[Camry 2.0TD] Kilka pytań

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Zakupiłem niedawno od znajomej Camry II z silnikiem 2.0TD. Auto stało parę miesięcy i miało trafić na złom. Kupiłem ją w zasadzie z żalu, że miałaby iść na żyletki. Po krótkim czasie spodobała mi się na tyle, że pragnę ją sobie zostawić i normalnie użytkować. (Sentyment po Corolli e9, nawet zapach w środku jest ten sam )

Stąd kilka pytań:

- Czy w tym silniku reguluje się zawory? Jeżeli tak to co ile km i gdzie to najlepiej zrobić w Warszawie?

- Pompa wtryskowa lekko się poci, czy są dostępne zestawy uszczelek do wymiany?

- Czy alternator jest razem z vacuum? Czy zdarza się, że vacuum cieknie olejem silnikowym?

- Wklejam także link do filmiku jaki sporządziłem. Przy temperaturach w okolicach zera oraz ujemnych auto odpala na trzy cylindry, by po około minucie pracować już normalnie. Podejrzewam świece żarowe, tezę taką stawia także Bigelektron, jednak nie mam kompletnie czasu na sprawdzenie samemu świec a tym bardziej wstawienie auta do warsztatu gdyż jest w ciągłym ruchu. Co jeszcze może powodować takie objawy? Auto po nagrzaniu pali "na tyk".

Film

A tutaj foto z małej, nielegalnej przejażdżki



Pozdrawiam
  
 
Chodzi jak Rudy 102
albo cos z komprecha na jednym garze albo swieca zarowa.
sprawdz te swiece jak najszybciej ...wystarczy odkrecic listwe zasilajaca i podac prad na kazda swiece poprzez amperomierz lub jak nie masz posmyraj kabelkiem czy iskrzy lub poprzez zaroweczke czy zaswieci.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dziękuję bardzo za odzew

Właśnie boję się tego, że to coś grubszego No nic, muszę się sprężyć i obadać te świece. Mam nadzieję, że nie pourywam gwintów przy mocowaniu listwy