Pomysl na zagospodrowanie C30SE ;)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Taki oto sobie projekcik powstaje w wolnej chwili, jezeli byli by zainteresowani to moge co jakis czas aktualizowac temat z racji tego ze motrownia oplowska
  
 
dawaj szczegóły jakieś W coś Ty to włożył ?
  
 
rozumiem, że priorytetem były 2 bagażniki i zrobienie na złość mechanikom, serwisującym silnik i osprzęt

tylko pod drift czy coś jeszcze?

i co za skorupa?

  
 
Zamysl byl prosty na poczatek c30se, ktore kupilem za nie wielkie pieniadze wlozyc do lekkie go nadwozia. Pomyslow bylo kilka, pierwotnie Ascona B lub Manta. Z braku sensownych egzemplarzy zaczalem myslec nad kilkoma przednio napedowymi compaktami ale zadne nich do konca mi nie pasowalo.
Czerwiec, tor Bilgoraj pada deszcz, mam okazje pojezdzic Etrzydziecha 1.8 w gazie, szpera 100%. Po tej przejazdzce swita mysl moze BMW serii 3, kij ze pelno tego jezdzi w drifcie, ale troche latwiej bedzie z gadzetami i napedem . Tego samego dnia wieczorem kolega mowi ze w Pawlowie (Szrot) stoi E30 w calkiem niezlym stanie, z lekko rozbitym przodem. W poniedzialek pojechalem obejzec, we wtorek juz ja pakowalem na lawete
Tak w telegraficzbym skrocie stalem sie posiadaczem lekko zdekompletowanego bmw E30 w dwoch furtkach kolor diamond szwardz .
Do polowy grudnia nic sie nie dzialo po za wybebeszeniem wszystkiego i dumaniem
Na dzien dzisiejszy silnik i skrzynia siedza na lapach, zostala wyrzezbiona nowa podloga. W najbliszych planach wystrugac wal i dokonczyc tunel, potem klatka bezpieczenstwa i dalsze ciecie budy

W brew pozorom kolektor i swiece mozna zdjac/wykrecic bez wyciagania silnika, za to miska to 10 min roboty.
Bagaznika nie bedzie poniewaz przod zostanie najprawdopodobniej skrocony o jakies 10cm


[ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2012-01-07 18:14:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2012-01-07 18:15:36 ]
  
 
niektóre pomysły nie przestaną mnie zadziwiać

z uwagi na seryjnie idealne rozłożenie masy, ciekawi mnie jak się kundelek będzie prowadził po zmianach.

a z dawnych własnych doświadczeń, przed upalaniem dobrze wzmocnij tylne kielichy
  
 
O wywarzenie sie nie martwie poniewaz po mocnym pocieciu tylu i wlozeniu ciezszego silnika srodek ciezkosci mocno przenosi sie na przod. Mi zalezy zeby tyl w miare dociazyc zeby auto dobrze sie napedzalo w poslizgu. Chociaz tak naprawde zabawa z wagami bedzie dopiero blizej finiszu.







  
 
Gdybyś potrzebował jakiejś pomocy szukaj na forum naszego klubu SCS Szczecinek . Kolega Sosen generalnie bawi się driftem ( zawody ogólnopolskie ) W swoich betach powsadzał już chyba każdy możliwy motor - ostatni jaki pamiętam to był chyba montaż w E28 silnika od BMW 850 , natomiast kolega PEVO w swoją Asconę wsadził jeśli dobrze pamiętam senatora 3.0 także w razie czego z pewnością Ci pomogą w tym temacie. Zresztą na forum jest tylu wariatów że zawsze znajdziesz tam pomoc w temacie najdziwniejszych przeróbek

Tu masz np wychylenie nad jakim Sosen jakiś czas temu pracował i co osiągnął:




A tu wspomniana wcześniej Ascna z senatorem:


  
 
Dzieki za zaproszenie
Sosen i jego projekty sa mi dobrze znane
  
 
I wszystko jasne
  
 
Projekt powoli idzie do przodu, ale z racji braku czasu kroki sa raczej male
Klatka z krzyzami w drzwiach i zastrzalami do przenich kielichow jest, buda w newralgicznych punktach ob spawana:



Wraz z klatka doszlo okolo 30kg wiec ogolny bilans trzeba bylo jakos wyrownac





[ wiadomość edytowana przez: -kudlaty- dnia 2012-05-20 16:43:31 ]
  
 
BMW nie umarło, tylko proces fazy projektowania tyle zajmuje czasu
Cos tam powoli idzie do przodu, buda/klatka mam nadzieje ze skończona, pospawane, poczyszczone, pomalowane i mam nadzieje ze tyle






Tak to mniej więcej wygląda na dzień dzisiejszy, teraz włożyć motor i go odpalić...
  
 
Witam
Mam prozbe. Jak ktos by mial schemat do c30se, lub co lepsza, mniej wiecej pamieta co z czym zmostkowac i pod jakie kolory kabli podpiac plusy/minusy i ta wiedza chcial sie podzielic. To bym byl niezmiernie wdzieczny tak ze flacha ze mnie .
Niestety w moim komputerze z Toleracem monitor padl i chyba w najblizszym czasie sie go niedoczekam
  
 
Mala aktualizacja : pod maska prawie gotowe, silnik odpalony. Wpadly jakies tam lekkie elementy i wiele innych mniejzauwzalnych elementow.
Kilka zdjec reszta troche pozniej



stan z przed kilku miesiecy

Troche monolog, ale co tam