[krojek] gadżety ;) - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
łooo a roztaw masz zachowany 4x100?? to pewnie p260/t240 masz bo Vti mialo tarcze ale to juz 4x113,3

kiedys gdzies czytalem ze podobno mb2 - d14 na rynek niemiecki mialy na tyl tarcze, ale osobiscie wszystkie na bebnach widzialem

sam do siebie dlugo swapu tarcz szukalem za normalnie pieniadze

jak chcesz to ASR daj na tyl ze stabem ale wiadomo wtedy od razu wahacze tez do wymiany i poli wpakuj pieknie to wyglada i mega usztywnia dupe
  
 
Działam dalej Dokładka zderzaka oraz odnowione wahacze + nowe poliuretanowe tuleje.





[ wiadomość edytowana przez: krojek dnia 2013-01-12 15:56:42 ]
  
 
Chłopaki z tymi tarczami na tyle to jest sprawa prosta - zależy od rocznika i wyposażenia. Jak był ABS to i były tarcze najczęściej. U mnie w chacie jest już drugi Aerodeck MB9. W poprzednim, 98r. nie było ABS'u i były bębny. Teraz mamy 00r., jest ABS i są tarcze tak więc by się sprawdzało. I z przodu jest normalnie rozmiar 240mm.
  
 
Przyjechały koła

  
 
Krojek, a jak jest z rudą w tych Hondach?
Kiedyś poproszę cię abyś mnie odebrał z Jasionki to sprawdzęco to jest(oczywiście nie za dziękuję )

Sam się zastanawiam nad takim wozidłem nawet w UK tylko jak później z przekładką?
  
 
Cytat:
2013-01-14 22:45:35, Kleszczak pisze:
Krojek, a jak jest z rudą w tych Hondach? Kiedyś poproszę cię abyś mnie odebrał z Jasionki to sprawdzęco to jest(oczywiście nie za dziękuję ) Sam się zastanawiam nad takim wozidłem nawet w UK tylko jak później z przekładką?



Jak z blacharką.. 2 zimy temu zaraz po kupnie konserwowałem, i jak na razie w podwoziu nic, ani śladu rudej. W nadwoziu też bez żadnych oznak, wszystkie profile zamknięte zalane woskiem i bez żadnych wyprysków Dla porównania miałem escort też dwa lata i poleciały nadkola, prawy przedni błotnik i skończyły się podłużnice. Fajna fura była tylko żeby te blachy były lepsze to bym dziś RS-em śmigał.

Oczywiście jeżeli tylko będzie taka możliwość to podskoczę po Ciebie I fajnie jakby to był weekend wtedy bez problemu podaję.
Pozdrawiam
  
 
Stabilizator tylni zamontowany Od razu odczułem różnicę, w zakrętach i na nierównościach prowadzi się dużo lepiej. Najbardziej podczas montażu zaskoczyło mnie to że łapy którymi mocowany jest stabilizator do podwozia są przykręcane odwrotnie (nie robiłem żadnych dodatkowych dziur w podłużnicy użyłem tych co były), no i znów przerabiany był wydech :|

  
 
Dziś oprócz porządnego sprzątania w środku zamontowałem przerobiony czarno matowy grill

  
 
no nieźle, zamiast tego ślau po znaczku mogło być prosto.
  
 
W końcu ciepło i sucho Samochód wymyty i.. tak wytrzymał 2 godziny, później spadł deszcz..

Samochód trzeba obniżyć i tylko przez gwintowane zawieszenie.

Pokrowce zostały wywalone, na dniach zostanie też obszyta kierownica.


Nowe radio Sony CDX-GT434U


To co wożę w bagażniku, subwoofer aktywny peiying 500W i kondensator 1,2F
  
 
bardzo ładnie się prezentuje
  
 
Cytat:
2013-04-13 20:36:23, sebastianb43 pisze:
bardzo ładnie się prezentuje



Dzięki Kolego
  
 
Cześć Ostatnio brak czasu praktycznie na wszystko więc modyfikacje idą bardzo powoli do przodu. W wielkim skrócie co zostało zrobione

Wymiana głośników w drzwiach kierowcy na boschmann 600 5-star, zamontowanie dystansów i wygłuszenie drzwi. Jest lepiej od seryjnych ale bez rewelacji, do mocnego uderzenia jest subwoofer. Niestety brak zdjęć ;/

Na ile mogłem wymyłem komorę silnik oraz elementy silnika.



Kupiłem (pewnie już wszystkim znane ) owiewki Heko. Wygląd + wygoda.



Przerobiłem grill i halogeny. Tak teraz prezentuje się przód.



I najlepsze na koniec Oklejona zostało drewnopodobna listwa w kabinie. Tak to teraz wygląda



Fajnie tu do was zaglądnąć i popatrzeć na wasze projekty, dalej mam sentyment do escorta Pozdrawiam

Teraz piwko i weekend
  
 
Dawno nie pisałem, jednak "dzieje się" Ostatnie zmiany, modyfikacje i naprawy to między innymi:
- gałka VTI
- spryskiwacze reflektorów
- ściemniacz (który krok po kroku jest montowany).
- parówa
- nabicie klimatyzacji
- zakupiłem washersy

Kilka fot


Parówa jest świetna, jednak w połączeniu parówa + apexi N1 całość urywa łeb. Końcowy wydech zmieniam na twin loopa
  
 
Ile za tą parówę dałeś?jakbym takie coś do rsa zapodał to by ludzie uciekali przede mną


[ wiadomość edytowana przez: lukirs dnia 2013-08-13 21:05:10 ]
  
 
Etap. 1

W końcu jutro rozbieram silnik i okaże się co i jak, do tej pory oleju nie brał także mam nadzieje że wszystko będzie ok. Co zostało kupione i zostanie wymienione:
- uszczelka głowicy OEM
- uszczelka kolektora ssącego OEM
- uszczelka kolektora wydechowego
- uszczelniacze wałka rozrządu
- świece NGK
- pompa wody AISIN
- pasek gates
- napinacz koyo
- nowa chłodnica wody z VTI
- filtr oleju OEM
- olej vavoline maxlife 10w40
- płyn chłodniczy 8l
- termostat
- uszczelka pokrywy zaworów elring
- nowy korek chłodnicy

Ewentualnie uszczelniacze zaworowe, zawory, pierścienie to kupię jak będzie potrzeba.

Ogólnie chodzi o zaglądniecie i sprawdzenie że wszystko jest OK i wytrzyma "pomysł" na przyszły rok

Etap. 2

- kompletne sprzęgło exedy
- skrzynia z 1.4
- mtf

Poza tym dodaje zdjęcia ze zlotu w Krośnie..

  
 
Czemu skrzynia z 1.4? inne przelożenia?
co za projekt będzie w przyszlym roku?
co za zlot w Krośnie byl?
Podobają mi się civici, i te nowsze i te starsze.
  
 
Cytat:
2013-10-16 21:53:51, Kleszczak pisze:
Czemu skrzynia z 1.4? inne przelożenia? co za projekt będzie w przyszlym roku? co za zlot w Krośnie byl? Podobają mi się civici, i te nowsze i te starsze.



Tak jest, mniejsze przełożenia przez co szybciej będzie się zbierał
Projekt jeszcze dogrywany, jak już będę miał koszta, listę co kupić wtedy podzielę się informacjami.
Zlot Honda Podkarpacie, 15.09.2013 w Krośnie

  
 
Etap. 1 - zakończony. Jest dobrze czyli tak jak powinno być Koszt 2300 zł.

Teraz zanim zacznie się etap 2 wpadł mały gadżet. Chociaż gdybym wiedział ile będzie ciągnięcia tych kabli to bym sobie darował Zdjęcia nocne średnie, niestety telefon nie daje rady.. Za dnia zrobię foto jak skończę wykończenie słupka, ustawienie zegarów bo trochę krzywo. Całość zostanie jeszcze podłączona pod dimmer bo ciut za jasna.







  
 
Zimą ogólnie nuda.. Zbieram gadżety na wiosnę Zegary zamontowałem, do zamontowania została tylko podstawka pod filtr i czujnik temperatury. Tutaj zegary w dziennym świetle



Dalej.. Kupiłem gwint, co był za rok nie było wysoko


Przy okazji wymiany zawieszenia, zostaną wymienione dolne sworznie, końcówki drążków kierowniczych, tuleje wahacza zbieżności z tyłu na poliuretan.

Fajnie było by zmienić alusy na coś z polerowanym rantem?? 15 lub 16 cali. Z jednej strony mam te dezenty, proste z fajnymi oponami i ogólnie ok.. ale bez szału ;] Ale z tym do marca.

Ok.. co tam dalej. Z szukaniem skrzyni sobie darowałem, prawdopodobnie znajdę i to szybko a teraz kupię lekkie koło zamachowe. Sprzęgło jest, będzie lekkie koło wtedy wpadnie skrzynia całość złożę i jeśli będzie ok to tak zostanie.

Wszystkim chciałem życzyć wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku i dużo mamony Tak aby projekty były co raz ciekawsze