[MKV] Fabryczne ustawienie fasolek na pompie wtryskowej ? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-02-10 14:52:48, luckyboy pisze:
Zrobi się cieplej to przeglądnę świece żarowe.



No sorry, ale od tego to sie zaczyna jesli jest kklopot z odpaleniem klekota.
  
 
Gdy łbem śruby zakryłem otwór regulacyjny w kole pompy, nie było szans go odpalić (teoretycznie ustawienie środkowe). Dopiero gdy jest 1mm szczelina z prawej strony pomiędzy łbem śruby, a wyżłobieniem w kole pompy, zapala i pracuje normalnie.

Dziwne co
  
 
To, że było w środku nic nie znaczy. Musisz zablokować choćby wałek i wtedy ustawiać pompę.
  
 
Moje dalsze podejrzenia okazały się słuszne. Akumulator jest już na wykończeniu stąd kłopoty z odpalaniem w mrozy. Dzisiaj było -5 i kręcił ospale - szkoda

Akumulator to 2,5 letni 4max 74Ah - dałem za niego 200pln, więc serce mniej boli Lato jeszcze oblata, a na zimę o ile nie sprzedam auta będzie mnie czekał zakup nowego akku.

PS: Stwierdzam, że warto było pomrozić tyłek - teraz silnik wkręca lekko się na obroty jak nigdy dotąd i pracuje kulturalniej.


[ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2012-02-21 14:22:36 ]