Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-07-21 23:39:20 Baj de łej ogarnięte. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-01 13:42:38 |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2012-09-01 14:09:05
|
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2012-09-01 14:31:17
Bardzo dobra ale ja praktykowałem to głównie na bmw, z tym że oryginalnie wzmocnienie przedniego pasa, to za zderzakiem było punktowo przyłapane 4 spawami do podłużnic. Jednak przecięciu spawów wzmocnienie było w pełni funkcjonalne i demontowalne, bo było zakładane po każdej stronie 4 otworami na szpilki wystające z podłużnic, pierwotne spawy - porównałbym do mocowania tarczy hamulcowej do piasty na 1 śrubę, co pomaga tylko w tym że po zdjęciu koła tarcza nie lata luzem bo po przykręceniu kołem, tak i tu zderzakiem nie ma większej różnicy. W e36 po zdjęciu zderzaka i tego wzmocnienia można było pięknie wyciągnąć silnik ze skrzynią i sankami do przodu kiedy nie miałeś kanału , lub mieć idealny dostęp do rozrządu. Serio bardzo wygodna sprawa. Zdjęcie błotników było dobre podczas robienia np głowicy bez wyciągania silnika, wtedy nie rysował sie lakier na rantach, do tego stałeś bliżej silnika mając lepszy dostęp, a i po wszystkim można było sobie ładnie i wygodnie zakonserwować blachy od środka. W moim polo nie maiłem okazji z tego skorzystać. A obecnie takie rozwiązanie jest bardzo popularne chociażby w Audi tam wymiana rozrządu bez tego rozwiązania bez wyjęcia silnika była by niemożliwa. A co do bemki to tu poglądowa fotka zaczerpnięta z netu poz zdjęciu zderzaka pasa i górnego wspornika Tak to wyglądało, dostęp był po prostu bajeczny. [ wiadomość edytowana przez: Remarq dnia 2012-09-01 14:41:24 ] |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-08 22:29:27 Ostatnia jazda 1,6 do garażu, nagrane skarpetką, nie masterowane, wyszedł dźwięk przesunięty i w środku dnia w mieście ciężko jest się rozkręcić ale damn shit .... gdzieś tak od 1:50 dla niecierpliwych - można porównać swoje 1,6
http://www.youtube.com/watch?v=n4pbHO2g6hs |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2012-09-09 08:31:10 |
czapa_74 Białystok | 2012-09-09 10:03:05 Zaraz obadamy na żywo co tam wczoraj napsuliście . |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-23 17:53:10 |
czapa_74 Białystok | 2012-09-23 18:31:29 W końcu poskładana czy nadal w rozsypce? Bo po fotkach wczoraj-dzisiaj ciężko się domyśleć..... |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-23 18:37:22 Prawie poskładana ale padam na pysk, fotel kierowcy siedzi, linki pozmieniane, licznik, zespolony zmienione, trochę bałaganu pod maską i deską zostało, reszta raczej si. Już w każdym razie jeździ. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-09-23 18:38:10 ] |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-09-24 23:24:24 Ty to masz zdrowie. Podziwiam. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-25 08:12:33 Dzięki.
W weekend szykuje się elektryka drzwi, wymiana łożysk, tylnych hamulców, dekonstrukcja wydechu, rozpórka przód góra i dół, dalsza kabelkologia, w następny jak się uda to wymiana zderzaków i maski, później tylko dopieszczanie żeby zapiąć wszystko na ostatni guzik. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2012-09-25 08:13:28 ] |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-09-26 11:33:10 |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-08 10:00:38 Syf pod maską ogarnięty po zmianie wiązki, trzeba jeszcze z masami porządek zrobić i pochować
przy okazji wymieniona cewka, lambda, wszystkie czujniki etc. i zakichane popalone przekaźniki, po porannej przejażdżce stwierdzam, że ecu się adoptuje wymienione świece i przewody na nowe boszowskie i taki mały drobiazg co by jakaś pi**da nie powiedziała, że nie słyszała klaksonu |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-09 08:53:16 |
darek4488 Sympatyk FEFK Ford Escort MK7 Kombi Łódź | 2012-10-09 11:18:10 Zamiast przenosić zrób obudowę i izolacją. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-10-09 11:29:10 Zrobię ale jest za wysoko. Nie mam z przodu półki pod aku więc filtr wleci jakieś 20-30cm głębiej. Muszę pomyśleć nad bardzo wąskim chwytakiem powietrza, co by mi się z prawej między chłodnicą a pasem zmieścił. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-11-14 09:46:32 Dawno nic nowego się nie działo to po krótce, przed zimą zrobione :
nagrzewnica na nową płyn chłodniczy wkładki zamków drzwi na nowe elektryka prawych drzwi prawa szyba drzwi na zieloną (ostatnia do kompletu :p) łożysko piasty przód kółka na zimowe w końcu naprawione postojówki :p w końcu podpięta pompka spryskiwaczy wymienione uszczelki pod zbiornikiem płynu hamulcowego nowy cpp wiązka silnika od escorta cała listwa wtryskowa Nowy ulep, silnik się sporo wyciszył, jeszcze kilka poprawek kosmetycznych i będzie lala: Ponadto w kolejce na najbliższy wolny czas: i testowa wymiana ECU oraz EDIS, żeby wyeliminować kolejne potencjalne przyczyny problemów z paleniem na ciepłym silniku. |
Chouna Sympatyk FEFK Fiesta MK3 Białystok | 2012-11-24 13:35:38 A to wyniki wczorajszej dłubaniny
Za pare dni bandaż przestanie śmierdzieć, 10m wystarczyło aby owinąć kolektor aż do końca downpipe. Wyleciał z komory silnika seryjny wentylator, zrobiło się bardzo dużo luzu i zawsze to jeden element mniej do wyjmowania wraz z chłodnicą. Z dnia na dzień robi się coraz ładniej, w planach na dalszy czas oil tank do odpowietrznika skrzyni korbowej, chłodniczka oleju, gadżety w stylu zegarów z ciśnieniami, temperaturami i voltomierzem chociaż kabinę i wyposażenie wnętrza zostawiam na ostatek. Na silnik wpadnie również regulator ciśnienia paliwa manualny, wleci mocniejsza pompa paliwa i pewnie kilka rzeczy jeszcze mi się ubzdura. Zobaczymy czy czas, zdrowie i pieniądze pozwolą. [ wiadomość edytowana przez: Chouna dnia 2013-04-24 19:47:41 ] |