VFTS-parts.eu - nowe miejsce w sieci

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rusza nowa stronka informacyjna z nietypowymi częściami do VFTSów i nie tylko, póki co nie ma wszystkiego ale sukcesywnie oferta będzie się poszerzała

VFTS-parts.eu
  
 
super stronka i mam nadzieje, będzie zainteresowanie klientów, tylko co by tu dużo mówić, ceny troszkę mało studenckie
  
 

super !

tego brakuje w polsce (profi części od VAZ) i w zachodniej europie.

powodzenia!
  
 
Patrząc na poszerzany o 14cm tylny most nasuwa mi się pytanie... jak po odcięciu i ponownym przyspawaniu końcówek mostu zachowano ustawienie geometrii kół? Przecież po spawaniu metal się wygina mocno, a np. zbieżność i negatyw się ustawia, co do 0.1 stopnia. Regulowali zbieżność nakładaniem dodatkowych spawów?
  
 
Węgrzy przecie nie są tacy tępi Most jest z Nivy ( w serii szerszy) i przerobiony tak by pasował do klasyka. Mosty są spawane w kopycie stalowym uniemożliwiającym deformację podczas spawania.
  
 
Kopyto kopytem... ale stal ma też swoją sprężystość... w kopycie może się i nie ruszy, ale nawet po ostygnięciu i wyjęciu od razu zdeformuje się do stanu zniwelowania różnic w naprężeniach Jestem spawaczem, to trochę się orientuję... nooo chyba, że mają kopyto z uwzględnionymi poprawkami na tzw. ugięcie strzałki
  
 
problem zmiany wymiarów przy spawaniu jest mi znany, m.in. dlatego np obspawywanie budy tudzież wspawywanie klatki w zasadzzie powinno się odbywać na płycie do nadwozia. Jeśli chodzi o te mosty to pomiarów nie wykonywałem, ale takie obspawywanie mostów Ładowskich jest procederem powszzechnym ze względu na pękanie głowy mostu, a o problemach z ustawianiem geometrii zawieszenia nie słyszałem. Inna sprawa, że Węgierscy kierowcy mają nieco większe "cojones" niż polscy i im drobne "niedogodnosci" nie robią róznicy. Mój most był spawany w nieco inny sposób, ale jednak był spawany i zarówno osiowość jak i kąty wyszły z dokładnością do minuty
  
 
Mnie bardziej zastanawia jakich półosi używa się do tego mostu ?
  
 
no pisze że most z nivy wiec polosie tez z nivy
  
 
ale w nivie jest 5 śrób chyba więc czy te półośki są przerabiane na 4
  
 
No właśnie, 5 śrub a do tego jakiś dupiany rozstaw. Czekam więc na info co z półosiami, może kiedyś się skuszę na taki szeroki most .

Z resztą 3zer na prawde domyśliłem się że do mostu z niwy pasują półosie z niwy . Pytanie tylko jak zrobić żeby piasty były jak w 2105 ?

[ wiadomość edytowana przez: Andrew01 dnia 2010-06-20 20:58:00 ]
  
 
węgrzy mi potwierdzili - półosie z nivy przerobione na 4x98
  
 
yhm, a dorzucają takie półosie do pochwy ? . Ew dają jakieś skrócone know how jak je przerobić u siebie w garażu ?
  
 
myśle, że tak
  
 
droga ale fajna zabawka taki most
może w następnej Ładnej
  
 
coś ktos z węgier by chciał? do silnika jakieś taile? bo będę jechał niebawem
  
 
jak do tego mostu się zakłada stabilizator? a może się nie zakłada
  
 
3zer a jak, tak z ciekawości, wygląda taka Łada z poszerzonym przednim (przednie wzmocnione i poszerzone wahacze) i tylnym (wspomniany tylny most) zawieszeniem ?
i jak wygląda montowanie tego sprzętu ?
w sensie, amory, springi, stabilizatory i reszta ?
może się przyda takie info
  
 
Myślę że montaż wygląda tak, że odkręcasz..., przykręcasz... i jest :]
A jak wygląda łada z takim zestawem ? Tak samo jak bez tego i z 50mm dystansami. Tylko że nie ma dystansów. Jeśli chodzi o przód to kąt zataczania jest zdecydowanie lepszy (mniejszy, ale pewnie dodatni), zależność ackermana jest nieco gorzej spełniona, ale wg mnie pewnie nie ma różnicy przy szybkiej jeździe (jak to z ackermanem), a z tyłu to w zasadzie nie ma różnicy w geometrii, jedynie że nie trzeba tyle dystansów przez co łożyska są mniej obciążone.

  
 
Aha, no i trzeba dać dłuższe drążki kierownicze zapewne