Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SXC Polonez 1.4 GLI 16V ... Warszawa | 2003-09-29 22:35:19 Cos tu namieszales Janio
Kiler pisze ze Rovera do jazdy na codzien, przynajmniej tak zrozumialem. Kiler, dobry wybor |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-09-30 01:23:36 Jeśli bym miał fiata na codzień i rajdówkę z roverem, to na codzień jeździłbym rajdówką... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-09-30 11:00:38 Dokladnie!
Roverek jako dupowóz, a Fiacior do rajdow. Moze kiedys jakis przeszczep do Fiata i jazda! |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-09-30 12:37:46 A potem silnik z Fiata do Polda? |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-09-30 13:22:37 ppredki:
Borewicz z 1980 roku w bdb stanie ciagle na sprzedaz - pisalem o nim juz kiedys. Cytat ze mnie samego:
Adamus [ wiadomość edytowana przez: adamus dnia 2003-09-30 13:27:33 ] |
Lava1 Felicia Combi / Mond ... Wrocław [Kiełczów] | 2003-09-30 14:03:14 No nie.
Ja rozumiem że może mój Polonez nie jest w 100 % oryginalny i zadbany,ale cena którą napisałeś jest szokująca. Za 2000 - 2500 to naprawdę woałbym qpić Caro niż Borewicza. A że miałem w kieszeni (dosłownie) 784,50 PLN to tyle za swojego zapłaciłem Cena wywoławcza była 1000 PLN Nawet jak włożę w niego kolejne 1000 to i tak będzie taniej niż tamten, ale może się nie znam Cena zadbanego (naprawdę zadbanego) Borewicza nie przekracza we Wrocławiu 1500 PLN. Za tyle mogłem qpić garażowanego i jeżdzonego przez dziadka. Zrobione ok 50 000 km, kremowy (czy kość słoniowa) ale nie udało mi się stargować do 1000 i poszedł na drugi dzień podobno za 1300. Dobrze jednak że tak się stało i teraz mam to co chciałem - wilka w owczej skórze. |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-10-07 16:22:24 Znalazłem coś co się nadaje do zbudowania rajdówki-1982 rok 1.5 za 900zł-wszystko orginalne oprócz siedzeń,ale i tak będą kubły.Mechanicznie stan średni-ale blacha się nadaje.Jutro chyba kupuję...już się zastanawiałem w jakim malowaniu go zrobić tzn chodzi mi o orginalne malowanie auta obrso a tych było kilka-jak nie kilkanaście.W grę wchodzi wersja żółta z czarnymi pasami,lub biała z czerwonymi.Ewentualnie starsza czarna z czerwonym paskiem. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-10-07 16:49:02 Jezeli juz zolte pasy to w sasiedztwie fioletowych. W latach osiemdziesiatych byly to barwy oficjalne FSO: zolta i fioletowa. Dopiero pozniej zmieniono je na bialo-czerwone.
BTW: jak juz kupisz, to jezeli mozesz to przyslij mi nr nadwozia, poniewaz mam pare watpliwosci nt. owczesnej tworczosci FSO. Z gory dziekuje. Adamus |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-10-07 16:56:23 O.k jak kupię to napiszę jaki nr nadwozia i zobaczymy jak go rozszyfrujesz-wtedy ja dokładnie powiem jaka to wersja. Może być? A co do kolorów fso sport to możliwe że były żółtofioletowe-tylko że na starych zdjęciach (jakość) ten fioletowy widać jak taki czarny wyblakły mat. |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-10-07 16:58:27 OKi - mozemy sie tak umowic
Kontrast zoltego przy fiolecie byl calkiem sympatyczny, ale w koncu uznali wyzszosc bieli i czerwieni. Przypadkiem...? Adamus |
Rally Polonez 1.4Gti16v Warszawa | 2003-10-07 17:19:59 Eee tam przypadkiem.......chyba tu zadecydowały względy polityczne,pozatym nie było też to brzydkie. Co do numerów nadwozia to umowa stoi |