[Rider49] Essior & Meggi - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-01-07 14:10:48, Maylo pisze:
Na pewno nie przez obrysówki, tylko przez czerwone kierunki z tyłu auta Wiele modeli Volvo produkowanych w europie jest wyposażonych w obrysówki - np. S40/V40 takie jak ma kilka osób na forum. [ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2013-01-07 14:11:50 ]



Racja
  
 
Cytat:
2013-01-06 15:19:19, Zbysio007 pisze:
Super, czytalem. Chodzi mi o to czy w samochodzie zmieni się cos czy tylko wystarczy zmienic oswietlenie i juz mamy USDMa :/ Prościej mówiac co jeszcze planujesz zmienić, bo poki co to pierwszy krok, a co dalej ?




Dobrze Zbysio007 specialnie dla ciebie tytuł tematu zmieniony

Wiesz każdy odbiera to inaczej. Bo trzymając się czysto regułki to escorta nie da się stuningować na USDM. Ponieważ Escort był osobno produkowany do USA i te samochody bardzo się różnią więc nie jesteś w stanie zamontować z niego części do Escorta europejskiego.

Tak samo jak można by się kłócić czy zamontowanie jakiegoś alu i nowy lakier i pare nalepek jest tuningiem. Według mnie tak bo jest przecież tuning taki a także tuning bardzo zaawansowany czyli auto zrobione optycznie jak i też mechanicznie mocno dłubnięte.

Bo dla niektórych jak nie ma od razu full wypasu to według nich to nie tuning. Według mnie tuning odnosi się do każdej modyfikacji która oryginalnie nie występowała w danym aucie.


Co do planów wiadomo ze jest ich sporo. Ale zawsze ograniczają fundusze. A z biegiem czasu plany często się zmieniają

Planuję z tyłu przerobić klapę na usdm (na małą tablice) Bądź też chociaż przysłonić tablice i zlikwidować zamek tak jak ma to zrobione np. kolega "srvrserver"

Co do przodu chcę wygładzić zderzak (usunąć wgłębienie na tablice) i poruszać się bez tablicy z przodu


Pozdrawiam
  
 
Spawanie Będzie na wiosnę No trudno żeby 16 letniego auta nie wzięła ruda jeżeli żaden z poprzednich właścicieli nawet go nie zakonserwował ;/

Narazie na tym co odkryłem znalazłem 2 miejsca pognite jedno po lewej stronie co się nadkole kończy obszar pognicia tak z 5cm na 1,5cm taki prostokącik a z drugiej strony przy odpowietrzniku wilgoci okrągłe pognicie średnicy tak z 2cm

Na razie nic więcej się nie znalazło okaże się co będzie jak wyciągnę tunel siedzenia i całą wykładzinę

[size=9][ Dodano: 11 Styczeń 2013, 21:24 ][/size]
Więc prawa strona bagażnika wyczyszczona



Miejsca przerysane do gołej blachy zabezpieczone. Po tej stronie znalazłem jedno pognite miejsce.


Co mówicie na dywaniki z blachy ryflowanej? Ale prawdziwej blachy a nie tam jakiś plastikowych imitacjach ;P


Taka tylko szybka przymiarka (nie doginałem bo nie wiem czy zostawiać czy nie) Co sądzicie?




No i to by było na razie na tyle Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: rider49 dnia 2013-01-12 10:56:27 ]
  
 
Osobiście uważam, że zmiana materiały wykonania takiegoż dywaniku niewiele dale. Zdecydowanie NIE
  
 
Co do tego tematu to mi to tam lotto jak nazwiesz go tylko ciekaw bylem czy planujesz cos jeszcze zmienic w aucie czy juz po prostu lampy i wsio Ja tam zagladam tutaj bo mam nadzieje, ze wyjdzie cos konkretnego z tego autka Najwazniejsze na co powinienes oszczedzac to po zrobieniu blacharki jest gwint
  
 
kwas jak i PCV kwaśny był modny X lat temu wiec odpuść sobie ten dywanik
  
 
Cytat:
2013-01-11 21:28:06, rider49 pisze:
Dokładnie na razie sprawdzam Spawanie Będzie na wiosnę No trudno żeby 16 letniego auta nie wzięła ruda jeżeli żaden z poprzednich właścicieli nawet go nie zakonserwował ;/ Narazie na tym co odkryłem znalazłem 2 miejsca pognite jedno po lewej stronie co się nadkole kończy obszar pognicia tak z 5cm na 1,5cm taki prostokącik a z drugiej strony przy odpowietrzniku wilgoci okrągłe pognicie średnicy tak z 2cm Na razie nic więcej się nie znalazło okaże się co będzie jak wyciągnę tunel siedzenia i całą wykładzinę [size=9][ Dodano: 11 Styczeń 2013, 21:24 ][/size] Więc prawa strona bagażnika wyczyszczona Miejsca przerysane do gołej blachy zabezpieczone. Po tej stronie znalazłem jedno pognite miejsce. Co mówicie na dywaniki z blachy ryflowanej? Ale prawdziwej blachy a nie tam jakiś plastikowych imitacjach ;P Taka tylko szybka przymiarka (nie doginałem bo nie wiem czy zostawiać czy nie) Co sądzicie? No i to by było na razie na tyle Pozdrawiam


Zobacz też spód, podłużnice, podłogę pod nogami pasażerów z tyłu.
Dywaniki - Nie
  
 
No to dywaniki pozostaną welurowe Jedynie będę musiał wymyślić jakieś rzepy albo coś by się one nie przemieszczały i nie podwijały Bo troszkę się to zaczyna robić denerwujące. W hondzie accord widziałem patent z otworkiem z jednej strony dywanika i bolcem w podłodze i wyglądało to na oryginał Ale takiego czegoś nie będę robił


Spód już oglądałem... I ogólnie mówiąc jest masakra Dlatego mnie dziwi bo pod bagażnikiem jest dosłownie wszędzie rudo... a od środka bagażnika nie widać rudej. Więc podwójna blacha jest czy jak?
  
 
Przeleć mój wątek (zdjęcia), miałem to samo ^^
  
 
Cytat:
2013-01-11 23:39:45, DobekBdg pisze:
kwas jak i PCV kwaśny był modny X lat temu wiec odpuść sobie ten dywanik



A kogo obchodzi moda? Jeżeli mu sie podoba to czemu tak ma nie zostawić?
  
 
a próbowałeś gwoździem? przebijasz i zaginasz od spodu

Jak ci się podwijają to kup większe, lekko zagną się sina profilach podłogi i nie ma szans na przesuwanie.
  
 
mi te małe dywaniki z tyłu od wsiadania wsuwają sie pod fotele, to jest dopiero denerwujące, przód się trzyma
  
 
Można zrobić takie zatrzaski jak w kurtce na przykład.
Ja tak zrobiłem i świetnie się sprawuje, jedyny minus że trzeba było wykładzinę targać.

Druga opcja to rzep - jak nie wyciągasz dywanika często to będzie ok.
  
 
Cytat:
2013-01-12 21:59:42, Kleszczak pisze:
a próbowałeś gwoździem? przebijasz i zaginasz od spodu Jak ci się podwijają to kup większe, lekko zagną się sina profilach podłogi i nie ma szans na przesuwanie.




Są większe bo się zaginają A mimo to się przesuwają i potem podwijają ;/

No ale zamontuje je na rzepy albo na innym forum podpowiedzieli mi że są takie specialne kołeczki/stopery tylko muszę jeszcze o nich poczytać



-3 stopnie na dworze ale troszkę poczyściłem i Lewa strona gotowa Wyczyszczona, zabezpieczone porysane miejsca i psiknięte farbą to na dole to oczywiście śnieg który wkradł się podczas prac do środka



Po tej stronie jedno miejsce pognite na zakończeniu błotnika.
  
 
Możesz kupić takie samoprzylepne kawałki taśmy Velcro tylko one są z tego co ostatnio widziałem w Castoramie dosyć drogie. 16zł za 4 sztuki.
  
 
Ostatnio za bardzo to nic się nie dzieje jeżdżę na razie cały czas w tym tygodniu mnie raz zawiódł ale to z mojej sklerozy bo zostawiłem auto na postojówkach a tak to zimę przeżył

Mam tylko jedną taką zimową fotkę zrobioną marchewką z bałwana




Wpadła cała czarna ramka tablicy bez zbędnych reklam:






Wypolerowałem lampy przeciwmgielne z klapy (jest to drugi komplet który potem będę przyciemniał)



Kupiłem:

- brakujący wieszak od wydechu:



- spinki do pasów które podtrzymują klamrę na odpowiedniej wysokości (u pasażera u mnie brakuje)



- kupiłem już drugą wiązkę elektryczną (pod elektryczne szyby, centralny itp.)
Z dwóch wiązek będę lutował jedną by mieć wiązkę na wypasie



- mały rarytasik: oryginalna szuflada pod siedzenie (tylko miała być od escorta a chyba pochodzi z mondeo :/ więc na razie nie pasuje :/)



- zaślepki głośników tył:



- no i zderzak ( co prawda pęknięty ale nie ma takiej dziury jak w moim)





Przepraszam za tak słabe zdjęcia... pozdrawiam
  
 
A może tablica rejestracyjna US? mała kwadratowa
  
 
Jeżeli będzie gotówka to na 90% wleci klapa z małą tablicą + usunięte wszystkie emblematy


Został mi miesiąc do matury ;/ Więc przez ten czas raczej nic się nie będzie działo przy Essim.
  
 
Witam po dłuższej przerwie Więc matury ustne udało mi się zdać Teraz troszkę więcej czasu to co nie coś tam się dzieje

-zostały zamontowane osłonki/zaslepki oryginalnych głośników:



-Wleciała z powrotem oryginalna maska w kolorze



-Zrobiłem 50 litrową skrzynię pod głośnik niskotonowy.



-Głośnik zamontowany na szybko (faza testów) :030:



Oczywiście potem skrzynia zostanie obita

-pękł mi wąż idący od pokrywy zaworów do bloku silnika



No i tu już po wymianie




-Wyleciał zderzak z wielką dziurą by przymierzyć drugi zderzak



-Zderzak założony no i wydech w końcu doczekał się dnia poprawki :|








Wydech zmieścił się dosłownie na milimetry



- Auto w takim stanie przeszło przegląd po czym na razie musiał powrócić stary zderzak z wielką dziurą :zly:



Tamten zderzak był klejony już przez kogoś. Według mnie zrobił ktoś to beznadziejnie więc postanowiłem to poprawić...

Walka z usuwaniem szpachli :/



-Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to niedługo auto powinno zostać poddane operacji renowacji podwozia , dlatego pomalutku wznowiłem prace z rozbiórką wnętrza




Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: rider49 dnia 2013-05-28 21:45:58 ]
  
 
Hmmm troche Cię poniosło z ilością wkrętów w tym subiku Wbrew pozorom im ich więcej tym gorzej - osłabiasz strukturę płyty, która przy takiej ilości wkrętów z pewnością się w kilku miejscach rozwarstwiła - jeśli nie to wilgoć niedługo zrobi swoje.

Czemu 50L? Co to za głosnik jest? Widzę, że obudowa typu zamkniętego, stąd dziwi mine tak ogromna pojemność skrzyni.

Jak już skrzynia cyka, to wywaliłbym tw głośniki z półki.