[BR] Dzwon skrzyni FSO/VW - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
kierwa nie oszukujmy się produkt FSO nie jest mocną skrzynią o to mi chodzi i można się z nią bawić czemu nie.
Ty myślisz że tylko ty masz takie zdolności, mi się wydaje że trochę więcej ludzi i nie jest to żaden ukryty talent.
A o skrzyni ze szrotu nawet nie wspomniałem w tym wątku i raczej nie to miałem na myśli. Nie miałbym pretensji że skrzynia padła jak leżała pod drzewem 5 lat i dostała drugie życie pod tytułem włożę ją będzie dobrze.
  
 
skoro będzie lane bez względu na potencjalnych chętnych czy da radę coś urwać z tej kwoty ?

dzwon będzie wykończony i gotowy do zamontowania ?
  
 
Cytat:
2012-03-04 21:22:25, CEHU pisze:
kierwa nie oszukujmy się produkt FSO nie jest mocną skrzynią o to mi chodzi



To byc moze. Ale nie musi. Nie podales zadnego argumentu za tym, zeby "sie nie oszukiwac". No chyba ze znaczek sam "FSO" jest dowodem na to, ze dany podzespol jest slaby.

I ja nie twierdze ze wciaz mam takie zdolnosci. Mialem. W miare jednak jak robilem sie starszy, to skrzynie biegow w moich samochodach w sposob cudowny wzmocnily sie. Nie wiem o ile, ale zauwazalnie.
  
 
Cytat:
2012-03-04 21:34:17, qubek pisze:
W miare jednak jak robilem sie starszy, to skrzynie biegow w moich samochodach w sposob cudowny wzmocnily sie. Nie wiem o ile, ale zauwazalnie.

Dojrzewały i twardniały z wiekiem.
  
 
wy tu o dieslu a tam trza vr6 albo g60 uzyc
  
 
Cytat:
2012-03-04 21:55:26, flapjck1 pisze:
wy tu o dieslu a tam trza vr6 albo g60 uzyc



Cśśśś z takimi pomyslami na tym forum. Wiesz ile to pali?
Poza tym za cene samej VR6tki mozna kupic cala Astre w gazie
  
 
Cytat:
2012-03-04 18:34:19, gregor125 pisze:
Co wy wszyscy z tym TDI?


Bo to zayebisty motor jest , tylko fakt że tyle niutona to ja na poldkowej skrzyni nie widzę.
Bo może i padają te skrzynie bo mają 20 lat i są ze szrotu, ale 30 letnie dohcowe wyciągnięte z bagna pod płotem gdzie kury srają wytrzymują duuużo więcej.
  
 
K...a na tym forum to strach klamkę od duzego fiata wystawić bo zaraz znajdzie sie taki jose czy cechu, co w życiu nigdzie nie wystartowali, ale maja fajny internet i duzo czasu i będą pierdolić trzy po trzy. Napisałem jasno i wyraźnie pod skrzynie FSO nie ważne 4,5tka, pionowy drążek czy ukośny. Na chuj dyskusje czy wytrzyma??
Dlaczego nie udzielaja sie ludzie którzy maja o tym pojęcie (qubka i kilku osób to nie dotyczy) tylko forumowi trole. Jakoś konkretni ludzie mogli się odezwać na priv.
  
 
Na tym forum, żeby nie było:
Kosa napisał :
Cytat:
kosa131 (S)
Furious Moderator

3x Fiat 131 (kombi, ...
Szczecin


2007-02-21 22:10:34 Powiadom o tym poście ^

zewby polaczyc skrzynie od lady z silnikem dohc potyrzebujesz silnik dohc i skrzynie lady
kolnierz od 132 (z wyjatkiem rzadkich, starych skrzyn od pierwsej i drugiej generacji 132) nie pasuje do skrzyni lady.



Dzwon od DOHC


Uploaded with ImageShack.us

Tylko mi nie pisać, o którą generację chodziło.
Generalnie można to założyć.
Poza tym żaden VR6, czy inny klamot TDI.
Napisałem wyraźnie 1.6-2.0 benzyna.
no właśnie, dlaczego zawsze jest tak jak napisał Jesion?
  
 
kołnierz z łady pasuje do silnika DOHC , oraz do skrzyni FSO, nie pasuje do skrzyni z DOHC ( tzw. dużej ) a co za tym idzie kołnierz z FSO nie pasuje do skrzyni DOHC


[ wiadomość edytowana przez: rafal125p dnia 2012-03-04 22:51:35 ]
  
 
Cytat:
2012-03-04 22:50:45, rafal125p pisze:
a co za tym idzie kołnierz z FSO nie pasuje do skrzyni DOHC



Popsułeś... Tajemna wiedza która jednak nie dotarła do tych co gdzies startują


[ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2012-03-04 23:13:42 ]
  
 
Dzwon VW-FSO



Uploaded with ImageShack.us

Jak widać na fotkach jednak pasuje.
trzeba tylko dobrać mocne , ale nie za duże sprzęgło - może spieki-aby zmieściło się w nie za dużej obudowie.
po to lejemy te dzwony, aby można było to spiąć przede wszystkim z benzynowym silnikiem VW-AUDI.
Poza tym spięcie ze skrzynią z DOHC, jest tylko opcją.
Generalnie wystarczy skrzynia od FSO.
FSO 1500 AB 114nM - 3400
2.0 DOHC 160 nM przy 3000
Audi 2.0 16 V 181 nM - 4500
Audi 1.9 TDI 90 KM 182 przy 2300



[ wiadomość edytowana przez: gregor125 dnia 2012-03-05 08:12:17 ]
  
 
No my lejemy pod benzin, ale żaden problem 1Z'a czy AFN'a przypiąć. Nie wiem ja z silnikami AVF, AWX ale chyba bloki tez nadal były te same. No i pozostaje jeszcze pyanie czy turbo przy nadkolu sie zmieści, ale skoro Jago chce TDI wkładać, to widząc po jego projektach to da rade
  
 
Cytat:
2012-03-05 08:23:26, Jesion128 pisze:....ale skoro Jago chce TDI wkładać....



Kto taki ?
  
 
Cytat:
2012-03-05 08:23:26, Jesion128 pisze:
No i pozostaje jeszcze pyanie czy turbo przy nadkolu sie zmieści


Kurcze idziesz mi na ambicje
  
 
Z ciekawości.
Grzesiu czy ta fotografia dzwona do DOHC, którą wstawiłeś nie jest przypadkiem z wczesnego 132 z małą skrzynią? Bo ten dzwon jest akurat kompatybilny ze skrzyniopodobnymi wyrobami FSO.
  
 
Cytat:
2012-03-05 09:12:09, jaqo pisze:
Kurcze idziesz mi na ambicje



Nie, nie, nie!

To jest bardzo dobry pomysl ale to jest jeden z kilkunastu bardzo dobrych pomyslow. Ktore sa wazniejsze?

Choc z drugiej strony i tak miales za Fiata sie zabrac...
  
 
Cytat:
2012-03-05 10:01:54, Furiosus pisze:
Z ciekawości. Grzesiu czy ta fotografia dzwona do DOHC, którą wstawiłeś nie jest przypadkiem z wczesnego 132 z małą skrzynią? Bo ten dzwon jest akurat kompatybilny ze skrzyniopodobnymi wyrobami FSO.

Tak właśnie jest, jak piszesz, tyle że znafca Grzesław nie jest w stanie tego ogarnąć.
  
 
Piszcie tak dalej a potem się dziwcie że nikt nie chce nic robić do FSO.
Zawsze jak się pojawi temat produkcji jakiś gratów to się tak kończy albo że za drogo bo pan Heniu za flaszkę zrobi albo że to bez sensu bo lepiej betę kupić.
Mają chłopaki model, mają możliwości to niech robią, chwała im za to.
  
 
Projekt fajny, a czy planujecie też jakies dodatkowe fanty potrzebne do połączenia wszystkiego do kupy- przejsciowka wałka itp?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986