[RaVkrk] Escort Mk4 Cabrio - jak podnieść? - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-12-20 14:06:14, Kleszczak pisze:
jedź na spota, na pewno ktoś się znajdzie z mk4 kto będzi miał dłuższe springi na wymiane z twoimi

piotrek pewnie cos znajdzie w swoich zasobach.
  
 
wielu Ci zazdrości...
Ale twardo masz mocno?
  
 
No jeździ się jak gokartem... Albo jakby ktoś amory betonem zalał... Z tego co pytałem poprzedniego właściciela to ma amory ze skróconym skokiem i krótkie sprężyny... A ile w tym prawdy to nie wiem. Gleba wygląda słusznie, ale byle koleina i trze... O progach czy krawężnikach nie ma mowy... A ja bym chętnie sie z kimś wymienił zawiachem...
  
 
Glebunia

Przyjedź na spota. obczaimy cudo
  
 
Gleba jest mocna
Spróbuj na początek większe kółka bo te faktycznie jak od malucha.
Jak wejdziesz na fabryczny rozmiar wtedy zdecydujesz, a to wszystko dlatego żebyś potem nie żałował że stoi jak wóz drabiniasty na ori kółkach
Pisałeś że jest jak betonowy, pachnie mi to gwintem

Ale tak jak już ktoś pisał, nie jeden Ci zazdrości. No może po za połową zderzaka z przodu

[ wiadomość edytowana przez: kolo21dg dnia 2011-12-20 17:24:17 ]
  
 
Ktoś chyba zapomniał że :jedzie na glebie" i urwał kawał zderzaka , chyba że to już Ty zdążyłeś zahaczyć
  
 
panowie widzialem dotykalem i powiem wam, ze jest na prawde baaaardzo nisko. amor jest krotki i sprezyna jest "zmiazdzona" w amortyzatorze ( sprezynka jest koloru czerwonego ). z amora nie idzie nic odczytac ani sprawdzic koloru. wieksze kolka niczego nie zmienia. koledze trzeba szybko pomoc, bo juz mysli o sprzedazy auta.



panowie z krakowa. aby pomoc rafalowi na spocie nalezy miec POZADNY podnosnik i DESKI, bo inaczej nie podniesiemy auta do gory ( jest az tak nisko ).

rafal co by sie nie dzialo przyjedz na spota escortem. tak jak ci mowilem jedz 20-30 wolniej, ale sie pojaw.

p.s. nie trab na mnie, bo jade na glebie

marek zderzak urwal poprzednik. rafal ma escorta drugi dzien.


[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2011-12-20 17:30:35 ]
  
 
Mogę wziąć żabę, jest dosyć niska. Jak coś to jest nas parę chłopa to się troszkę podniesie
  
 
z tego co wiem to GTomek sprzedaje cabsa na części to zagadaj z nim powinien mieć jeszcze zawias,jak coś to przekręcimy na spocie
  
 
Cytat:
2011-12-20 19:14:52, Kakiel pisze:
Jak coś to jest nas parę chłopa to się troszkę podniesie



Najpierw zobaczcie w jakim stanie błotniki, żeby nie chrupły

  
 
ojjjjj pieknie siedzi...

czy blotniki nie wygladaja na "wypchane"?
dopiescilbym autko wizualnie, porzadna felga

...i mamy w klubie cabrio na miare bylej deskorolki od kol. szafy
  
 
blotniki sa wypchane do zewnatrz i wygiete.


mariocity to calkiem nie glupi pomysl jak kolega dobrze zaplaci to mysle, ze sie chetni znajda na maly przeszczep
  
 
no tam jakieś konkretne koło musiało być wcześniej
  
 
Ja się chętnie zamienię, mam kilka kompletów seryjnych sprężyn. Jak coś to dzwoń albo pisz do mnie bo mam nawet dwa nowe amory na przód, jeszcze w pudełkach za cenę złomu

Siedzi kozacko
  
 
Apropos stanu auta to jeszcze jest sporo do poprawek ale to narazie mało istotne rzeczy. Tam jest opona 155/65 r13 i nawet danie mu troche wyższego profilu chyba nie wiele pomorze... Z tego co wiem tam siedziały 16"...
  
 
Profilu wyższego nie, ale średnicy tak. Taki mały rozmiar ja w corsie mam
Z tego co pamiętam to seria jest 185/60/R14 ale mogę się mylić
  
 
Cytat:
2011-12-21 12:21:17, Kakiel pisze:
Profilu wyższego nie, ale średnicy tak. Taki mały rozmiar ja w corsie mam Z tego co pamiętam to seria jest 185/60/R14 ale mogę się mylić



a RST miały 15
  
 
Jak ja go oglądałem to stał na 16" Borbet T i przez to wieśniaki wyklepały ranty błotników na płasko. Przed polakierowaniem razem z felgami chcieli za niego 1300 zeta, ale nie wyglądał atrakcyjnie. pozdrawiam
  
 
Czyli to jest ten: Klik?

Też go widziałem przed lakierowaniem i powiem, że moim zdaniem to te błotniki długo nie pociągną

Jeżeli chodzi o serię to XR3i miały 185/60R14, RS Turbo 195/50R15, zwykłe zazwyczaj 175/70R13.
  
 
Niestety ale ten