[darek4488] Srebrne MK7 Kombi - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zasmucę was, ale te przewody są robione w UK. Czas oczekiwania 3 tygodnie.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-06-01 20:59:06 ]
  
 
Już mi się przestało spieszyć
  
 
Odebrałem dzisiaj auto po blacharce. Podłoga cacy, progi cacy, podłużnice cacy, a lakier dobrany jak trzeba.

Niestety tego samego dnia musiałem oddać auto z powrotem. Na obwodzie numer 30, na którym jest centralny zamek i regulacja wysokości fotela kierowcy spala się bezpiecznik za bezpiecznikiem.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-06-12 20:03:09 ]
  
 
Pewnie standard,że spalone przewody idące progiem. Kiedy w końcu blacharze zaczna myslec? Imiess dobrze lutowac to lepiej zrób to sam, bo skąd wiesz jak Ci naprawi ktos kto się raczej tylko blacha zajmuje?
  
 
Na szczęście po wczorajszych samodzielnych próbach ściągają dzisiaj elektryka do siebie. Oni o elektryce nie mają zielonego pojęcia. Jeszcze się wczoraj dowiedziałem, że nie zdjęli klem z akumulatora na czas spawania. Ledwo co zapaliłem jak wczoraj odbierałem.

Że już nie wspomnę o tym, że u nich na podwórku taki syf leci z drzew, że nawet jak wszystko już będzie działać to tak będę miał w opór roboty. Cholerne paproki.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-06-13 14:36:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-06-13 14:37:19 ]
  
 
Dlatego nigdy nie lubię dawać auta do mechanika (i jak na razie nie miałem takiej potrzeby) samemu zawszę zrobi się lepiej no ale niestety nie zawsze jest możliwość (brak sprzętu, czy też czasu) oby udało ci się to wszystko szybko ogarnąć byś mógł znów cieszyć się pięknem swojego auta
  
 
W tej chwili ostatnie miesjce gdzie mam jeszcze rdzę to są lewe tylne drzwi. Nawet znalazłem na allegro identyczne jak moje na początku tego tygodnia, ale przyszły uszkodzone w transporcie. Sprzedawca zdecydował się zwrócić mi pieniądze, więc teraz czekam na hajs i kupuję kolejne.

W międzyczasie cały czas w wolnych chwiliach przemieniam rupieciarnię w garaż/warsztat
  
 
  
 
Ładniutkie
  
 
Dobrze wyglądają.
  
 
Słuchajcie, zaczęło się.
  
 
co się zaczęło?
  
 
swap silnika i tylnych hamulców
  
 
Gdzie kupić uszczelkę pompy olejowej i uszczelkę pompy wody?
  
 
Cytat:
2014-07-11 20:56:00, darek4488 pisze:
Gdzie kupić uszczelkę pompy olejowej i uszczelkę pompy wody?



samą uszczelkę pewnie będzie ciężko kupić

a nie najszybciej / najprościej wyciąć z kawałka dobrej tektury / kartonu ?

temat wielokrotnie przerabiany przeze mnie w moim drugi wozie - gdzie uszczelki np. pod podstawę alternatora osobno nie występują

w razie czego służę dobrym kartonem na uszczelki
  
 
a może coś takiego:
link na allegrosz
Tylko kształt musiałbym kombinować, bo uszczelki przy demontażu zamieniły się w proszek.


W ogóle to mam tak mało wiem jeżeli chodzi o przygotowywanie tego mojego silnika do drugiego życia w innym aucie, że w sumie to nawet nie wiem o co Was pytać.
W dwa dni udało mi się zdjąć calusieńki osprzęt co zakończyłem na zdjęciu paska rozrządu i obydwu pomp.

EDIT:
Jednak mam jedno pytanie:
Czy powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworowe? Przy okazji szlifowanie zaworów i planowanie. Mechanik mi to sugerował, ale ja nie mam nawet do tego narzędzi.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-11 22:03:06 ]
  
 
Cytat:
2014-07-11 21:45:31, darek4488 pisze:
a może coś takiego: link na allegrosz



najcieńszy jest za gruby tak pod pompe oleju jak i wody

karton
  
 
Cytat:
2014-07-11 23:24:18, WhiteGarbi pisze:
najcieńszy jest za gruby tak pod pompe oleju jak i wody karton


Sam karton czy jakimś siuwaksem smarować?
  
 
Cytat:
2014-07-11 23:32:33, darek4488 pisze:
Sam karton czy jakimś siuwaksem smarować?



ja smarowałem takim czymś kupionym w sklepie motoryzacyjnym - taki uszczelniacz temperaturo odporny - nie do końca silikon, ale trochę podobny
  
 
Cytat:
2014-07-11 21:45:31, darek4488 pisze:
a może coś takiego: link na allegrosz Tylko kształt musiałbym kombinować, bo uszczelki przy demontażu zamieniły się w proszek. W ogóle to mam tak mało wiem jeżeli chodzi o przygotowywanie tego mojego silnika do drugiego życia w innym aucie, że w sumie to nawet nie wiem o co Was pytać. W dwa dni udało mi się zdjąć calusieńki osprzęt co zakończyłem na zdjęciu paska rozrządu i obydwu pomp. EDIT: Jednak mam jedno pytanie: Czy powinienem wymieniać uszczelkę pod głowicą i uszczelniacze zaworowe? Przy okazji szlifowanie zaworów i planowanie. Mechanik mi to sugerował, ale ja nie mam nawet do tego narzędzi. [ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2014-07-11 22:03:06 ]



skoro zrzuciles glowice to muszisz nowa uszczelke zalozyc, a uszczelniacze to juz od stanu ich raczej zależy