Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2011-10-18 22:22:49 jak już swapujesz to uderzaj w zetec 2.0 sliver top, wyjdzie sporo taniej od n7a a na pewno Cię zadowoli |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2011-10-19 14:28:09 ale N7A ma wiele ładniejszy dzwięk w sumie każdy motor bedzie lepszy od 1.4 cvh.co do mocy n7a to na spocie na hamowni powypluwały everlastowi 143km a mi 147km i 193 nm przy prawie seryjnych motorach,czyli jak na pełnoletnie,katowane całe życie motory wynik bardzo dobry faktycznie silvertop tańszy odpada wiele rzeczy jak server podliczył..z drugiej strony jak sie mondkiem kumpla przejechalem,to do rsa mu duużo brakuje |
daras84 Sympatyk FEFK Sauber mk7 Gliwice | 2011-10-19 14:49:26
wystarczy zostawic stara skrzynie ib5 i nie interesuje cie wymiana polosi wybierakow itp, a i kpl sprzeglo jest 4 razy tansze co do modow 1,4 cvh to wystarczy zalozyc caly osprzet z 1,6 laczni8e z walkiem, i mamy okolice3 85-90 hp |
kylo32 (M) Site Admin Lublin | 2011-10-19 15:20:33 Jak byś chciał 1.6 zeteca w stanie niemal idealnym to moge w miarę tanio oddać mój, silniczek po remoncie, gaz sekwencja... Reszta escorta będzie gratis |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2011-10-19 16:21:20 uwielbiam "młodzież" na forum od razu humor się poprawia.
Ale nie zapominajmy kiedyś bardzo dawno temu tez mieliśmy takie dylematy Najprościej sprzedac i kupic inny samochód |
arti31 Sympatyk FEFK Peugeot 407 Inowrocław | 2011-10-19 16:38:58 Oj Remik.. sam latasz a innych wbijasz w ziemię
Pomyśl o zetecu 1,8 115 ps [ wiadomość edytowana przez: arti31 dnia 2011-10-19 16:40:59 ] |
RemikGT Sympatyk FEFK Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2011-10-19 16:41:28
|
Zbysio007 Sympatyk FEFK Ford Escort Cieszyn | 2011-10-19 16:52:46
Prawda w 100%. Podpisuje sie pod tym. Teraz jak nabylem minimalna wiedze to, az chce sie smiac ze swojej głupotki |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-10-19 18:14:41 ja nie mialem dylematow
posiadajac 1.4 ( z reszta do dzisiaj. to juz z 8 lat ze mna jest ) i chcac miec wiecej mocy.... ....kupilem RS'a2000 i problem podniesienia mocy znikl. |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2011-10-19 20:45:08
|
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2011-10-19 21:21:15 można trafić RSa za małą kasę który ma zdrowy silnik, raczej to szczęście niż dobre szukanie.
Kolego, kup sobie RSa całego, przełóż co trzeba i ciesz się z jazdy. Spali ci pewnie tyle samo co 1.4. |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2011-10-19 21:36:14
leszek dobrze prawi. mam porownanie jezdzac po krakowie. 1.4 w gazie i rs pala prawie tyle samo. moze jest roznica litr-poltora, ale ruszanie, wyprzedzanie no i w trasie jak sie chce szybko jechac to rs mniej pali niz 1.4 |
magik_222222 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Poznań | 2012-03-04 00:02:42 Witam was. Dawno mnie nie było. mała zmiana planów. Da rade do 1.4 wsadzić 16 zaworowa głowice od 1.6?? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-03-04 00:06:09 nie da rady a koledze proponuję zakładać wątki zgodnie z zasadami tu panującymi. Jesteśmy tu po to żeby sobie pomagać ale pewne reguły trzeba przestrzegać.
|
magik_222222 Sympatyk FEFK Ford Escort mk7 Poznań | 2012-03-04 00:40:52 Po przeróbkach tez nie wejdzie? Niedługo będę musiał wyremontować silnik więc już chciałem go poskładać na lepszych częściach i żeby miał lepszego buta. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-03-04 00:43:28 wiesz co, nie da się. Nawet po przeróbkach. |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2012-03-04 00:50:51 weź poczytaj co to są za silniki i czym się różnią, to bedziesz wiedział czemu nie pasuje. To nie lego, że wszystko ze wszystkim sie łączy. drugą sprawą jest sensowność takiego zabiegu. nie ma żeczy, której odpowiednim nakładem środków byś nie zmodyfikował, tylko czy ci się to wogóle opłaca? inną sprawą jest wysterowanie takiego cuda. bedziesz specjalnie to stroił czy liczysz na cud, że wszystko da ci ot tak maksymalne możliwe przyrosty? Liczysz wogóle na jakieś konkretne?
Pomysł chybiony, chyba że ma to być "sztuka dla sztuki". NIe zrozum mnie źle. nie mam zamiaru cię dołować, wyśmiewać itp. Zwracam twoją uwagę realność pomysłu, zgodnie z powiedzeniem "mierz siły na zamiary". Jak chcesz mieć 16V to wsadzaj zetecka i bądz szczęśliwy [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2012-03-04 00:51:35 ] |
evol_umf Sympatyk FEFK opel ascona Szczytno | 2012-03-04 01:07:12 http://www.youtube.com/watch?v=CLP-6wxnH3g im powiedzcie, że się nie da
Chłopaki mają rację - jeśli chcesz się pchać w modowanie 1.4, to będzie on więcej palił - zbyt mała komora aby stosować uboższą mieszankę na każdy cykl pracy, co w efekcie dałoby lepsze spalanie przy większe j kompresji (silnik spala powietrze a benzyny i iskry potrzebuje wyłącznie do zapłonu danej ilości powietrza). Osobiście dał bym porządną listwę wtryskową i sprężarkę mechaniczną (na pasku a nie kolektorze), wtedy też nowa głowica, ale wał tego nie wytrzyma. Jak zamówisz wał np u edelbrocka ( minimum 1200$ ), to się okaże, że blok ma zbyt małe podparcie i nie mówiąc już o wymienionych tłokach czy korbowodach - z tego silnika zostanie tylko pojemność. Zabawa będzie kosztowała więcej niż zakup trzech używanych RSów licząc same części, a policz jeszcze montaż i strojenie. W sumie to nie widziałem w ofercie nigdzie części o średnicy i skoku tłoka zbliżonym do fordowskiego 1.4, więc wszystko na zamówienie. Im dłużej patrzę w te wszystkie modyfikacje i temu podobne, tym bardziej podobają mi się stare konstrukcje gaźnikowe, gdzie mocy nie było dużo a i tak jechało. Reasumując - "Dużą pojemność może zastąpić tylko większa pojemność" - Adam Opel. |