[RS2000] Hamulce, klocki - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ori stalówki z Escorta podejdą - sam takie mam. Niektóre alu 14" nie pasują nawet przy seryjnych zaciskach więc tymbardziej nie dziwi mnie, że przy rs'owych nie pasuje
  
 
No dobra, nawet jeśli jakieś 14 wejdą. Wydaje mi się, że taki minimalny odstęp może spowodować zablokowanie się koła gdy jakimś strasznym niefartem coś wleci między felgę, a zacisk. Podobnie z sytuacją gdy jadąc szybko wgnieciemy felgę, a ta nagle przestanie się kręcić i wtedy dopiero jesteśmy w dalekim świecie.

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-03-01 22:16:47 ]
  
 
W wielu autach tak jest i nie ma problemu, przecież 13" przy zwykłych zaciskach też jest na ciasno, poza tym uderzenie musiałoby być potężne żeby skrzywić bęben felgi...

Nie jestem pewien ale RS chba właśnie na 14" felgach wychodził z fabryki.
  
 
na 15" RS wychodził.
  
 
jezdzilem 2 zimy na 14'' stalowych i nie bylo zadnego problemu.


i tak jak kleszczu pisze. RS seryjnie wychodzil na 15''.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Dzisiaj przyszły do mnie klocki DP2605/2 i po krótkim siłowaniu się z wpasowaniem haków we właściwe miejsca potwierdzam, że to właściwe klocki do tych zacisków, których zdjęcia pokazywałem wcześniej. DP2473 to dokładnie ten sam klocek tylko dopłacamy bez sensu za czujniki zużycia (34zł różnicy na ebc24.pl).



Jeśli chodzi o sam sklep to chyba mała firma rodzinna, ale mam bardzo pozytywne wrażenia. Sprzedawca pomógł mi pozbyć się dylematów, szybko odpisywał na moje maile i ze tego co mówił to nie ma problemu z wymianą gdyby jednak nie przypasowały. Jak tylko dostali te klocki z UK to dostałem maila o tym, że otrzymali dostawę i już wysłali do mnie paczkę.
  
 
a można się dowiedzieć ile takie klocuszki Cię wyszły
  
 
249zł z wysyłką za pobraniem
  
 
Cytat:
2012-03-01 21:27:37, darek4488 pisze:
No dobra, nawet jeśli jakieś 14 wejdą. Wydaje mi się, że taki minimalny odstęp może spowodować zablokowanie się koła gdy jakimś strasznym niefartem coś wleci między felgę, a zacisk. Podobnie z sytuacją gdy jadąc szybko wgnieciemy felgę, a ta nagle przestanie się kręcić i wtedy dopiero jesteśmy w dalekim świecie. [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2012-03-01 22:16:47 ]


nie ma takiej opcji, nawet jak wgnieciesz felgę. musiałbyś tak ją zgiąć żeby sie sporym kawałkiem zaparła o zacisk, co jest prawie niemożliwe do zrobienia. siły działające na koło prędzej urwą uszy zwrotnicy lub zerwą śruby, niż zablokują ci koło. sama zasada działana hamulców polega na próbie zablokowania obracającego się koła, i jak wiesz, wcale nie jest tak łatwo to zrobić. Nie licz na to że byle kamyk czy nakrętka która się wciśnie w taką szczelinę doprowadzi do zablokowania koła.

Tak na marginesie to fajnie wyglądają zielone klocki w czarnych zaciskach