasniej .. |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-10-07 11:40:54 Nie podoba mi sie. Do swojego rsa bym w zyciu tego nie zalozyl. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-10-07 12:46:42
1. Jak symulujesz obciążenie w Solidzie (skąd bierzesz wartości i kierunki obciążenia)? 2. Sztywność porównujesz z jakim profilem alu czy stalowym? Taki sam jak laminat? Grubości ścianek te same? 3. Sklejasz dwie połówki "odlewu" ze sobą i razem z alu i to uwzględnia Solid w obliczeniach? Mi osobiście się nie widzi kształt obły, wolę profile kanciaste: KLIK Ale oczywiście każdy ma inny gust. [ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2011-10-07 12:57:17 ] |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 13:06:40
smallsize - i ty przeciwko mnie Brutusie? |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2011-10-07 13:09:50
pokory nigdy nie za wiele... Doświadczonych może i tak, Ale rad ludzi mądrzejszych...? To poleciałeś |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 13:19:43
kieronekk obciążenia jest oczywisty ... jedno mocowanie uziemiasz do drugiego dołączasz obciążenie zaczynasz od 2kN i lecisz w góre, doszedłem do 10kN jako odniesienie uzyłem rozporki stalowej fi 30 i ogladasz w femapie - kompozyt epoxy vacum wegiel - kanapka -klejenie |
shadk-k Sympatyk FEFK mkV Ghia Kędzierzyn-Koźle | 2011-10-07 13:31:04 nie sluchaj innych, Twoje auto ma sie podobac i służyc tylko i wyłącznie Tobie
wizualnym majstersztykiem to nie jest ale wytrzymałościowo powinno być ok. |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2011-10-07 13:52:15
tak masz racje wiadomo ze rurka będąca rpostym kawałkiem bedzie x razy bardziej usztywniała karoserie niż wygięty kawałek który bedzie działał jak sprezyna - mimo wszystko i tak lepiej niż bez geometrie wzorca ściągnąłem z oryginału - miałem jakis tki złom w garazu, - naprezenie nie przez srodek - byłoby bez sensu - tylko w osi mocowania - uzywam ST1 w Femapie mozesz take rozwiazanie zapisac - ale - ja tego nie zrobiłem, bo to nie apteka i bardziej chodz mi o idee - poziom bezpieczeństwa 1,75 i wystarczy |