Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-06-30 09:23:56 ooo bardzo dziękuję za cenną radę
|
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-02 21:06:34 zarzucam kolejne foty
zapłon skręcony ( ze starych cześci pozostała tylko cewka bosh , reszta nówka sztuka ) zaciekawił mnie fajny patent przez który nie można nawet wsadzić kabla odwrotnie ( jeżeli nie widać na zdjęciach to chodzi o try bolce które trzymają wsztywniutko kabel ) w dniu dzisiejszym został zakupiny także lakier na maskę i dach [ wiadomość edytowana przez: maly10001 dnia 2012-07-02 21:07:23 ] |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2012-07-02 21:59:59
Czy to jest silnik od Karola ? |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-03 09:15:39 tak jest to silnik Karola |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2012-07-03 17:16:53
a co masz jeszcze od Karola ? |
qrba Sympatyk FEFK rs 2000 4x4 sauber krakow | 2012-07-03 18:41:11 witam
wybacz pytanie - ale w tej dziedzinie jestem ignorantem - po jaka colerę malujecie silniki, pokrywy itd???? [ wiadomość edytowana przez: qrba dnia 2012-07-03 18:41:27 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-03 18:50:18 za pytanie się nie gniewam
nie wiem jak dla innych lecz dla mnie podoba się auto gdy zadbane i ukończone jest pod każdym aspektem nie chce widzieć starego syfu który mam pod maską lecz cieszyć się jego wyglądem samo otwarcie pokrywy silnika na spocie, zlocie itd potrafi zaskoczyć ludzi sama moc ukryta pod maską o niczym nie świadczy jeżeli auto to kupa złomu trzeba ją zamknąć w odpowiedniej puszce i nie chodzi mi o markę i model ale odpowieni stan nadwozia i drobnych detali mam nadzieję że dobrze udzieliłem odpowiedzi na Twoje pytanie |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-04 09:11:26 I kto by tego lepiej nie ują niż Maciek
o to właśnie mi się rozchodziło ;D |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-05 21:12:30 zderzak wstępnie zapodkładowany :
jako gruntu użyłem podkładu boll po którym nie zostało śladu ( ładnie wszedł w plastik ) jako drugiego podkłądu użyłem akrylu Novol ładnie pokrył zderzak przy okazji wyszły niedoskonałosci lecz nie jest źle wszystko oczywiście da się nadrobić a tutaj małe foto ( pierwszy raz malowałem pistoletem ) |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-09 23:31:44 od wczoraj dzieje się bardzo ostro
auto rozebrane przodu nie posiada, zaś z tyłu wyleciał zderzak ku mojemu zdziwieniu maska była totalnie zabetonowana mimo tego że nie wymagała takiego nakładu szpachli miejscami warstwa dochodziła do ok. 4-5 mm Tylny zderzak został częściowo wygładzony ale już o zdjęciach zapomniałem postaram się o nie jutro |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-07-09 23:48:11 No, dzieje się ostro . Wielki plus |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2012-07-10 07:34:07 Siędzieje....
A maska przy 1,6CVH musiała być ciężka, bo przy prędkościach dźwięku po prostu odfrunęłaby... Teraz będzie wolniejszy, to i maska może być lżejsza... Pamiętaj o tym otworze na hak z przodu (hak jest od VW paska B6), ale oby nigdy się nia przydał. A wygłuszenie maski z logo zostawiasz? |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-10 18:05:39 wygłuszanie jak najbardziej zostaje
aaaaaaaaaa to dla tego, kurcze a już się zastanawiałem czy dobrze zrobiłem z tym odciążaniem jej a tu się okazało że tak |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-07-11 19:28:25 A że tak zapytam: malowałeś to pod gołą chmurką? Nie posiadało Ci na tym zbyt wiele parchów? i czy nie lepiej malować jak element jest w pionie?
Nie żebym się czepiał ale po prostu jestem ciekawy jak to wyszło pod względem jakości? Z silnikiem już działasz? |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2012-07-11 19:32:21 Tevenet, to tylko podkład.
[ wiadomość edytowana przez: Maylo dnia 2012-07-11 19:32:42 ] |
maly10001 Sympatyk FEFK Essior Mk5 Garzewo | 2012-07-11 19:39:09 słuszne pytanie
rzekł bym nawet bardzo maska to totalny koszmar podkład będzie przycierany niestety jako na pierwsze malowanie było ustawione za dużo powietrza a za mało lakieru wyszedł baran i to taki staaaary ;P po dostrojeniu pistoletu podkładowałem zderzak i muszę przyznaćże wyszedł bardzo gładko tak Piotrze malowane było pod chmurką również uważam że malowanie w pionie było by lepsze lecz niestety warunki tymczasowo nie pozwoliły mi na to teraz tylko przytrzeć podkład położyć warstwe szpachli w wymagających tego miejscach zająć się spodem maski oraz zapodkładować jeszcze raz całość i w czarny plany na weekend wkraczają również w ingerencję w dach toć też do malowania on również idzie na czarno |
tevenet Sympatyk FEFK MKIV 3D RST Replica Kraków | 2012-07-11 20:03:43 Maylo, podkład czy nie, jak będą parchy będzie to później widać na lakierze. Przede wszystkim podkład musi być równy żeby nic nie wyszło spod spodu np. przy polerce.
Tak czy tak nie ma tragedii, podkład można spokojnie dotrzeć. A czym będziesz malował? Akryl czy baza + klar? |
Pele19m Sympatyk FEFK Ford Mondeo MK3 Czerwionka-Leszczyny | 2012-07-11 20:06:34
Z moich doświadczeń wynika, że wbrew pozorom na dworze wcale tak dużo śmieci nie siada. Ja nie lakieruję w garażu a pod chmurką właśnie, bo jest mniej śmieci... Warunkiem jest brak wiatru. Jeśli chodzi o lakierowanie w pionie, to lakier lepiej się rozlewa i też mniej śmieci posiada, ale przy braku wprawy dużo łatwiej o zaciek, bo lakier trzeba przecież położyć tak żeby nie było barana, jak będziesz lakierował na płasko to możesz wylać więcej lakieru bez ryzyka firanek. Kilka wskazówek Dużo zależy od sprzętu jaki masz, jeśli masz mało wydajny kompresor to może Ci braknąć powietrza przy masce. Jak dopiero zaczynasz z lakiernictwem to akryl będzie dużo lepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Ja lakierując akrylem przeważnie jadę pierwszą warstwę kontaktową, cieńszą i nie zwracam uwagi na wykończenie, a dopiero drugą warstwę rozlewam. Z podkładem jest inaczej, bo dysza 1.4 (imo najbardziej uniwersalna) jest trochę za mała do podkładu, który zazwyczaj jest dużo gęstszy (mowa o wypełniającym ofc) więc baran jest nieunikniony, dlatego ja robię pierwszą warstwę grubszą, tak żeby podkład wypełnił co trzeba, a drugą trochę rozcieńczam i i robię na gładko. Delikatny baran przy podkładzie to nic bo i tak będzesz go przecierał - polecam papier 400 wodny do wyrównania podkładu a 600 na koniec przed lakierowaniem. Jak będziesz szlifował podkład to kup sobie ciemny szpraj (bylejaki) i popsikaj najpierw całość - przy szlifowaniu będzie widać gdzie jeszcze masz dziurki. |
zibo666 Sympatyk FEFK Ford Escort Częstochowa | 2012-07-11 20:11:32 jedno ale z mojej strony, szpachla na zderzaku oby szybko nie zaczęła pękac....poza tym powodzenia przy pracy nad Essem |