Corolla 1.3 12V gaźnik- Problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ma ktoś może zdjęcia gaźnika od tego silniczka? Bo dzisiaj rozebrałem to wszystko tam pod filtr powietrza pozdejmowałem i wydaje mi sie ze na gaźniku czegos brakuje;/ jest taka zapadka zaraz obok tego jak wchodzi paliwo do gaznika i ona cos regulkuje obok niej jest taki drucik ani zapadka anni ten drucik nie sa do niczego podpiete to wsyztsko tak lezy i dynda;/ Jak zalozylem ta zapadke na drucik to i owszem samochod odzyskal obroty ale zaraz po odpaleniu mial tyle jakbym wcisnol gaz do dechy:O a gaz wogule nie był wciśniety;/ I nadal walcze z tymi obrotami.. Zdjąłem właśnie gaźnik i bede go czyscil ale nadal nie wiem co z tym problemme zdobic;/ Mozecie polecic czym najlepiej do wyczyścić? Przepustnica chodzi wszystko ok. tylko jeszcze jeden szczegół zauważyłem ze linka od gazu jest bardzo luzna;/ To moze miec na cos wpływ? nie ma odrazu reakcji dopiero trzeba troszkę wcisnac pedal zanim zareaguje;/ jeśli ktoś wie coś na ten temat to prosze o pomoc.

Pozdrawiam Paweł


A chciałem dodac że powyższy gaźnik jest tłoczkowy! W samochodziku ostatnio wymienilem swiece i kable na nowe, ale jak na 75KM to ten silnik zachowuje sie jakby mial 20;/ może trzeba zaplon ustawic? a świece lubią sie zalewac;/ Nie wiem kto tam grzebal przedemna zanim kupiłem samochodzik ale spartolil niezle robote jakies braki w gazniku, a sam gaźnik przykrecony na 2 śruby pozostale chyba zostaly zgubione;/ Pomozcie mi naprawic ten silniczek!

[ wiadomość edytowana przez: Paulos_87 dnia 2007-01-22 11:34:30 ]
  
 
podaj WIN nadwozia sprobuje zrzucic cos z EPC.
  
 
VIN:

JT1L0EE8005079468

Jesli mozesz to zrzuc!

Dzięki
  
 
Paulos nie pomogę Ci bo się nie znam ale zrobiłam zdjęcie książce Etzold'a - może coś pomoże...
Przesyłam linki bo zdjęcia są w dużej rozdzielczości i jeśli ktoś tu korzysta z modemu to zrobilibyśmy mu wielkie świństwo

>>GAŹNIK<<
>>SCHEMAT<<
>>REGULACJA<<
>>ZAMONTOWANIE i WYMONTOWANIE<<
>>DIAGNOZA<<
  
 
Podaj jeszcze kod modelu albo silnika, bo EPC podaje dwa silniki 1,3: 2EL i 2ELC, a nie wiem czym się one różnią.
Jak nie wiesz który masz silnik to odczytaj z tabliczki znamionowej kod modelu. Będzie wyglądać tak: EE80L-ELxxxx.
Oczywiście to będzie przy założeniu że silnik w tym aucie jest oryginalny dla tego modelu.
Pozdro.

Ps. Skąd jest to auto ? Ściągane z USA, Bliski Wschód ? EPC nie rozpoznało tego numeru VIN w bazie europejskiej
  
 
Witam

Kod silnika to

EE80L-ELMDOG

Samochodzik nie mam pojęcia skąd przyjechał;/ taki numer VIN jaki mam w dowodzie taki wpisałem wiem ze jestem 3 właścicielem w kraju a samochód 1rejestracje w Polsce miał w 1996roku. Co dziwne Kolor Rolki ma 80%perły sam byłem zdziwiony jak na tamte lata... Jest to taki szafirek przechodzący w niebieski w słońcu. A jestem pewien że malowana nie była!

Madziu dziękuje za te zdjęcia. Nie otwiera mi sie ten montaż - demontaż

Pozdrawiam Paweł
  
 
Paulos źle link wkleiłam, zjadłam literkę

>>ZAMONTOWANIE I WYMONTOWANIE<<
zapodałbyś jakieś zdjęcie Rollki - z przyjemnością oglądnęlibyśmy :: ::


[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2007-01-23 11:21:04 ]
  
 
Przypatrz się dobrze, czy to przypadkiem nie jest -ELMDCG, bo taki symbol mi podpowiada.
Za chwilę spreparuję Ci zrzuty z EPC.
Pozdro.
  
 
Tak DCG sorki za pomyłkę ale w garażu ciemno jedna żaróweczka na ogromny garaż i przy światełku telefonu musiałem czytać a tabliczka jest troszkę przytarta na dodatek;/ Właśnie wymyłem gaźnik i zauważyłem ze tłoczek nie chce odbijać za każdym razem;/ Rozebrać go?? Qrcze i nadal wydaje mi sie ze czegos tam brakuje i nie mam pojecia czego. Widac ze ktos juz krecił kiedyś śrubkami regulacyjnymi. Zdjęcia bym wam chętnie zapodał ale nie mam dostępu do aparatu;/ Jak Tylko będe miał to bez problemu wrzuce fotki. Czekam na dalsze podpowiedzi co z tym zrobic?

Pozdrawiam Paweł
  
 
To co EPC mi mówi na temat gaźników w Twoim modelu znajdziesz TUTAJ.
Musisz sobie poskładać do kupy te obrazki, bo szczegółów nie mieści na jednym ekranie. Pokazuje jakieś dwa gaźniki. Z opisów obrazków dojdziesz co z czym.
Pozdro.
  
 
Dzieki wielkie juz wiem czego mi brakuje...

Sami zobaczcie:




I co ja mam teraz z tym zrobić? czyms to zastąpić czy gdzies da sie dostac takie pierdółki do gaźnika? Brakuje:

1. zabezpieczenia
2. tulejka
3. Sprężynka

Tak jak mówiłem dyndał sobie ten drucik obok tej zpadki....

To moze miec wplyw na brak wolnych obrotów??

pozdrawiam Paweł

Jeśli zdjątko się nie wczytuje to jest Tu:

Brakujące elementy Gaźnika

[ wiadomość edytowana przez: Paulos_87 dnia 2007-01-23 16:42:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: madzia_83 dnia 2007-01-23 19:33:31 ]
  
 
Skoro te elementy mają swoje numery na tym rysunku to znaczy że występują jako część zamienna. Druknij sobie ten rysunek, jedź do ASO i zamów te drobiazgi
Pozdro.
  
 
U mnie w poblizunie ma ASO Toyoty najblizsze chyba w kielcach...

Poprostu zrobilem wierna kopie tych czesci doroblilem sobie. Obudowe filtra powietrza ladnie odmalowalem na czerwony perlowy lakierek teraz bedzie ladniej pod maska A mam pytanie bo jescze tego nei poskladalem:

Czy Toyotka odpali bez obudowy fitra powietrza?? jesli te wszyskie przewody od filtra sa odpiete?? Bo gaznik jest totalnie rozregulowany z tego co widzialem;/ wiec trzeba sie bedzie bawic...

Wielkie dzięki za Pomoc

Pozdrawaiam Pawel
  
 
Mimo wszystko radzę Ci kupić te bambetle oryginalne. Obecne rozwiązanie traktuj jako awaryjne.
Charakterystyka sprężynki, którą dorobiłeś, na pewno nie jest taka jak oryginalnej. Możesz mieć problemy przy strojeniu gaźnika lub później w czasie jazdy, może za dużo palić, być słaba itp. w zależności do czego służy ta dźwignia i sprężynka.
Co do przewodów do obudowy... trudno wyczuć. Zależy czemu dany przewód służy. Może brać podciśnienie z obudowy do regulacji czegośtam, cholera wie. Awaryjnie, tak tylko żeby silnik zagdakał wydaje mi się że powinno odpalić ale do strojenia wypadałoby mieć kompletny gaźnik z kompletnym filtrem i dolotem.
Pozdro.
  
 
Ok postaram sie podzwonic jeschac do ASO i kupic. Dzisja juz bede wszystko montowal po regeneracji... Moze mi ktos opisac zasade regulacji takiego gaznika?? Jak to dokladiej zrobic?? Bo srobek regulacyjnych troche jest... Wiec czym ci sie reguluje?? I mam pytanko gdzie znajduje sie pompa paliwa??

Pzdrawiam Paweł
  
 
wszystko zamontowane a samochodzik nie ruszył... Jak zalozylem gaźnik to poszedl odrazun i pieknie pracowal ale zauwazylem ze ten tłoczk na gorze sie przycinal i byl w pozycjiotwartej wtey chodzil ladnie neistety kiey juz dostal troche paliwa wyrobil sie i odskakuje tak jak powinno byc... Tylko ze teraz to on wogule nie chce ruszyc... jak przytrzymam srubokretem ten tloczek i zrobie luke do przepustnbicy to startuje co ja mam teraz z nim zrobic?? Pozdrawiam Paweł
  
 
Heh, za dużo tych śrubek regulacyjnych jak dla mnie Ostatni gaźnik jaki regulowałem miał dwie śrubki do kręcenia
Najlepiej poszukaj gaźnikowca u Ciebie w okolicy. Chyba że ktoś tutaj zna dobrze ten gaźnik...
Ale i tak przed przeglądem czeka Cię wizyta w zakładzie gdzie mają analizator spalin.
Pozdro.
  
 
Chyba tak zrobie poszukam dobrego gaźnikowca... Tylko jak jechac do warsztatu samochodem bez przegladu?? i oc?? W tej chwili nawet nie przejdzie przegladu... W sumie u mnie wmiescier idzie sie na stacje kontroli pojazdow z dowodem i koles sie pyta czy samochod jest sprawny nawet go nie widzi jesli sie mu powie ze tak to podbija bieze pieniadze i z glowy. Chyba ze ktos ma zyczenie zeby mu przejzec samochodzic... Zreszta mój jak narazie nawet nie odpala;/ Bede myslal o jakims pożądnym fachowcu!! Dzieki z apomoc

Pozdrawiam Paweł
  
 
mam problem z odpalaniem toyoty corolli 1,6s 4af z gażnikiem. podczas odpalania zimnego silnika zalewa benzyną kolektor wylotowy Czy ktoś może na ten temat podpowiedzieć jakieś rozwiązanie?

Czym może to być spowodowane??