Jaki silnik najlepszy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam jak juz raz pisalem chce nabyc samochod Daewoo Espero . Juz jeden egzemplarz mialem namierzony ale mi go sprzed nosa zgarneli . Byl to Espero z silnikiem 2.0 . Teraz znalazlem innego z silnikiem 1.5 16V - i max wyp. I tak sie zastanawiam czy dobrze sie jezdzi z tym silnikiem?? ile moze kosztowac ewentualny chip zeby podniesc moc tego silnika . Pozdrawiam
  
 
Witam

Pełne, to znaczy jakie ? Najlepszy jest najmocniejszy - 2.0 1.5 - nowoczesny i dosyć oszczędny

Chip sobie odpuść... Nie warto. to nie turbo

Gaz będzie montowany ?



Pozdro.
  
 
taki mam zamiar - w Rzeszowie jest dobra firma co gaz montuje - cena 1800zl - juz ta firma jest sprawdzona we wczesniejszym aucie u nich robilem. A czy jak powsadzam jakies magnetyzery i strumienice to cos pomoze ??
  
 
To proponuje 2.0

Chyba, że ten 1.5 taki fajny - wyposażenie, stan. To w takim razie nie zabraniam wziąć i jego pod uwagę

Magnetyzery pomagają, ale w Polonezch starych. Strumienice to pic na wode fotomontaż Prosta rurka i jest lepszy efekt


Pozdro.
  
 
A co do tego Espero to dodam ze jest to 1996 rok. , I wlasciciel , bezwypadkowy , 80000 tys km przebiegu, max wyp. + klima , ABS , stan techniczny naprawde bardzo dobry , oczywiscie ma kilka drobnych oznak rdzy - jak wiekszosc Espero z tego co widze jak piszecie na forum. A jeszcze takie pytanko - jakbym kupil to espero i sie zapisal do klubu to w jaki sposob moge dostac naklejke klubowa??
  
 
Dostaniesz wzór - w corelu chyba. Wysyłasz na ploter.pl i odbierasz piękną naklejkę


pozdro.
  
 
Rozumiem ze widziales juz ten samochod? W takim razie jest to chyba pierwszy potwierdzony przypadek istnienia Espero 1,5 z klima i ABS-em...
  
 
Hej Zoltar wiem ze to moze byc tylko reklama ale spojrz na sam dol tej stronki http://www.tucholka.pl/tuning/tuning.htm jesli te ok. 3 sek. roznicy do setki to prawda to Twoje 2.0 moze zostac z tylu wiec nie pisz tak pewnie ze chip nic nie daje... Moze ktoregos dnia zaszaleje i wsadze do swojego to poprobujemy?? Ale to musialaby byc jakas niesamowita fala gotowki do mojego przepastnego portfela (moze za nadgodziny mi zaplaca w koncu?)
  
 
Cytat:
2003-09-26 08:39:41, Klucho pisze:
Hej Zoltar wiem ze to moze byc tylko reklama ale spojrz na sam dol tej stronki http://www.tucholka.pl/tuning/tuning.htm jesli te ok. 3 sek. roznicy do setki to prawda to Twoje 2.0 moze zostac z tylu wiec nie pisz tak pewnie ze chip nic nie daje... Moze ktoregos dnia zaszaleje i wsadze do swojego to poprobujemy?? Ale to musialaby byc jakas niesamowita fala gotowki do mojego przepastnego portfela (moze za nadgodziny mi zaplaca w koncu?)


Sprawa jest znana. Jednak do żadnych testów nie doszło

Więc jestem mocno sceptyczny



Pozdro.
  
 
Cytat:
Rozumiem ze widziales juz ten samochod? W takim razie jest to chyba pierwszy potwierdzony przypadek istnienia Espero 1,5 z klima i ABS-em...



NIEPRAWDA - Ja też mam taki od miesiąca .
Espero 1,5 GLX XI.1996, zieleń met, wspom + klima + ABS. KLA w VIN-ie.
  
 
Jaki silnik najlepszy ?


Sprawny...
Nie zarżnięty...
  
 
ŻADEN CHIP do silnika wolnossacego nie da wiecej jak 3-4%

Nie wierzcie w cuda...
To co opisuja to samochody ktore spedzily mnostwo czau na hamowniach i byly godzinami strojone, oczywiscie bez zmiany walkow i wydechu (razem z kolektorem wydechowym) sie nie obylo.

To poprostu bajka ze w silniku wolnossacym uzyskuje sie przyrosty wiecej jak wspomnianie 3-4% na samym chipie.
  
 
Cytat:
2003-09-26 00:07:29, Zoltar pisze:
Prosta rurka i jest lepszy efekt




To zależy o czym piszemy. Jeśli o "czymś" co nazywało się Jones i wg zasad fizyki nie było nawet strumiennicą to może i tak (choć ponoć MaciekGT zaobserwował jakieś niewielkie różnice). Jeśli jednak mowa o strumiennicach szczelinowych czy naddźwiękowych to muszę się pokłócić. Dobrze dobrana i zamontowana strumiennica ukł. wydechowego wraz z odpowiednim dolotem na 100% da sporą (zauważalną) poprawę osiągów, może nawet nie tyle w zakresie mocy, co momentu obrotowego przesuniętego w dół (czasem nawet o niemalże 1000 obr/min).
To nie moje zdanie i teoria, ale fakt doświadczeń przeprowadzanych na hamowni prze 3 poważane "persony" z dziedziny tuningu: MagSport, p. Godulę oraz Michael Tuning System. Doświadczenia przeprowadzane były pod kontrolą i przy współudziale p. Wiesława Pachonia.