[rs2000] Zmiana montażu silnika krokowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jakim miejscu można zamontować silnik krokowy w innym niż seryjnym. Jestem zmuszony tak zrobić, ponieważ nie mam oryginalnej puszki filtra tylko metalowa rurę ze stożkiem.


Do kolektora ssącego ma zamontowaną krótka rurkę zwężoną na końcu. Gdy silnik jest ciepły to obroty są ok ale gdy odpalam rano to w ogóle nie trzyma obrotow i gaśnie
  
 
Jeżeli fantazja Cię poniesie to możesz nawet w bagażniku zamontować , a i w woli wytłumaczenia nie masz silnika krokowego tylko elektor zawór biegu jałowego, no a silnik ci gaśnie z wiadomych przyczyn brak zaworu biegu jałowego, a co za tym idzie brak większej ilości powietrza do większej ilości paliwa jak silnik zimny, co skutkuje zalewaniem. Proponuję dospawać do tej rury flansze pod zawór biegu jałowego i go tam przykręcić i będzie po sprawie
Cytat:
2011-12-09 20:12:45, Golin pisze:
witam. Chciałbym sie dowiedzieć w jakim miejscu można zamontować silnik krokowy w innym niż seryjnym. Jestem zmuszony tak zrobić, ponieważ nie mam oryginalnej puszki filtra tylko metalowa rurę ze stożkiem. Do kolektora ssącego ma zamontowaną krótka rurkę zwężoną na końcu. Gdy silnik jest ciepły to obroty są ok ale gdy odpalam rano to w ogóle nie trzyma obrotów i gaśnie

  
 
Dziekuję za podpowiedż. Kiedyś widziałem jak ktoś miał ten elektrozawór przy zbiorniczku od plynu hamulcowego. Nie wiem jak to mogło działać



  
 
Cytat:
2011-12-09 20:54:40, Golin pisze:
Dziekuję za podpowiedż. Kiedyś widziałem jak ktoś miał ten elektrozawór przy zbiorniczku od plynu hamulcowego. Nie wiem jak to mogło działać


No jak ma niedziałać jak dobrze jest podłączone....
Regulator z jednej strony musi zassać powietrze przed przepustnicą i podać za, a czy to zrobi po filtrze czy nie to mniej ważne
  
 
u mnie lezy luzem i nie ma problemow z obrotami na zimnym jak i na cieplym silniku, ale tez bede chcial to zrobic tak jak byc powinno. plan jest, ale sa wazniejsze rzeczy na glowie.
  
 
aha czyli podlączyć elektorzawór i gdzies umiejscowic w komorze silnika no i podpiąć sie pod kolektor ssący.

[ wiadomość edytowana przez: Golin dnia 2011-12-10 00:55:50 ]
  
 
Witam
Dokładnie tak kolego, podłącz się do kolektora za przepustnicą i drugim końcem elektrozaworu choćby do atmosfery a sam zawór przykręć gdzie chcesz i powinno być ok.
Pozdrawiam
  
 
nie może sobie wisieć i zaciągać powietrza z atmosfery zrób jak jest na tym 2 zdjęciu(mały filterek) żeby syfu nie zaciągał!!!
  
 
Zamontowałem elektrozawór i działa jak być powinno ale teraz pytanie gdzie podłączyć wężyk nr 3 bo gdy nie jest zaślepiony to obroty idą w górę no i czy dwa otwory 1 i 2 maja być razem połączone bo gdy zatkam 1 to obroty idą do góry a gdy 2 to maleją i silnik gaśnie?? pozdrawiam





[ wiadomość edytowana przez: Golin dnia 2011-12-18 13:16:42 ]
  
 
Cytat:
2011-12-18 13:15:52, Golin pisze:
Zamontowałem elektrozawór i działa jak być powinno ale teraz pytanie gdzie podłączyć wężyk nr 3 bo gdy nie jest zaślepiony to obroty idą w górę no i czy dwa otwory 1 i 2 maja być razem połączone bo gdy zatkam 1 to obroty idą do góry a gdy 2 to maleją i silnik gaśnie?? pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: Golin dnia 2011-12-18 13:16:42 ]



wężyk 3 ma iść do kolektora dolotowego za przepustnica.na 1,2 jakiś filterek i po sprawie.
  
 
ja mam otwory nr 2 i nr 3 połączone trojnikiem ze sobą w jeden i ten jeden wpiąc przed przepustnice albo pod maske ale wtedy koniecznie filterek tak jak luki pisal.
  
 
Cytat:
2011-12-09 23:30:29, smallsize pisze:
u mnie lezy luzem i nie ma problemow z obrotami na zimnym jak i na cieplym silniku


ja mam tak samo tylko gazikiem go pozawijalem i dziala

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy E 2005r. 3.2 CDi
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - KONIEC :(
Niebieski Gruzik MK4 - 2.0 150HP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Podłączyłem 3 pod wystającą końcówkę za przepustnicą od dołu i silnik po odpaleniu gaśnie. Gdy mam zatkaną 3 tak jak na fotce to silnik bardzo nie równo pracuje i po wciśnięciu sprzęgła przed hamowaniem gaśnie, a gdy zatkam końcówkę która jest za przepustnicą od dołu to silnik chodzi już dużo lepiej ale ma muła.
  
 
Normalnie to od 3 idzie przewód filtra powietrza a 2 i 3 powietrze jest wpuszczane do koletkora za przepustnicą. Wieć jak 3 podłaczysz do kolektora za przepustnića to 2 i 3 ma być jak na foto tylko trzeba jakis filterek na te dziurki załorzyc co by silnik nie ciągnoł syfu
  
 
3 to chodzi mi o ten cienki wężyk a nie ten gruby bo ten gruby to wiem ze mam być do kolektora.
  
 
ten cienki to podcisnienie idace do zbiornika par paliwa i nie ma nic wspolnego z krokowcem


[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2012-01-02 18:01:25 ]
  
 
Teraz mam ten cienki odkryty a ten który jest za przepustnicą od dołu mam przytkany bo mi obroty szaleją
  
 
a u mnie takiego cienkiego (nr 3) wogóle nie ma

(sorki że dopiero teraz)
  
 
Nie spojzalem na fotki a odpowiedzialem wg przeczytanych tekstow - ten cienki od krokowca zaslep - on seryjnie nie wystepowal - przypuszczam ,ze moglo to byc cos od LPG jakies podcinienie do parownika??
  
 
Cytat:
2012-01-02 23:17:57, Seba pisze:
Nie spojzalem na fotki a odpowiedzialem wg przeczytanych tekstow - ten cienki od krokowca zaslep - on seryjnie nie wystepowal - przypuszczam ,ze moglo to byc cos od LPG jakies podcinienie do parownika??



no właśnie teraz się przyjrzałem,ten trzeci jak Seba pisze to jakiś drut,zaślepić go a gruby za przepustnicę do kolektora.