[Chouna] Fiesta MK3 polska wydumka - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-01-24 11:04:31, emtees pisze:
nieudokumentowanego niekoniecznie



To skąd wiadomo że jest mocniejszy?
  
 
A jak stwierdzić moc bez hamowni ? Adrianeiro twierdzi, ze ma 160
  
 
Cytat:
2013-01-24 11:41:44, Chouna pisze:
Adrianeiro twierdzi, ze ma 160



156
  
 
Cytat:
2013-01-24 11:41:44, Chouna pisze:
A jak stwierdzić moc bez hamowni ? Adrianeiro twierdzi, ze ma 160



Czasami "wyniki" potrafią coś podpowiedzieć
  
 
Rozwiń Swą myśl
  
 
Nie ma co za dużo rozwijać, jak 5'cio drzwiowy Escort objeżdża o długość civic'a 4g z D16Z6 albo o dwie długości A4 B5 1.8T to musi być więcej jak 130KM Niestety nie mam dowodu, nie zdążyłem na hamownie bo panewke przekręciłem Tyle, że to w niczym nie umniejsza Twojemu wynikowi, bo 130KM to jest rewelka jak na RDA i w budzie Fiesty to musi latać świetnie
  
 
A jest 100% pewnośc, że to RDA a nie RQB? Tak z ciekawości pytam
  
 
sto procent RDA i to bez plusa bo nie ma jeszcze gniazd na natryski na denko tłoka

emtees pamiętej, że 60% zależy od kierownika leć na hamownię

[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2013-01-24 16:16:53 ]
  
 
Może w fabryce się machneli i zamiast oznaczyć RQB walneli RDA Silnik praktycznie ten sam.


[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2013-01-24 16:17:59 ]
  
 
RQB to to samo co RDA tylko różni się osprzętem.
  
 
Tak jak pisałem, panewka umarła i już go nie hamować nie będę w takim setupie niestety
  
 
Cytat:
2013-01-24 16:34:28, Chouna pisze:
RQB to to samo co RDA tylko różni się osprzętem.


No tak, z zewnątrz różnicy nie widać.
  
 
Albo ja nie rozumiem albo Ty RDA ma identyczny słupek jak RQB, różni się kolektorem dolotowym, przepływką, przepustnicą, przekładką kolektora, wałkami, natryskiem na tłok i komputerem z odpowiednimi mapami.

U mnie RDA jest na wałkach, przepustnicy i obudowie przepływki z 2.0, kolektorze dolotowym z RQB z przekładką, nie ma natrysku na denko tłoka bo nie ma gniazd do montażu a mapy są seryjne z fiesty RS1800 czyli jakieś 128hp. Do wszystkiego dochodzi dolot średnicy 70mm z papierowym filtrem i przelotowy wydech 60mm.


Modyfikacje pozwoliły osiągnąć moc 132bhp jeszcze na starym oleju, obecnie zalany LM TopTec 4100 z niskim filtrem i będzie modyfikacja map, chcemy dobić do 135~137bhp

No doobra dziewczyny i chłopaki, zapraszam Was do walki na przechwałki, chcę zobaczyć ponad 132bhp na wykresie silvera 1,8 !

[ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2013-01-28 10:42:43 ]
  
 
Ja mam 127 bez żadnego strojenia Wydech seria RS2k, przelotowy 2" zamiast kata. Dolot fabryka. Może kiedyś to wystroje odpowiednio
  
 





[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-01-27 12:33:18 ]
  
 
Niedługo może ja się pochwalę jakimś ciekawym wykresem
  
 
Cytat:
2013-01-27 12:03:27, bobson37 pisze:
Ja mam 127 bez żadnego strojenia Wydech seria RS2k, przelotowy 2" zamiast kata. Dolot fabryka. Może kiedyś to wystroje odpowiednio



słaby dół
  
 
no i emtees zmiażdżył system
  
 
Łukasz, nie podniecaj sie tak Jutro rano oddławiam swojego bydlaka i od razu hamujemy, zobaczymy co bedzie na LPG Musze zacząć coś robić bo niebezpiecznie sie robi. Dalej nie masz czym hamować, ale ze startu juz mnie objedziesz
  
 
Tam gadasz bzdury, fiesta lekka jak piórko, hample z escorta wystarczą aż nad, jeszcze bębny na tył większe i gitara. Odtykaj bez dachu i poka co to pojedzie