[maly10001] MkVI - Project Yeti - Strona 30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
do podświetlenia idzie osobny kabel do trzypinówki
już to rozgryzłem, zostanie szukać przez skrzynkę albo przełącznik
  
 
Cytat:
2014-03-18 07:55:25, maly10001 pisze:
Sprawdzone Emtesu nic się nie dzieje długość to jakoś 15-17 cm o ile dobrze pamiętam



Gdzie i jak sprawdzone? Pamiętaj, że na glebie wahacze pójdą jeszcze w górę - stab też. Główka przy stabie nie pracuje góra-dół w linii prostej, tylko idzie po łuku. W mojej opinii jeśli nie od razu to dość szybko pójdzie Ci guma przy mocowaniu tego staba do wahacza. Pogadaj z Migdałem - on ma krótsze łączniki z opla jakiegoś chyba i tam jest git.
  
 
jesli chodzi o szaro-zolty kabelek to u mnie jest to wlasnie grzanie szyby tylnej. ale ja mam mk6
  
 
Włacha ja też mam mkVI, tylko u mnie to jest czarno-niebieski od grzania szyby
hmm.........
  
 
Cytat:
2013-11-13 13:02:57, Kleszczak pisze:
na przyszły rok przydało by się popiaskować pare podłużnic, sanki i kilka elementów. Sprężarke mam, tylko sprzęt do piaskowania trzeba zrobić.


A ile daje ta twoja sprężarką?
Pistolet do piaskowania to koło 50zeta wiec koszt znikomy ale zeby dobrze piaskowca to musi dawać dobre 10bar
  
 
6 bar ma ustawione, można dać do 8 bar. Zastanawiam się czy ja to będę robił, zobaczę czy bardziej opłacać mi się będzie aby to mi firma zrobiła.
  
 
jeżeli chodzi o samo piaskowanie to koszta nie są tak wielkie, do dobrego piaskowania musi dawać jakieś 8 bar, z tym ze lepiej mieć już większy zbiornik bo mały strasznie szybko straci ciśnienie.
Ma ktoś jeszcze pomysły co do elektryki ??
  
 
[quote]
2014-03-19 08:26:05, maly10001 pisze:
jeżeli chodzi o samo piaskowanie to koszta nie są tak wielkie, do dobrego piaskowania musi dawać jakieś 8 bar, z tym ze lepiej mieć już większy zbiornik bo mały strasznie szybko straci ciśnienie. Ma ktoś jeszcze
Wielkosc zbiornika nie jest najwazniejsza tylko wydajnosc sprezarki, bo co mi z osmiu bar gdy wydajnosc jest np sto litrow na minute...
  
 
no właśnie po to duży zbiornik żeby na dłużej cisnienia było a te pistolety do piaskowania za 50zł to totalna pomyłka
  
 
Zarówno pojemność jak i wydajność
  
 
odnosnie elektryki - czarno niebieski kabelek to wiem ze jest od grzania przedniej szyby, to napewno ale czy do tyłu idzie to wątpie.
  
 
Zibo, wychodzi z trzy pinówki i ma jeden konektorek na końcu także nie ma innej opcji
  
 
no to jak konektorek to 3 są w klapie. jeden od wycieraczki, drugi od przeciwmgłowych a trzeci od grzanej szyby no jest problem
  
 
to teraz mi powiedz gdzie mam podpiąć jedną pozostałą kostkę
dwupinowa, półokrągła, wchodzi górą klapy
  
 
Cytat:
2014-03-20 17:22:20, maly10001 pisze:
to teraz mi powiedz gdzie mam podpiąć jedną pozostałą kostkę dwupinowa, półokrągła, wchodzi górą klapy


A może to jest trzecie światło stop w klapie ?
  
 
Poka jakieś zdjęcie tego cuda !
  
 
Cytat:
2014-06-15 02:58:34, bubs0n pisze:
Poka jakieś zdjęcie tego cuda !


Jak sama nazwa tematu wskazuje to jest Yeti, czyli ktoś go kiedyś gdzieś widział, ale krążą o nim tylko legendy
  
 
zdjęcia niebawem póki co silnik, a właściwie dół silnika rozwalony w kawałki, robie porządek z miską olejową i kilkoma pierdołami opatentowałem też ciekawy nie drogi pomysł na zimny dolot, układ chłodzenia całkowicie przebudowany, nooo i hamowniki to tarcze foka ST + 4-ro tłok brembo przód, a tył to tylko tarcze + zaciski ze zwykłej foki . Jeżli chodzi o chłodzenie to będzie wyglądało to tak :
duuuuża chłodnica z 200sx s14a z korkiem, zbiornik wyrównawczy wyleci, postaram się zbudować układ z rurek kwasowych ze złączkami, dodatkowo jako że rs lubi się grzać to dorzucę mu dodatkową elektryczną pompę wody. Wnętrze prawie poskładane , zostało domodzić tunel środkowy z cossa, podłokietnik ze ścierki już siedzi, tablet prawie na swoim miejscu, dłubię jego ramkę, nawiewy będą tam gdzie orginalnie siedziało radio. Audio powoli się buduję, tymczasowo biednie bo tylko 6 średniotonów i 4 tweetery, wzmaki i sub w trakcie zabudowy. W dniu wczorajszym wyczyściłem i pomalowałem skrzynię biegów, powymieniałem przy okazji uszczelniacze i rozebrałem wyżej wspomniany silnik, teraz tylko dokupić trochę gratów do dołu silnika i dolotu ( w sumie większość mam ale drobne braki są ).
  
 
Dobra to wrzucę w końcu coś z placu boju
w dniu dzisiejszym zamontowałem tableta, radio, tunel środkowy , panel nawiewów i jakieś tam inne duperele
A oto dowód że jeszcze coś robię przy gruzie

  
 
Sprytnie rozwiązałeś kwestię nawiewów w konsoli środkowej