[MKVII] Podgrzewana przednia szyba - pytania

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
we wtorek jade po przendia grzaną szybę w zwiazku z tym mam dwa pytania i prośbę do tych co taką u siebie maja.

1. jaki opór ma jedna sprawna część grzania - jesli ktoś ma zainstalowaną u siebie i może zmierzyć omomierzem to byłbym wdzięczny.
2. jaki numer ma przekażnik do grzanej szyby - wiem tylko na razie ze 6 nóżek ma.
jak ktos w rejonie wrocławia lub na trasie wrocław - kraków taki ma to chętnie wezmę
3. potrzebuję jedno złącze pod bezpiecnzik 50A ten przy akumulatorze - najlepiej z tym czerwonym grubnym kablem.

dzieki wielkie

[ wiadomość edytowana przez: 400kv dnia 2009-11-01 19:03:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-01 19:16:07 ]
  
 
przekaźników jest na allegro jak mrówków, i są tam numery widoczne.
Sama oporność to nie zawsze gwarancja grzania całej szyby...
  
 
hej dzieki wszystkim za pomoc. szyba wymieniona, instalacja polozona, wszystko dziala wlacznie z podgrzewanaymi spryskiwaczami.
czekam na mróz.

dla zainteresowanych podaje opory przedniej szyby:
- strona kierowcy 1,9 Ω
- strona pasażera 2,4 Ω
  
 
Cytat:
2009-11-08 08:18:57, 400kv pisze:
hej dzieki wszystkim za pomoc. szyba wymieniona, instalacja polozona, wszystko dziala wlacznie z podgrzewanaymi spryskiwaczami. czekam na mróz. dla zainteresowanych podaje opory przedniej szyby: - strona kierowcy 1,9 Ω - strona pasażera 2,4 Ω


to wartości zmierzone, czy fabryczne? Dodam, że opór z grubsza powinien być podobny...
  
 
zmierzone oczywsiscie. pewnie powinny byc takie same.

po uruchomieni okazalo sie ze od strny pasazera nei grzeja 3 paski, wiec to odpowiada za ta różnice w oporze.
  
 
lepiej mierzyc prad.
98% miernikow na rynku 0 takich do 400zł to w tym zakresie opornosci mierza co chca
pewnie amperomierze tez maja w "klasie".
  
 
Podepnę się do tematu ;P

Głupie pytanie gdzie mierzyłeś tą oporność ?? Na kablach czy jak.
Bo ja mam 3 paski przed oczami niedogrzane ;D i los tak chciał że akurat mnie cholernie wku... jak jadę wieczorem czy też rano z przymrożoną szybą.
  
 
a co mogło sie stać jak nie grzeje szyba'?
  
 
Bezpiecznik, przekaźnik, kable mogły przegnić, może być uszkodzona szyba...
Moja kiedyś grzała - do puki nie było odprysku od kamienia, wtedy się troszkę też rozszczelniła.
  
 
Jak rozróżnić szybę podgrzewaną od zwykłej?
Czy są widoczne gołym okiem te przewody wewnątrz niej?
Mam w aucie podwójny włącznik podgrzewania, jakieś kabelki do spryskiwaczy idą zatem i szyba powinna być grzana ale coś mi się wydaje że jest zwykła...


[ wiadomość edytowana przez: snuffy dnia 2011-11-12 19:20:08 ]
  
 
Przypatrz się dobrze albo podłuż z tyłu białą kartkę - widać włókna które grzeją. Sprawdź też czy szyba jest podłączona do instalacji - wtyczki masz w rogach szyby na dole - takie chyba 2 pinowe wtyczki.
  
 
Podłączana jest pod podszybiem czy w kabinie?
  
 
Pod podszybiem, prawy i lewy róg. Jak podniesiesz maskę i zajrzysz pod podszybie to widać ...
  
 
Zgadzam sie z p_swiderski widac włókna to jest najprostsze sprawdzenie czy jest podgrzewana czy nie.